1 / 11
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
CRFRok produkcji
2019
Przebieg
52 900 km
Pojemność skokowa
998 cm3
Moc
95 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
AutomatycznaTyp nadwozia
EnduroKolor
BłękitnyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
WłochyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Kufer
Opis
Sprzedam moją Afryczkę CRF 1000 DCT z 2019 roku ;(
Motocykl kupiłem w 2023 roku - w maju - jako prezent na swoją 40-tkę
Miało to być spełnienie marzeń i w sumie było - oprócz tego, że fizycznie nie mam czasu aby nią jeździć. Zamiast zwiedzania kontynentu było kręcenie się wkoło komina i kilka wycieczek typu Karkonosze i powrót przez Czechy do Opola.
Motocykl kupiłem z przebiegiem z tego co pamiętam 49 tyś km a więc przez dwa sezony zrobiłem oszałamiające 4 tyś km z czego większość rok temu.
Niestety trzeba powiedzieć sobie jasno - to bez sensu aby stała i zbierała kurz a kasa przyda się na inne, bardziej prozaiczne cele.
Motocykl sprowadził dla mnie z Włoch mój serdeczny kolega Konrad, który prowadzi od lat salon motocyklowy Motofrajda w miejscowości Nędza w powiecie raciborskim (woj. śląskie). Konrad specjalizuje się w sprowadzaniu motocykli z Włoch i robi to od wielu lat i ma swoją renomę. Jak wiadomo, we Włoszech sezon i dłuższy i mentalność taka, że motocykl potrafi służyć jako główny środek transportu. Stąd przebieg - w ciągu 4 lat moto zrobiło 49 tyś km i uważam, że to uczciwe.
Zostało mi przekazane, że przez okres użytkowania we Włoszech motocykl miał jednego właściciela i przez cały okres był on serwisowany w ASO. Motocykl został odkupiony z salonu w którym ten właściciel go kupił, serwisował i pozostawił w rozliczeniu bo podobno przesiadł się na nową CRF1100
Jak dla mnie motocykl jest w stanie idealnym ale nie jestem wielkim mechanikiem i znawcą - bardziej marzyłem o tym motocyklu jako leniwy użytkownik. Stąd wersja DCT - cenię sobie wygodę i komfort a motocykl służył mi do przejażdżek w 95% po asfalcie. Nie ćwiczyłem nią żadnych terenowych ekstremów. Poprzedni właściciel raczej też nie - nie widać przynajmniej patrząc na stan lakieru i ogólny motocykla a opony na jakich go kupiłem są raczej w 90 na asfalt niż na nieprzetarte szlaki.
Z tego co rozumuję, motocykl jest w raczej podstawowej konfiguracji - nie ma elektronicznego zawieszenia, podgrzewanych manetek itd. Jest to co musi być i znając legendę marki HONDA - raczej się nie zepsuje. Z mojej perspektywy wszystko w motocyklu jest w 100% sprawne.
Dodatkowe akcesoria są dokładnie takie z jakim ja je kupiłem a więc dołożył je właściciel jeszcze we Włoszech - są to:
- osłona aluminiowa silnika Givi
- gmole Givi
- dodatkowe światła LED
- 3 kufry oryginalne HONDA ale te tańsze - plastikowe.
W tym roku osobiście zmieniłem w motocyklu olej - kupiłem oryginalny olej Honda w salonie we Wrocławiu. Do tego wymieniłem 2 filtry oleju (główny i w DCT) i użyłem filtrów marki Hiflofiltro, Wraz z wymianą oleju zostały wymienione podkładki aluminiowe - jak książka każe. Na wszystko mam faktury.
Motocykl przez cały czas stał u mnie pod dachem - mam go w firmie na hali i jak coś zapraszam do oglądania. Na życzenie mogę przesłać też na WhatsApp filmik jaki nagrałem z odpalenia motocykla itd.
21 października 2024 21:37
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie