1 / 2
Szczegóły
Wyposażenie
ABS
Opis
Odrodziliśmy model CRF300L z lekkim podwoziem, smuklejszym nadwoziem oraz silnikiem o wyższej mocy i momencie obrotowym. O ile jednak poprawiła się specyfikacja techniczna, wspaniała formuła uniwersalności pozostała niezmieniona. Cechy sprawiające, że tak dobrze spisuje się w terenie, czyli smukłe proporcje, błyskawiczna reakcja na dodanie gazu, precyzja układu kierowniczego i płynna praca zawieszenia, są nieocenione również w mieście. Podczas codziennych dojazdów CRF300L wprowadza nutę przyjemności i pewności, jakiej próżno szukać w porównywalnych motocyklach. A gdy nadchodzi weekend, zachęca do ruszenia po przygodę za miasto.
CRF300L jest 4 kg lżejsza, co zawdzięcza nowej ramie i zwężanemu aluminiowemu wahaczowi. Efekt jest widoczny przy każdej zmianie kierunku na drodze i w terenie. Powiększony jednocylindrowy silnik osiąga 1,9 kW więcej mocy i 4 Nm wyższy moment obrotowy, co wyraźnie czuć po dodaniu gazu, a teraz ma dodatkowo sprzęgło antyhoppingowe z funkcją asysty. Zwiększono prześwit, a pozycja jazdy — z wąskim zbiornikiem paliwa oraz siedzeniem wyprofilowanym pod kątem komfortu i łatwości sięgnięcia stopami do podłoża — zapewnia jeszcze lepszą kontrolę nad maszyną. Wskaźnik położenia biegu na desce rozdzielczej i nowe, agresywne wzornictwo reflektorów dopełniają wizerunek nowości i świeżości.
Punkt wyjściowy jest znakomity. A dzięki HRC i ich programowi wyścigowemu poprawiliśmy każdy aspekt tego turystycznego enduro. Prześwit jest większy o 30 mm, bardzo ułatwiając pokonywanie krawężników (a nawet kłód drewna).
Wysokość siedzenia zwiększono o 5 mm do 880 mm, co ułatwia przyjęcie bardziej naturalnej pozycji przy operowaniu maszyną, natomiast wąski zbiornik paliwa pozwala swobodnie pochylić się do przodu. Niezależnie od tego, czy przebijasz się przez miejskie drogi, pokonujesz nowe szlaki w terenie, czy może jednego dnia mierzysz się z obydwoma tymi wyzwaniami, Honda CRF300L jest zawsze gotowa.
Specyfikacja:
Dawkowanie paliwa Elektryczny wtrysk paliwa PGM-FI
Pojemność skokowa (cm³) 286 cm3
Typ silnika Chłodzony cieczą, 1-cylindowy, DOHC
Moc maksymalna (KM) 27,3 KM (20,1 kW) / 8500 obr./min.
Maks. moment obrotowy (Nm) 26,6 Nm / 6500 obr./min.
Pojemność miski olejowej (Litry) 1,8 litra
Rozrusznik Elektryczny
Hamulec przedni 256 mm x 3,5 mm, tarczowy, 2-tłoczkowe zaciski
Hamulec tylny 220 mm x 4,5 mm, tarczowy, 1-tłoczkowy zacisk
Zawieszenie przednie 43 mm Odwrócony widelec teleskopowy
Zawieszenie tylne Prolink
Rozmiar opony przedniej 80/100-21M/C 51P
Rozmiar opony tylnej 120/80-18M/C 62P
Typ ramy Podwójna, stalowa, kołyskowa
Pojemność zbiornika paliwa (litry) 7,8 litra
Zużycie paliwa (l / 100 km) 3,1 l/100km
Prześwit (mm) 285 mm
Lampa przednia Żarówka
Masa własna pojazdu (kg) 142 kg
Wysokość siedzenia (mm) 880 mm
Wyprzedzenie (mm) 109 mm
Promień skrętu 2,3 m
Rozstaw osi (mm) 1455 mm
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe z układem antyhoppingowym
Przełożenie końcowe Łańcuch
Typ skrzyni biegów 6-biegowa manualna
Wskaźniki LCD
Lampa tylna Żarówka
Zapraszamy do naszego salonu
przy ul. Olsztyńskiej 6
we Wrocławiu.
12 listopada 2024 14:21
Informacje o sprzedającym
RPM Motocykle - Autoryzowany Dealer Motocykli Honda
Sprzedający profesjonalny
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2005
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie