Honda CBR - 1
Honda CBR - 2
Honda CBR - 3
Honda CBR - 4
Honda CBR - 5
Honda CBR - 6
Honda CBR - 7

1 / 7

Honda CBR - 1
Honda CBR - 2
Honda CBR - 3
Honda CBR - 4
Honda CBR - 5
Honda CBR - 6
Honda CBR - 7

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CBR

Rok produkcji

2006

Przebieg

75 000 km

Pojemność skokowa

599 cm3

Moc

117 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Bardzo dużo osób obserwuje ogłoszenie, tak więc zapraszam do kontaktu. Jeśli nie sprzedam motocykla w wersji torowej, przygotuję go ponownie na drogę (tak więc jeśli jest ktoś zainteresowany wersją drogowa- zapraszam do kontaktu).


Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony.

Sprzedam motocykl, który w 2018 roku postanowiłem przerobić na tor. Motocykl przygotowywałem dla siebie do amatorskiej zabawy na torze, niestety początkiem 2019 roku uszkodziłem bark na snowboardzie i na obecną chwilę zrezygnowałem z jazdy na motocyklu co jest powodem sprzedaży.
Motocykl mocno doinwestowany, starałem się go zbudować na dobrych akcesoriach, poniżej przesyłam listę, praktycznie wszystkie części zakupiłem nowe:
-owiewki torowe bikeplast (nowe, pomalowane na niebieski mat, koszt nowych ok 3 tys zł, dodatkowo dadaję drugą nakładkę na bak, też bikeplast)
-clip-on PP Tuning (koszt ok 700 zł, dodatkow oryginalną dodaję w zestawie)
-regulowane sety R&G (koszt ok 2000 zł, dodatkowo oryginalne sety w zestawie)
-osłony P+L strona R&G (koszt ok 750 zł)
-pompa radialna od KTMa (dodatkowo oryginalną pompę Hondy dodaję w zestawie)
-przewody w stalowym oplocie- układ F- dwa przewody wychodzące z pompy (dodatkowo oryginalne dodaję w zestawie)
-zestaw napędowy DID525 ZVMX Złoty super street (ok 650 zł)
-klamki womet-tech (dodatkowo oryginalne dodaję w zestawie)
-manetki puig
-szyba puig

Serwis:
-w czerwcu 2016 roku przy przebiegu 65 tys wymieniony rozrząd oraz zrobiona regulacja luzów zaworowych
-w listopadzie 2017 roku pełny serwis zawieszenia tył w BFG (670 zł, wymiana oleju, głowicy, nabicie azotem, kontrola pracy, wstępne ustawienie)
-w lipcu 2018 pełny serwis przedniego zawieszenia w LTD34 (uszczelniacze, panewki, olej 600 zł) + wymiana rur (650 zł)
-w motocyklu od kiedy zacząłem jeździć po torze zmieniłem olej na motul 300v 10w40 (w pełni syntetyczny), który zmieniałem (wraz z filtrem) co 2-3 wyjazdy na tor lub raz w roku


Podczas ostatniej przejażdżki zauważyłem że laga delikatnie się poci, tak więc zakładam, że będzie trzeba zrobić uszczelniacze w przednim zawieszeniu, reszta się wydaje ok, ale z racji tego, że motocykl aktualnie bardzo mało jest użytkowany polecam standardowy serwis (olej + filtr dorzucam do zestawu).

Dodatkowo do motocykla posiadam cały zestaw drogowy (z tego co pamiętam to brakuje tylko jednego, albo dwóch kierunków).

 

29 sierpnia 2024 20:47

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Zator, oświęcimski, Małopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store