Honda CB - 1
Honda CB - 2
Honda CB - 3
Honda CB - 4
Honda CB - 5

1 / 5

Honda CB - 1
Honda CB - 2
Honda CB - 3
Honda CB - 4
Honda CB - 5

Najważniejsze

Przebieg

1 700 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

125 cm3

Moc

11 KM

Opis

Sprzedam swój pierwszy motocykl, Hondę CB125F, o którą drobiazgowo dbałem. Rozpaliła we mnie miłość do jednośladów, więc obecnie jestem w trakcie kursu na kat. A, aby zamienić tą maszynę na coś mocniejszego. Ten motocykl jest idealny na lokalne podróże po mieście, ale dał też radę podczas 10 godzinnej podróży do słynnej koparki odkrywkowej ,,Dolores" (widoczna na jednym ze zdjęć), gdzie w ciągu jednego dnia przejechałem około 500 kilometrów. Jest to motocykl idealny jako pierwszy z którym będzie miało się styczność, niezawodny, łatwy w obsłudze, dający przyjemność z jazdy, tani w utrzymaniu, i co ważne odporny na błędy początkującego motocyklisty. Niski przebieg wynika z tego, że jeździłem nim tylko w weekendy, w ramach odprężenia po tygodniu pracy. Dodatkowo 2 tygodnie przed odbiorem motocykla z salonu złamałem rękę i mój pierwszy sezon zaczął się z dużym opóźnieniem.


Honda jest w idealnym stanie technicznym, tak jakby przed chwilą została odebrana z salonu. Ma tylko 1700 km przebiegu, w tym czasie opony nabrały przyczepności, układ hamulcowy wyostrzył się, a silnik został dotarty zgodnie z zaleceniami producenta. Przy przebiegu 1100 km w ASO Hondy zgodnie z książką serwisową został wymieniony olej i filtr. Przegląd w ASO nie wykazał żadnych nieprawidłowości (ostatnie zdjęcie), a sam motocykl nie nabył podczas swojego pierwszego sezonu żadnej rysy, obtarcia, czy innych uszkodzeń. Do motocykla lałem wyłącznie benzynę 98 na dobrej stacji.


Honda posiada elektroniczny wyświetlacz (prędkościomierz, licznik przebiegu, wskaźnik poziomu paliwa, wyświetlacz biegów), niestety bez obrotomierza, ale po chwili użytkowania bez problemu wyczuwa się kiedy zmieniać biegi, które swoją drogą są tak elastyczne, że ciężko zrobić krzywdę skrzyni biegów (jest 5 biegów). Lampy to LEDy, ładnie się prezentują po zmroku, zwłaszcza ta z tyłu. Elektryczny rozrusznik jest genialny, jedno kliknięcie i silnik uruchomiony w sekundę.


Honda jest na gwarancji producenta do 28.05.2026 roku. OC/AC/NNW/Assistance jest ważne do 10.05.2024. Najbliższy przegląd techniczny w stacji diagnostycznej należy zrobić dopiero 28.05.2027 roku.


Wrażenia z jazdy są bardzo przyjemne jak na motocykl o takiej mocy. Przyśpieszenie do około 70 km/h jest przyzwoite, później do około 100 km/h jest już nieco wolniejsze, ale nadal pozwala na sprawne wyprzedzenie kogoś jadącego np. 80 km/h. Prędkość maksymalna jaką udało mi się osiągnąć to 115 km/h, ale w standardowych warunkach będzie to około 105-110 km/h. Motocykl jest bardzo lekki, dzięki czemu łatwo nim manewrować, a układ hamulcowy jest bardzo sprytny, hamulec nożny uruchamia głównie hamowanie tylnego koła, ale także w niewielkim stopniu hamuje przednie koło, dzięki czemu hamowanie jest wydajniejsze, bardziej stabilne i przewidywalne niż hamowanie wyłącznie przednim hamulcem. Osobiście przedniego hamulca używałem w jakiś 5% hamowań, gdzie musiałem szybko zareagować, 95% hamowań odbywało się poprzez hamulec nożny. Hamowanie przy użyciu obu hamulców (najbardziej wydajne) zdarzyło mi się tylko 2 razy, gdy ktoś zajechał mi drogę, i liczył się każdy metr, aby uniknąć kolizji. Producent deklaruje spalanie na poziomie 1,5L na 100 km, i zasięg około 800 km na jednym baku (11 litrów paliwa), jest to możliwe do osiągnięcia jak nie będzie się przekraczało 70 km/h. Moje spalanie z 1700 km, gdzie po dotarciu silnika korzystałem już często z pełnego potencjału mocy, wyniosło około 2L na 100 km, i zasięg w okolicach 600 km.


