Honda CBR - 1
Honda CBR - 2
Honda CBR - 3
Honda CBR - 4
Honda CBR - 5
Honda CBR - 6
Honda CBR - 7
Honda CBR - 8
Honda CBR - 9
Honda CBR - 10
Honda CBR - 11
Honda CBR - 12
Honda CBR - 13
Honda CBR - 14
Honda CBR - 15
Honda CBR - 16
Honda CBR - 17
Honda CBR - 18
Honda CBR - 19
Honda CBR - 20
Honda CBR - 21
Honda CBR - 22
Honda CBR - 23
Honda CBR - 24
Honda CBR - 25
Honda CBR - 26
Honda CBR - 27
Honda CBR - 28
Honda CBR - 29
Honda CBR - 30

1 / 30

Honda CBR - 1
Honda CBR - 2
Honda CBR - 3
Honda CBR - 4
Honda CBR - 5
Honda CBR - 6
Honda CBR - 7
Honda CBR - 8
Honda CBR - 9
Honda CBR - 10
Honda CBR - 11
Honda CBR - 12
Honda CBR - 13
Honda CBR - 14
Honda CBR - 15
Honda CBR - 16
Honda CBR - 17
Honda CBR - 18
Honda CBR - 19
Honda CBR - 20
Honda CBR - 21
Honda CBR - 22
Honda CBR - 23
Honda CBR - 24
Honda CBR - 25
Honda CBR - 26
Honda CBR - 27
Honda CBR - 28
Honda CBR - 29
Honda CBR - 30

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CBR

Rok produkcji

1999

Przebieg

72 405 km

Pojemność skokowa

599 cm3

Moc

106 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Na sprzedaż moja Honda CBR600F4 w barwach hiszpańskiego Orlenu.

Jestem właścicielem od 2011 roku. Jak na swój wiek motocykl jest w stanie technicznym bardzo dobrym. Stan wizualny oceniam jako dobry, ponieważ po ogłoszeniu opuszczenia HRC w MotoGP przez Repsola, moja Honda zaczęła blaknąć.


Na przestrzeni lat zgromadziłem pokaźną teczkę dokumentacji potwierdzająca stan techniczny - do wglądu podczas oględzin motocykla.


Jak na rasową maszynę sportowo - turystyczną dorzucam gratis wyposażenie dodatkowe:

  • stopkę centralną (tu pomogli fachowcy z fabryki podczas produkcji)
  • stelaż kufra centralnego (bez kufra i płyty)


Podczas pokonywania kolejnych kilometrów motocykl systematycznie ewoluował w kierunku maszyny stuntowej, co na dzień dzisiejszy przekłada się na zamontowane wyposażenie dodatkowe:

  • Przegroda miski olejowej
  • Odwrócony smok
  • Klatka na silnik firmy BSA (wytrzymała i przydatna - patrz niżej)
  • Zmodyfikowane owiewki boczne z łącznikami z blachy nierdzewnej (umożliwiają zdjęcie owiewek bez demontażu klatki)


Na ogólny bardzo dobry stan motocykla składa się zarówno regularne serwisowanie jak i "dzwonowanie", tj.:

  • konfrontacja z autobusem komunikacji miejskiej - wynik: autobus 1 : 0 CBR
  • test ochrony lewej nogi przez klatkę na silnik - przebieg testu: poprzedzające auto na skrzyżowaniu wrzuca wsteczny bieg i wciska gaz; wnioski z testu: klatka do stuntu przydaje się nie tylko w stuncie
  • test dojazdu do pracy podczas wiosennego ataku zimy, zakończony mało spektakularnym spotkaniem z asfaltem w formie ślizgu na warstwie śniegu - tu też bardzo przydała się klatka na silnik


Poza moim motocyklem czynnym uczestnikiem powyższych przygód byłem również ja, co dowodzi bardzo wysokiego poziomu bezpieczeństwa jaki prezentuje oferowana Honda.


Polecam!

 

21 listopada 2024 9:49

Informacje o sprzedającym

Adrian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Fabryczna

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store