HISUN Inny - 1
HISUN Inny - 2
HISUN Inny - 3
HISUN Inny - 4
HISUN Inny - 5
HISUN Inny - 6
HISUN Inny - 7
HISUN Inny - 8
HISUN Inny - 9

1 / 9

HISUN Inny - 1
HISUN Inny - 2
HISUN Inny - 3
HISUN Inny - 4
HISUN Inny - 5
HISUN Inny - 6
HISUN Inny - 7
HISUN Inny - 8
HISUN Inny - 9

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Quad

Pojemność skokowa

546 cm3

Moc

30 KM

Opis

Hisun Sector 550 UTV 23% VAT

Doskonały pojazd do codziennych prac gospodarczych.

Aktywny tryb AWD 4x4

Zawsze dojedzie na ustalone miejsce - obojętnie, czy prowadzi tam droga, czy jedynie współrzędne geograficzne. Pojazd użytkowy Hisun dojedzie nie tylko na pole uprawne, ale niestraszne mu także strome górskie wzniesienia w gęstym lesie. Aktywny tryb AWD 4x4 w połączeniu z dużą oponą o wysokim bieżniku pozwala wyjechać z najcięższych opresji, jakie staną na drodze. Ostatnią deską ratunku dla najtrudniejszego, grząskiego terenu jest użycie dostępnej w standardowym wyposażeniu wyciągarki. Dzięki temu Sektor poradzi sobie z każdą, nawet najtrudniejszą przeprawą.

Przestrzeń ładunkowa

Mocną stroną pojazdu UTV jest jego przestrzeń ładunkowa. To dzięki niej pojazd nabiera użytkowego charakteru i pozwala przewieźć różnorodne ładunki. Zastosowana paka z wywrotem okaże się przydatna dla leśników, na polowaniu podczas transportu zwierzyny, w dużych stadninach do uzupełniania paśników oraz w górskich schroniskach, gdzie transport towaru w konwencjonalny sposób jest trudno dostępny.

Hak z instalacją elektryczną

Przestrzeń ładunkową można dodatkowo powiększyć za sprawą fabrycznie zamontowanego haka z instalacją elektryczną. Daje to możliwość legalnego poruszania się po drogach, co może się okazać korzystne np. podczas zbiorów w sadach, gdzie część drogi do skupu należy pokonać lokalną drogą. Możliwość przypięcia przyczepy do haka może być także przydatna podczas działań ratunkowych w górach, gdzie należy dostarczyć niekiedy ciężki sprzęt.

Pozycja za kierownicą przypomina bardziej tą zajmowaną za kółkiem samochodu niż za sterami quada. Przekłada się to na znaczący komfort podróżowania z współpasażerem, gdzie można zająć pozycje obok siebie, mając wokół sporo miejsca. Oddzielna przestrzeń bagażowa wydzielona poza kabiną sprawia, że jazda terenowa okazuje się przyjemnością. Można w komfortowych warunkach dojechać na miejsce rodzinnego pikniku z pełnym ekwipunkiem, pozwalającym przetrwać weekend z dala od cywilizacji.

Wyposażenie

Standardowe wyposażenie jakim jest dach i przednia szyba zapewniają schronienie podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak wiatr i deszcz. Drzwi z możliwością otwierania zapewniają wyjście suchą nogą nawet z bardzo głębokich, niespodziewanych przepraw.

Rozkład osi

Ciasne nawroty nie stanowią najmniejszego problemu, dzięki strategicznemu podejściu do rozstawu osi, który jest zbliżony do większych quadów. Pozwala to, w połączeniu z płynnie działającym wspomaganiem, na sprawne wykonywanie manewrów zarówno na drodze asfaltowej, jak i na wąskiej ścieżce w lesie.

Zawieszenie

W każdej chwili można także precyzyjnie dostosować, to co w największym stopniu wpływa na komfort i trakcje, czyli zawieszenie. W przypadku pojazdów wykorzystywanych w różnorodnych środowiskach możliwość pełnej regulacji ma ogromne znaczenie. Zachowanie pojazdu podczas jazdy asfaltem, na piaszczystych podjazdach i grząskim terenie jest różne, dlatego aby jak najlepiej wykorzystać potencjał maszyny należy odpowiednio zestroić zawieszenie.