Hondę po każdej podróży ręcznie czyściłem z owadów i kurzu, a następnie przykrywałem pokrowcem. Motocykl jest przechowywany w prywatnym garażu na stopce centralnej. Na zimę Honda została drobiazgowo wyczyszczona i zabezpieczona przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Zdjąłem wszystkie plastiki i osłony, wyczyściłem je dokładnie i także każdy element pod nimi, elementy chromowane odpowiednio zabezpieczyłem, łańcuch został porządnie nasmarowany, bak paliwa zalany do pełna 98. Akumulator został zdemontowany, a jego stopień naładowania regularnie sprawdzam (ciągle 100%, więc nie było nawet konieczności go podładowywać). Wizualnie motocykl jest w lepszym stanie niż w dniu jego odbioru z salonu (niestety chłopaki z myjni Hondy na szybko myją myjką ciśnieniową motocykle przed odbiorem, tworząc masę zacieków). Dosłownie każdy element do którego da się sięgnąć palcami został dokładnie umyty, spędziłem nad tym cały dzień.


Honda posiada spersonalizowane tablice rejestracyjne (W9 HONDA), ale jeśli komuś to przeszkadza to może oczywiście wymienić je w urzędzie na zwykłe z losowymi znakami. Do motocykla dorzucam zestaw akcesoriów widocznych na jednym ze zdjęć, aby nowy właściciel nie musiał ich dodatkowo kupować i tracić na to czas. Dorzucam pokrowiec na motocykl, oryginalny nieotwarty olej silnikowy z salonu Hondy (który zalecam zalać na rozpoczęcie sezonu), płyn i szczotkę do czyszczenia łańcucha, smar do łańcucha, zapasową ramkę na tablicę rejestracyjną, wideorejestrator motocyklowy (uchwyt jest już zamontowany na kierownicy), uchwyt na telefon (już zamontowany na kierownicy), przenośny kompresor na akumulator (można w chwilę napompować opony, także w rowerze lub samochodzie), ładowarkę do akumulatora. Spersonalizowane tablice i te dodatki łącznie kosztowały mnie około 1200 zł.


Posiadam busa, którym mogę bezpiecznie dostarczyć ten motocykl pod każde miejsce w Polsce. Sam go przewoziłem z salonu do domu, ponieważ 2 tygodnie przed odbiorem złamałem rękę. Za taki przewóz doliczyłbym do ceny zakupu tylko koszt za paliwo do busa.


Dokładna specyfikacja techniczna jest dostępna na stronie Hondy pod tym linkiem: https://www.honda.pl/motorcycles/range/125cc/cb125f/specifications.html


W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego między 9:00 a 22:00. Jak nie odbiorę to na pewno oddzwonię po chwili. Cena podlega rozsądnej negocjacji, ale zdaję sobie sprawę po ile chodzą podobne nowe i używane motocykle, i wiem jak bardzo dbałem o swój egzemplarz, więc nie zakładam jakiś dużych obniżek ceny.

 

29 stycznia 2025 9:21

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CB

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2024

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9000

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Nadarzyn, pruszkowski, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store