Honda CBR - 1
Honda CBR - 2
Honda CBR - 3
Honda CBR - 4
Honda CBR - 5
Honda CBR - 6
Honda CBR - 7
Honda CBR - 8
Honda CBR - 9
Honda CBR - 10
Honda CBR - 11
Honda CBR - 12
Honda CBR - 13
Honda CBR - 14
Honda CBR - 15
Honda CBR - 16
Honda CBR - 17
Honda CBR - 18
Honda CBR - 19
Honda CBR - 20
Honda CBR - 21
Honda CBR - 22
Honda CBR - 23
Honda CBR - 24
Honda CBR - 25
Honda CBR - 26
Honda CBR - 27
Honda CBR - 28
Honda CBR - 29
Honda CBR - 30
Honda CBR - 31
Honda CBR - 32
Honda CBR - 33
Honda CBR - 34
Honda CBR - 35

1 / 35

Honda CBR - 1
Honda CBR - 2
Honda CBR - 3
Honda CBR - 4
Honda CBR - 5
Honda CBR - 6
Honda CBR - 7
Honda CBR - 8
Honda CBR - 9
Honda CBR - 10
Honda CBR - 11
Honda CBR - 12
Honda CBR - 13
Honda CBR - 14
Honda CBR - 15
Honda CBR - 16
Honda CBR - 17
Honda CBR - 18
Honda CBR - 19
Honda CBR - 20
Honda CBR - 21
Honda CBR - 22
Honda CBR - 23
Honda CBR - 24
Honda CBR - 25
Honda CBR - 26
Honda CBR - 27
Honda CBR - 28
Honda CBR - 29
Honda CBR - 30
Honda CBR - 31
Honda CBR - 32
Honda CBR - 33
Honda CBR - 34
Honda CBR - 35

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CBR

Rok produkcji

1993

Przebieg

59 920 km

Pojemność skokowa

600 cm3

Moc

48 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Sprzedam motocykl marki Honda CBR 600 F2 (PC25) z 1993 r. Motocykl kupiłem 2 lata temu z przebiegiem 53,5 tys km. Poprzedni właściciel sprowadził go z Niemiec i zarejestrował w Polsce. Obecnie Honda ma przejechane 59 920 km. Posiada blokadę na 35 kW, dzięki czemu można jeździć posiadając prawo jazdy kat. A2 (blokada jest na króćcach ssących, manetka pracuje w całym zakresie). Mimo blokady motocykl bardzo żwawy, chętnie i bez żadnych problemów wkręca się na obroty. Przyspieszenie 0-100 km/h w okolicy 5 sekund i V-max w okolicach 190-200 km/h pozwalają na sprawne i dynamiczne poruszanie się po drogach oraz dają ogromną frajdę z jazdy. Spalanie wynosi ok. 6l/100 km. Skrzynia 6-cio biegowa pracuje precyzyjnie, każdy bieg wchodzi bez problemu i żaden nie wypada. Ogólnie motocykl jest sprawny, odpala bez problemu zarówno na zimnym, jak i rozgrzanym silniku. Zawieszenie, napęd i hamulce w bardzo dobrym stanie, lagi nie ciekną, silnik też suchy.

Poniżej lista rzeczy wraz z datą i przebiegiem, przy którym były robione:

- Wrzesień 2022 (54 tys km): nowy akumulator, wydech Dominator + dB killer

- Styczeń 2023 (56 tys km): crash pady

- Luty 2023 (56 tys km): uszczelnienie lag

- Marzec 2023 (56 tys km): wymiana płynu hamulcowego i chłodniczego, czyszczenie i regulacja gaźników oraz regulacja zaworów, wymiana ślizgów łańcucha rozrządu, wymiana oleju i filtra oleju

- Lipiec 2023 (58,5 tys km) szlif: nowe lusterka (prawe założone, lewe do założenia), nowe podnóżki (obydwa założone), nowa klamka hamulca (do założenia), spawanie plastików i uchwytu tablicy rejestracyjnej

- Wrzesień 2024 (59,9 tys km): wymiana oleju i filtra, nowy filtr powietrza


Motocykl jest bezwypadkowy, jednakże w lipcu zeszłego roku zaliczyłem niegroźnego szlifa przy ok. 50 km/h na prawą stronę. Na szczęście crash pad uratował owiewki przed większymi zniszczeniami, zostały one jedynie porysowane. Wydech też został delikatnie porysowany i lekko wgnieciony od strony tylnego koła. Delikatnie przedarła się kanapa (przedarcie ma ok. 2-3 cm długości). Najbardziej ucierpiał tył motocykla tzn. mały plastik nad lampą oraz mocowanie tablicy rejestracyjnej (już pospawane) oraz tylny stelaż, który został już wstępnie naprostowany (da się już owiewki założyć, ale brakuje jeszcze ok. 1 cm do idealnego kąta, jak będę mieć czas to wyprostuję do końca). Rama jest prosta i nie uległa żadnemu uszkodzeniu. Z rzeczy do zrobienia:

- kierownica do naprostowania (jest delikatnie przesunięta w prawo, lagi wyglądają na proste, ograniczniki na swoich miejscach)

- klamka hamulca do założenia (jest delikatnie skrzywiona w dół, ale nie przeszkadza to w żadnym stopniu w hamowaniu, dorzucam nową do motocykla, wystarczy założyć)

- brak prawego ciężarka kierownicy

- Płyn hamulcowy i chłodniczy do wymiany

- Tylna opona do wymiany, przednia objeździ jeszcze jeden sezon

- Gaźniki i zawory do regulacji

Do motocykla dorzucam wcześniej wspomnianą klamkę hamulca, nowe lewe lusterko, dB killer do Dominatora oraz oryginalny, czarny wydech, który jak na ponad 30 lat jest w bardzo dobrym stanie. Przegląd techniczny do 17.08.2025r., OC do 08.06.2025r.


Motocykl do obejrzenia tylko w piątek, sobotę lub niedzielę, po uprzednim umówieniu się ze mną, w Pogrzebieniu, powiat raciborski, woj. śląskie (na codzień studiuję w Krakowie i nie ma mnie w domu). Jazda próbna tylko i wyłącznie po okazaniu gotówki oraz prawa jazdy kat. A2 lub A. Sprzedaję z powodu przesiadki na coś mocniejszego.

Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na wszystkie pytania i wyślę więcej szczegółowych zdjęć na What’s App’ie lub Messengerze.

Cena: 7 tys zł do negocjacji.

 

31 października 2024 11:01

Informacje o sprzedającym

Jacob

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Pogrzebień, raciborski, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store