1 / 10
Najważniejsze
Przebieg
75 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sportowy
Pojemność skokowa
599 cm3
Moc
117 KM
Opis
Bardzo proszę o dokładne przeczytanie opisu. W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.
Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony.
Sprzedam motocykl, który w 2018 roku postanowiłem przerobić na tor. Motocykl przygotowywałem dla siebie do amatorskiej zabawy na torze, niestety początkiem 2019 roku uszkodziłem bark na snowboardzie i na obecną chwilę zrezygnowałem z jazdy na motocyklu co jest powodem sprzedaży.
Motocykl mocno doinwestowany, starałem się go zbudować na dobrych akcesoriach, poniżej przesyłam listę, praktycznie wszystkie części zakupiłem nowe:
-owiewki torowe bikeplast (nowe, pomalowane na niebieski mat, koszt nowych ok 3 tys zł, dodatkowo dadaję drugą nakładkę na bak, też bikeplast)
-clip-on PP Tuning (koszt ok 700 zł, dodatkow oryginalną dodaję w zestawie)
-regulowane sety R&G (koszt ok 2000 zł, dodatkowo oryginalne sety w zestawie)
-osłony P+L strona R&G (koszt ok 750 zł)
-pompa radialna od KTMa (dodatkowo oryginalną pompę Hondy dodaję w zestawie)
-przewody w stalowym oplocie- układ F- dwa przewody wychodzące z pompy (dodatkowo oryginalne dodaję w zestawie)
-zestaw napędowy DID525 ZVMX Złoty super street (ok 650 zł)
-klamki womet-tech (dodatkowo oryginalne dodaję w zestawie)
-manetki puig
-szyba puig
Serwis:
-w czerwcu 2016 roku przy przebiegu 65 tys wymieniony rozrząd oraz zrobiona regulacja luzów zaworowych
-w listopadzie 2017 roku pełny serwis zawieszenia tył w BFG (670 zł, wymiana oleju, głowicy, nabicie azotem, kontrola pracy, wstępne ustawienie)
-w lipcu 2018 pełny serwis przedniego zawieszenia w LTD34 (uszczelniacze, panewki, olej 600 zł) + wymiana rur (650 zł)
-w motocyklu od kiedy zacząłem jeździć po torze zmieniłem olej na motul 300v 10w40 (w pełni syntetyczny), który zmieniałem (wraz z filtrem) co 2-3 wyjazdy na tor lub raz w roku
Podczas ostatniej przejażdżki zauważyłem że laga delikatnie się poci, tak więc zakładam, że będzie trzeba zrobić uszczelniacze w przednim zawieszeniu oraz stacyjka nie zawsze prawidłowo załącza układ po przekręceniu na 'ON', po lekkim poruszaniu kluczykiem w górę i w dół załącza się i jest ok, tak więc to też jest do zrobienia. Reszta się wydaje ok, ale z racji tego, że motocykl aktualnie jest bardzo mało jest użytkowany polecam standardowy serwis (olej + filtr dorzucam do zestawu).
Dodatkowo do motocykla posiadam cały zestaw drogowy (z tego co pamiętam to brakuje tylko kierunków) oraz dużo innych dodatków (felga tylna wraz z tarczą, amortyzator skrętu, stojaki, oximiser, opony), które nie są wliczone w cenę motocykla- dla zainteresowanych całością możemy się dogadać.
23 marca 2025 17:08
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
CBR
Kolor
Niebieski
Rok produkcji
2006
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
599 cm3
Moc
117 KM
Typ nadwozia
Sportowy
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Polska
Przebieg
75 000 km
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie