Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4

1 / 4

Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4

Szczegóły

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CRF

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

1 084 cm3

Moc

102 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Enduro

Kolor

Biały

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Rodzaj koloru

Perłowy

Gwarancja dealerska (w cenie)

24 miesięcy

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Wyposażenie

Podgrzewane manetki

Immobilizer

ABS

Opis

Africa Twin Adventure Sport DCT EERA 2024


Nowy Africa Twin Adventure Sports ES to wyjątkowa maszyna. Większy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów zapewnia lepsze przyspieszenie przy wyprzedzaniu. 19-calowe przednie koło z oponą 110/80-19, niżej osadzona kanapa i sterowane elektronicznie zawieszenie Showa-EERA™ zapewniają świetne prowadzenie. Zbiornik paliwa 24,8 L oraz nowe owiewka i szyba zapewniają komfort i zachęcają do dłuższych wypraw. Ten motocykl jest do tego stworzony.


DWUSPRZĘGŁOWA SKRZYNIA BIEGÓW (DCT)

Przekładnia DCT jest dostępna jako fabryczne wyposażenie opcjonalne i oferuje dwa tryby automatyczne; tryb D zapewnia bezstresową jazdę w trasie i optymalne zużycie paliwa. Tryb S oferuje trzy sportowe schematy zmiany biegów. Standardowy tryb ręczny pozwala na obsługę skrzyni biegów za pomocą przełączników przy lewej manetce kierownicy. Przekładnia DCT automatycznie redukuje biegi. W przypadku jazdy terenowej czujnik G redukuje poślizg sprzęgła w momencie zmiany biegów, co zapewnia bezpośredni przekaz momentu obrotowego na koło.


SZEŚĆ TRYBÓW JAZDY

Wybór trybów jazdy jest łatwy, wystarczy skorzystać z elementu sterującego w lewym górnym rogu ekranu dotykowego. Cztery fabrycznie skonfigurowane tryby (TOUR, URBAN, GRAVEL i OFF-ROAD) modyfikują charakterystykę silnika i funkcji hamowanie silnikiem, działanie czujnika G przekładni DCT oraz układu ABS, aby zapewnić optymalne osiągi. Dwa tryby użytkownika umożliwiają precyzyjną konfigurację motocykla do indywidualnych preferencji.


SHOWA ELECTRONICALLY EQUIPPED RIDE ADJUSTMENT (SHOWA EERA™)

Zawieszenie SHOWA EERA™ jest dostępne jako wyposażenie opcjonalne. Dostosowuje siłę tłumienia do wybranego trybu jazdy, analizując dane wejściowe przesyłane przez czujniki skoku oraz inercyjny moduł pomiarowy (IMU). Dostępne są trzy ustawienia drogowe - SOFT to ustawienie miękkie, MID to ustawienie uniwersalne, a HARD to ustawienie sztywne, które zapewnia sportową charakterystykę. Ustawienie OFF-ROAD oraz ustawienie USER umożliwia precyzyjne ustawienie określonych parametrów. Napięcie wstępne sprężyny tylnej można również regulować elektronicznie podczas postoju.


PODWÓJNE REFLEKTORY LED ZE ŚWIATŁAMI DZIENNYMI I ŚWIATŁAMI SKRĘTU

Widzieć i być widzianym - oto priorytet podczas jazdy motocyklem. Nowy podwójny reflektor LED generuje snop jasnego światła, a trzystopniowe światła skrętu (prawe/lewe) automatycznie doświetlają wybrane strefy z uwzględnieniem prędkości jazdy i kąta pochylenia motocykla. Światła dzienne (DRL) automatycznie dostosowują się do natężenia światła i generują jasne, dobrze widoczne światło poprawiające bezpieczeństwo.


SYSTEM STERUJĄCY MOMENTEM OBROTOWYM HONDA SELECTABLE TORQUE CONTROL (HSTC)

Zoptymalizowany system HSTC optymalizuje trakcję tylnego koła. Jego działaniem w czasie rzeczywistym steruje sześcioosiowy moduł pomiaru bezwładnościowego (IMU). Oferuje siedem poziomów; poziomy 1-4 zapewniają minimalną interwencję i niewielką rozpiętość, aby umożliwić precyzyjne dostrojenie charakterystyki motocykla doświadczonym kierowcom w terenie. Poziomy 5-6-7 mają większy zakres, a poziom 7 zapewnia najwyższy poziom kontroli. System HSTC można całkowicie wyłączyć.


SYSTEM WHEELIE CONTROL I UKŁAD ABS AKTYWNIE DZIAŁAJĄCY W ZAKRĘTACH

IMU monitoruje kąt natarcia i w połączeniu z prędkością przedniego i tylnego koła dostosowuje maksymalną wysokość uniesienia przedniego koła (poziom 1-3). System Wheelie Control można całkowicie wyłączyć. Układ ABS aktywnie działający w zakrętach dostosowuje siłę hamowania do kąta pochylenia motocykla oraz do prędkości zwalniania. Siła interwencji zależy od wybranego trybu jazdy; system monitoruje również uniesienie tylnego koła. Układ ABS działający na tylne koło ma funkcję jazdy terenowej. Można go również całkowicie wyłączyć.

 

8 listopada 2024 11:03

Informacje o sprzedającym

Honda MCS Autoryzowany Dealer

Honda MCS Autoryzowany Dealer
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2008

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (45) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 19:00

  • wtorek

    10:00 - 19:00

  • środa

    10:00 - 19:00

  • czwartek

    10:00 - 19:00

  • piątek

    10:00 - 19:00

  • sobota

    10:00 - 16:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

  • Wynajem pojazdów icon

    Wynajem pojazdów

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store