Honda CBF - 1
Honda CBF - 2
Honda CBF - 3
Honda CBF - 4
Honda CBF - 5
Honda CBF - 6
Honda CBF - 7
Honda CBF - 8
Honda CBF - 9
Honda CBF - 10
Honda CBF - 11
Honda CBF - 12
Honda CBF - 13
Honda CBF - 14
Honda CBF - 15
Honda CBF - 16
Honda CBF - 17
Honda CBF - 18
Honda CBF - 19
Honda CBF - 20
Honda CBF - 21
Honda CBF - 22
Honda CBF - 23
Honda CBF - 24
Honda CBF - 25
Honda CBF - 26
Honda CBF - 27
Honda CBF - 28
Honda CBF - 29
Honda CBF - 30
Honda CBF - 31
Honda CBF - 32
Honda CBF - 33
Honda CBF - 34
Honda CBF - 35
Honda CBF - 36
Honda CBF - 37
Honda CBF - 38
Honda CBF - 39
Honda CBF - 40

1 / 40

Honda CBF - 1
Honda CBF - 2
Honda CBF - 3
Honda CBF - 4
Honda CBF - 5
Honda CBF - 6
Honda CBF - 7
Honda CBF - 8
Honda CBF - 9
Honda CBF - 10
Honda CBF - 11
Honda CBF - 12
Honda CBF - 13
Honda CBF - 14
Honda CBF - 15
Honda CBF - 16
Honda CBF - 17
Honda CBF - 18
Honda CBF - 19
Honda CBF - 20
Honda CBF - 21
Honda CBF - 22
Honda CBF - 23
Honda CBF - 24
Honda CBF - 25
Honda CBF - 26
Honda CBF - 27
Honda CBF - 28
Honda CBF - 29
Honda CBF - 30
Honda CBF - 31
Honda CBF - 32
Honda CBF - 33
Honda CBF - 34
Honda CBF - 35
Honda CBF - 36
Honda CBF - 37
Honda CBF - 38
Honda CBF - 39
Honda CBF - 40

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CBF

Rok produkcji

2005

Przebieg

33 200 km

Pojemność skokowa

249 cm3

Moc

21 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Kolor

Srebrny

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Kufer

Opis

Dzień dobry,


Posiadam na sprzedaż motocykl Honda CBF 250 z polskiej dystrybucji, rok produkcji 2005.

Przebieg >33 tys km (stan na 10.2024). Opony rocznik 2022.


Motocykl posiadam od marca 2022 i po 3 sezonach rozstaję się z nim, ponieważ niedawno przesiadłem się na coś większego.


Za sprawą niewielkiej masy i gabarytów motocykl jest zwrotny i łatwy w prowadzeniu, do tego dochodzi niskie spalanie, typowe dla tej klasy pojemnościowej.

Mogę śmiało polecić go świeżym motocyklistom, którzy chcą się w praktyce doszkolić, zanim wsiądą na coś większego, ale również tym, co chcą np. dojeżdżać motocyklem do pracy, szczególnie w mieście.

Honda służyła mi m.in. do w/w celów + nie ukrywam, trochę sobie na niej pozwiedzałem, choć wojaże na 250ccm tylko dla cierpliwych, ale na krótkie wypady się nada.


Motocykl wyposażony jest w:

• kufer centralny „no-name” (ok. 42L – bez problemu mieści się w nim torba z laptopem) na uniwersalnej płycie (identycznej jak Givi z113c2),

• przezroczystą szybkę akcesoryjną (producent Puig),

• ładowarkę na 2 gniazda USB z miernikiem napięcia (podłączaną bezpośrednio do akumulatora, ale posiada przycisk On/Off który zakrywany jest gumową klapką, chroniącą przed deszczem).


Honda CBF 250 posiada wskaźnik zużycia paliwa.


Wszelkie mankamenty wizualne starałem się pokazać na zdjęciach – głównie otarcia na baku i owiewce po lewej stronie, punktowo wytarty lakier na bocznych plastikach, tam gdzie trzymamy nogi (symetrycznie, po obu stronach), obtarcie na błotniku, zarysowania na tyłach lusterek i na kufrze.

Pokrywy zegarów podklejone od góry czarną taśmą na łączeniu, by wyeliminować problem wibrowania (jedna śruba nie trzyma).


Motocykl jest sprawny technicznie, można wsiadać i jechać. Sporadycznie nim jeszcze jeżdżę.

Do wymiany priorytetowo będzie łańcuch napędowy, który jest na wykończeniu oraz prawdopodobnie gumy zabieraka.

Serwisowałem go regularnie, drobne rzeczy we własnym zakresie a wszelkie naprawy, przeglądy czy większe wymiany u mechanika.


Co roku wymieniałem olej z filtrem (Motul 5100 10W-40), co 2 lata płyn hamulcowy (Motul DOT 3 & DOT 4).

W tym roku m.in. wymieniane było łożysko główki ramy, czyszczony gaźnik, regulowane zawory, wymieniona świeca zapłonowa, filtr powietrza.

Rozrząd OK, opony rok 2022, tarcza hamulcowa jak widać na zdjęciu.

W jednym miejscu przy śrubie u dołu bloku silnika (lewa strona motocykla) pojawiają się zapocenia (miejsce pokazane na zdjęciu). Nie przeszkadzało mi to ze względu na znikome ubytki oleju (przez 3 sezony i nieco ponad 14 tys km zrobiłem może ze 3 dolewki).

Silnik był sprawdzany przy okazji regulacji zaworów i pracuje normalnie, żadnych awarii przez cały okres posiadania.


Poniżej pełna lista serwisów i wymian:

2024:

Regulacja i czyszczenie gaźnika (paragon + wpis w książeczce)

Regulacja luzów zaworowych (paragon + wpis w książeczce)

Wymiana łożyska główki ramy (paragon + wpis w książeczce)

Wymiana płynu hamulcowego (we własnym zakresie)

Wymiana oleju + filtra oleju (we własnym zakresie)

Wymiana filtra powietrza (we własnym zakresie)

Wymiana świecy zapłonowej (we własnym zakresie)

2023:

Wymiana oleju + filtra oleju (we własnym zakresie)

2022:

Wymiana klocków hamulcowych i czyszczenie zacisku (we własnym zakresie, paragon na klocki)

Wymiana płynu hamulcowego (we własnym zakresie)

Wymiana oleju + filtra oleju (we własnym zakresie)

Wymiana napędu (brak dokumentów – łańcuch będzie już do wymiany)

Wymiana opon – Pirelli City Angel, 2022 (brak dokumentów)

Wymiana akumulatora (Exide ETX7L-BS 6Ah - paragon)


Ubezpieczenie ważne do 23.05.2025

Przegląd ważny do 15.05.2025

Data pierwszej rejestracji: 25.05.2005


W zestawie:

2 kluczyki do motocykla

2 kluczyki do kufra

Dowód rejestracyjny + mini wydruk polisy OC

Karta pojazdu (obecnie już nieobowiązkowa)

Dokumenty z salonu - instrukcja obsługi (języki EN, IT, ES), książeczka przeglądów

Książeczka serwisowa (założona w tym roku)


Zapraszam do kontaktu!

Możliwa jazda testowa za kaucją w postaci sumy z ogłoszenia.


Pozdrawiam

 

27 października 2024 23:45

Informacje o sprzedającym

Patryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Sosnowiec, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store