Podejście projektantów do stworzenia pojazdu hybrydowego, łączącego najlepsze cechy samochodu i quada, było nie lada wyzwaniem. W zakresie komfortu podróży i sterowania powinien on prowadzić się jak samochód, ale przy tym zachować wszystkie walory terenowe, takie jak zwrotność, praca zawieszenia, moc i moment obrotowy. W przypadku Sectora udało się zrealizować ten cel w 110%, uzyskując pojazd, który śmiało można nazywać użytkowo-terenowym.

Bezpieczeństwo

Podczas pracy i rozrywki najważniejszym aspektem jest bezpieczeństwo. Mimo że pojazd przede wszystkim powinien sprawdzać się w terenie, posiada on elementy, które poprawiają bezpieczeństwo na drodze. Podczas jazdy po drogach o bezpieczeństwo dbają 3 punktowe pasy bezpieczeństwa, które w świetle prawa pozwalają jeździć po polskich drogach bez kasku. My jednak zalecamy, aby podczas jazdy zawsze używać atestowanego kasku, rękawiczek oraz pełnego obuwia.

Wyposażenie

Kierunkowskazy, światła lusterka i klakson to wyposażenie, które przydaje się nie tylko na jezdni. Tak samo jak przednia szyba, która na jezdni chroni przed kamieniami spod kół poprzedzającego pojazdu, a w lesie przed niespodziewaną gałęzią na wysokości wzroku.

Solidna konstrukcja

Podczas rozmaitych szaleństw może dojść do niebezpiecznych sytuacji, dlatego istotną rolę odgrywa w tym wypadku solidna konstrukcja klatki bezpieczeństwa, która przyjmuje na siebie całą energię uderzenia, zapewniając bezpieczeństwo wewnątrz kabiny.

Niezawodny napęd

Sercem pojazdu jest niezawodna, jednocylindrowa, chłodzona cieczą jednostka OHC o pojemności 546 cm3, generująca 21,5 kW mocy i 38,7 Nm momentu obrotowego.

Najważniejsze elementy podwozia zostały w pełni osłonięte, a prześwit na poziomie 310 mm pozwala bezpiecznie pokonywać trudne przeszkody, takie jak głazy, czy powalone drzewa​.

Zadbano o wszystkie miejsca narażone na działanie trudnych i niekorzystnych warunków. Wahacze posiadają aluminiowe osłony, przewody zabezpieczono stalowym oplotem, a elementy smarowe zabezpieczono kalamitkami.


Dane Techniczne :

Silnik

Typ

Jednocylindrowy, 4T, OHC

Pojemność

546 ccm

Moc maksymalna

20 kW

Wtrysk

EFI

Chłodzenie

Cieczą

Przeniesienie napędu

Skrzynia biegów

Automatyczna CVT L/H/N/R/P

Tryb jazdy

2WD / 4WD

Blokada dyferencjału

Przód

Końcowe przekazanie napędu

Wał

Podwozie / Zawieszenie / Hamulce

Zawieszenie przednie

Dual A-Arm

Zawieszenie tylne

Dual A-Arm

Amortyzatory

Hydropneumatyczne

Hamulce przód/tył

Tarczowe, hydrauliczne

Hamulec parkingowy

Mechaniczny

Opona przednia

225/65-14

Opona tylna

275/55-14

Felgi

Aluminiowe

Wymiary

Całkowite (dł./szer. /wys.)

3010/1585/2020 mm

Rozstaw osi

1950 mm

Maksymalne obciążenie stelaża

Przód 20 kg / Tył 35 kg

Liczba miejsc

2

Zbiornik paliwa

28 l

Masa

743 kg

Dopuszczalna masa całkowita

968 kg

Maks. masa holowanej przyczepy

500 kg

Maks. masa przestrzeni ładunkowej

150 kg

Prześwit

310 mm

Wyposażenie

Wskaźniki

Analog + LCD

Światła przednie

Drogowe / mijania

Kierunkowskazy i klakson

Tak

Stelaż na bagaż

Tył

Wspomaganie kierownicy (EPS)

Homologacja

T1b

 

8 lutego 2025 13:36

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

HISUN

Model pojazdu

Inny

Kolor

Zielony

Rok produkcji

2024

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

46000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Dobek Racing Tarnów

Dobek Racing Tarnów
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (105) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    9:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store