1 / 7
19 września 2024 17:41
ID: 6128558075
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
CRFRok produkcji
2023
Przebieg
1 km
Pojemność skokowa
1 084 cm3
Moc
102 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
AutomatycznaTyp nadwozia
EnduroKolor
BiałyMożliwość finansowania
TakRodzaj koloru
Metalik
Bezwypadkowy
TakStan
Nowy
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Podgrzewane manetki
Opis
Africa Twin Adventure Sport DCT EERA rocznik modelowy 2023, produkcja 2023 (koło przednie 21 cali)
DWUSPRZĘGŁOWA SKRZYNIA BIEGÓW (DCT)
Przekładnia DCT jest dostępna jako fabryczne wyposażenie opcjonalne i oferuje dwa tryby automatyczne; tryb D zapewnia bezstresową jazdę w trasie i optymalne zużycie paliwa. Tryb S oferuje trzy sportowe schematy zmiany biegów. Standardowy tryb ręczny pozwala na obsługę skrzyni biegów za pomocą przełączników przy lewej manetce kierownicy. Przekładnia DCT automatycznie redukuje biegi. W przypadku jazdy terenowej czujnik G redukuje poślizg sprzęgła w momencie zmiany biegów, co zapewnia bezpośredni przekaz momentu obrotowego na koło.
SZEŚĆ TRYBÓW JAZDY
Wybór trybów jazdy jest łatwy, wystarczy skorzystać z elementu sterującego w lewym górnym rogu ekranu dotykowego. Cztery fabrycznie skonfigurowane tryby (TOUR, URBAN, GRAVEL i OFF-ROAD) modyfikują charakterystykę silnika i funkcji hamowanie silnikiem, działanie czujnika G przekładni DCT oraz układu ABS, aby zapewnić optymalne osiągi. Dwa tryby użytkownika umożliwiają precyzyjną konfigurację motocykla do indywidualnych preferencji.
PODWÓJNE REFLEKTORY LED ZE ŚWIATŁAMI DZIENNYMI I ŚWIATŁAMI SKRĘTU
Widzieć i być widzianym - oto priorytet podczas jazdy motocyklem. Nowy podwójny reflektor LED generuje snop jasnego światła, a trzystopniowe światła skrętu (prawe/lewe) automatycznie doświetlają wybrane strefy z uwzględnieniem prędkości jazdy i kąta pochylenia motocykla. Światła dzienne (DRL) automatycznie dostosowują się do natężenia światła i generują jasne, dobrze widoczne światło poprawiające bezpieczeństwo.
SYSTEM STERUJĄCY MOMENTEM OBROTOWYM HONDA SELECTABLE TORQUE CONTROL (HSTC)
Zoptymalizowany system HSTC optymalizuje trakcję tylnego koła. Jego działaniem w czasie rzeczywistym steruje sześcioosiowy moduł pomiaru bezwładnościowego (IMU). Oferuje siedem poziomów; poziomy 1-4 zapewniają minimalną interwencję i niewielką rozpiętość, aby umożliwić precyzyjne dostrojenie charakterystyki motocykla doświadczonym kierowcom w terenie. Poziomy 5-6-7 mają większy zakres, a poziom 7 zapewnia najwyższy poziom kontroli. System HSTC można całkowicie wyłączyć.
SYSTEM WHEELIE CONTROL I UKŁAD ABS AKTYWNIE DZIAŁAJĄCY W ZAKRĘTACH
IMU monitoruje kąt natarcia i w połączeniu z prędkością przedniego i tylnego koła dostosowuje maksymalną wysokość uniesienia przedniego koła (poziom 1-3). System Wheelie Control można całkowicie wyłączyć. Układ ABS aktywnie działający w zakrętach dostosowuje siłę hamowania do kąta pochylenia motocykla oraz do prędkości zwalniania. Siła interwencji zależy od wybranego trybu jazdy; system monitoruje również uniesienie tylnego koła. Układ ABS działający na tylne koło ma funkcję jazdy terenowej. Można go również całkowicie wyłączyć.
Informacje o sprzedającym
Honda MCS Autoryzowany Dealer
Sprzedający profesjonalny
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2008
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 19:00
wtorek
10:00 - 19:00
środa
10:00 - 19:00
czwartek
10:00 - 19:00
piątek
10:00 - 19:00
sobota
10:00 - 16:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa
Serwis opon / przechowalnia
Wynajem pojazdów