1 / 4
Szczegóły
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Podgrzewane manetki
Opis
Africa Twin Adventure Sport EERA 2024
Nowy Africa Twin Adventure Sports ES to wyjątkowa maszyna. Większy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów zapewnia lepsze przyspieszenie przy wyprzedzaniu. 19-calowe przednie koło z oponą 110/80-19, niżej osadzona kanapa i sterowane elektronicznie zawieszenie Showa-EERA™ zapewniają świetne prowadzenie. Zbiornik paliwa 24,8 L oraz nowe owiewka i szyba zapewniają komfort i zachęcają do dłuższych wypraw. Ten motocykl jest do tego stworzony.
SZEŚĆ TRYBÓW JAZDY
Wybór trybów jazdy jest łatwy, wystarczy skorzystać z elementu sterującego w lewym górnym rogu ekranu dotykowego. Cztery fabrycznie skonfigurowane tryby (TOUR, URBAN, GRAVEL i OFF-ROAD) modyfikują charakterystykę silnika i funkcji hamowanie silnikiem, działanie czujnika G przekładni DCT oraz układu ABS, aby zapewnić optymalne osiągi. Dwa tryby użytkownika umożliwiają precyzyjną konfigurację motocykla do indywidualnych preferencji.
SHOWA ELECTRONICALLY EQUIPPED RIDE ADJUSTMENT (SHOWA EERA™)
Zawieszenie SHOWA EERA™ jest dostępne jako wyposażenie opcjonalne. Dostosowuje siłę tłumienia do wybranego trybu jazdy, analizując dane wejściowe przesyłane przez czujniki skoku oraz inercyjny moduł pomiarowy (IMU). Dostępne są trzy ustawienia drogowe - SOFT to ustawienie miękkie, MID to ustawienie uniwersalne, a HARD to ustawienie sztywne, które zapewnia sportową charakterystykę. Ustawienie OFF-ROAD oraz ustawienie USER umożliwia precyzyjne ustawienie określonych parametrów. Napięcie wstępne sprężyny tylnej można również regulować elektronicznie podczas postoju.
PODWÓJNE REFLEKTORY LED ZE ŚWIATŁAMI DZIENNYMI I ŚWIATŁAMI SKRĘTU
Widzieć i być widzianym - oto priorytet podczas jazdy motocyklem. Nowy podwójny reflektor LED generuje snop jasnego światła, a trzystopniowe światła skrętu (prawe/lewe) automatycznie doświetlają wybrane strefy z uwzględnieniem prędkości jazdy i kąta pochylenia motocykla. Światła dzienne (DRL) automatycznie dostosowują się do natężenia światła i generują jasne, dobrze widoczne światło poprawiające bezpieczeństwo.
SYSTEM STERUJĄCY MOMENTEM OBROTOWYM HONDA SELECTABLE TORQUE CONTROL (HSTC)
Zoptymalizowany system HSTC optymalizuje trakcję tylnego koła. Jego działaniem w czasie rzeczywistym steruje sześcioosiowy moduł pomiaru bezwładnościowego (IMU). Oferuje siedem poziomów; poziomy 1-4 zapewniają minimalną interwencję i niewielką rozpiętość, aby umożliwić precyzyjne dostrojenie charakterystyki motocykla doświadczonym kierowcom w terenie. Poziomy 5-6-7 mają większy zakres, a poziom 7 zapewnia najwyższy poziom kontroli. System HSTC można całkowicie wyłączyć.
SYSTEM WHEELIE CONTROL I UKŁAD ABS AKTYWNIE DZIAŁAJĄCY W ZAKRĘTACH
IMU monitoruje kąt natarcia i w połączeniu z prędkością przedniego i tylnego koła dostosowuje maksymalną wysokość uniesienia przedniego koła (poziom 1-3). System Wheelie Control można całkowicie wyłączyć. Układ ABS aktywnie działający w zakrętach dostosowuje siłę hamowania do kąta pochylenia motocykla oraz do prędkości zwalniania. Siła interwencji zależy od wybranego trybu jazdy; system monitoruje również uniesienie tylnego koła. Układ ABS działający na tylne koło ma funkcję jazdy terenowej. Można go również całkowicie wyłączyć.
8 listopada 2024 11:10
Informacje o sprzedającym
Honda MCS Autoryzowany Dealer
Sprzedający profesjonalny
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2008
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 19:00
wtorek
10:00 - 19:00
środa
10:00 - 19:00
czwartek
10:00 - 19:00
piątek
10:00 - 19:00
sobota
10:00 - 16:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa
Serwis opon / przechowalnia
Wynajem pojazdów