Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14
Honda CRF - 15

1 / 15

video
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14
Honda CRF - 15

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CRF

Rok produkcji

2016

Przebieg

45 225 km

Pojemność skokowa

998 cm3

Moc

95 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Podgrzewane manetki

Kufer

Opis

Witam serdecznie,


przedmiotem oferty jest motocykl Honda Africa Twin rocznik 2016 w przepięknym czerwono-czarno-białym malowaniu. Z najlepszą możliwą skrzynią biegów DCT (od małolata jeżdżę motocyklami i to jest genialne rozwiązanie - chociaż sam nie byłem do niego wcześniej przekonany, następny jeśli będzie to również z automatem). Nie zmienisz biegu szybciej w manualu a przy tym dalej masz mega frajdę z jazdy bo możesz je zmieniać manualnie za pomocą przycisków. Motocykl ma 4 tryby pracy skrzyni D,S1,S2,S3 (mój ulubiony S2 - opowiem dla czego na miejscu) i 5 trybów jazdy (3 stopnie trakcji + 1 tryb gdzie trakcja jest wyłączona oraz Gravel do jazdy w cięższym terenie - wtedy zamienia się w "czołg").


Motocykl jest bardzo zadbany pod kątem technicznym, zawsze po pełnym serwisie tak aby nie zawiódł zarówno na krótkim dystansie jak i na długiej wyprawie na drugi koniec świata (wielokrotnie w 2 tygodnie pokonywałem bezawaryjnie na tym sprzęcie 5-6 tys. km). Jest po prostu genialny i nie wiem co kupić po nim (szykuję się do zakupu nieruchomości więc obawiam się czy to nie będzie kolejny smutny czas bez dwóch kółek - są rzeczy ważne i ważniejsze :).


Dodatki:

- Siedzenie wyposażone we wkładkę żelową co znacznie poprawia odczucia na dłuższych dystansach obszyte customowo z logo CRF (bardzo porządne wykonanie) dużo ładniejsze niż oryginał, delikatnie obniżone (w standardzie ma dwie pozycje dla osób wyższych i niższych). Cena usługi ~1000zł

- Zastosowane progresywne sprężyny zawieszenia przedniego poprawiające komfort podróży (motocykl jest delikatnie obniżony co sprawia, że przy wzroście 180cm jest dla mnie idealny). Dokument zakupu (DZ) Nowe kosztują 765zł

- Oryginalna nakładka BagStera w kolorze motocykla na zbiornik paliwa umożliwiająca montaż dodatkowej torby (tankbag) na zbiorniku. Nowa kosztuje 814zł

- Osłona silnika BUMOT pancerna z aluminium o grubości 5mm, zapewnia ochronę silnika nawet w najtrudniejszym terenie. Nowa kosztuje 1149zł

- Wysoka szyba PUIG, genialnie zachowuje się na długich dystansach kierując wiatr ponad kask- duża różnica względem oryginalnej szyby. Nowa kosztuje ~700zł

- Wyjście 2x USB do podłączenia ładowarki. Nowe kosztuje 89zł

- Uchwyt na telefon SP Connect z adapterem (do kuli Ram Mount 89zł)

- UCHWYT NA KIEROWNICE ADAPTER KULKOWY RAM MOUNTS RAM-B-231Z + ramię. Nowy komplet kosztuje 198zł

-Układ wydechowy REMUS, przepiękne basowe brzmienie 2 cylindrowca, rasowy Adventure, jednocześnie nie przeszkadza na dłuższych dystansach po zastosowaniu DB Killera (w zestawie). Nowy 2000zł

- Gmole SW-Motech zapewniające dodatkowe bezpieczeństwo i ochronę motocykla. Nowe 1213zł + osłony GIVI ~100zł

- Wyjście ze złączem SAE zewnętrzne wodoodporne na ładowarkę do akumulatora Optimate- umożliwia ładowanie bez wyciągania akumulatora 60zł

-Grzane manetki nowe dokładam dla kupującego (nie było czasu zamontować ;) 219zł

-Olejarka nowa dokładam dla kupującego (nie było czasu zamontować ;) 509zl

-manualny tempomat (bezcenny :)

-wyjście pod nawigację Garmin z ładowarką i uchwytem kulowym. Nowy 419zł

-nowe opony PIRELLI SCORPION RALLY komplet cena 1053zł

-kufer centralny aluminiowy 58L z podstawką Kappa K'Force Monokey. Nowy kosztuje 1671zł + podstawka 413zł

-kufry boczne twarde HONDA OE lewy 40l prawy 30l, pasują te same klucze co do motocykla, używane kosztują ponad 2200zł. W środku torby do przenoszenia zawartości - mega wygodna sprawa przy długich trasach i codziennych zmianach miejsca noclegowego (można zabrać wygodnie ze sobą np. do hotelu) a nie taszczyć całe kufry 287zł. Nowe kufry + torby to koszt ponad 3700zł

-osłony handguardy metalowe handbarów Hepco & Becker, nowe kosztują 766zł + handbary nowe kosztują 571zł

-aluminiowe osłony chłodnic z logo CRF1000 nowe kosztują 130zł

-stopka centralna używana OE 717zł nowa 1283zł


Samych dodatków w motocyklu jest lekko licząc na kwotę grubo ponad 17.000zł !


Jeśli ktoś ma zamiar dzwonić i mówić, że są afryki za 35k to proszę się od razu wstrzymać z marnowaniem mojego czasu - są to "golasy" czyli bez żadnego wyposażenia i składaki ze spawanymi ramami czy składane z 3 motocykli przez cwanych handlarzyków, którzy na motocyklu chcą tylko zarobić a nie dać komuś radość z jazdy i bezawaryjności.

Jeśli szukasz konkretnej sztuki to dobrze trafiłeś. Jeśli szukasz ceny - pójdź proszę do Lidla czy Biedronki albo sortuj tutaj po cenie od najniższej. Miłych podróży po Polsce w poszukiwaniach (sam tak przez lata jeździłem w poszukiwaniu swoich motocykli). Powodzenia :) .


Motocykl w pełni sprawny od osoby prywatnej, jestem właścicielem od 3 lat nigdy mnie nie zawiódł. Kupiony przy przebiegu 17000km, od tej pory pokazałem mu trochę Europy :) . Nigdy nie katowany, wszelkie wymiany oleju oraz czynności serwisowe na czas. Wymiana oleju oraz filtrów silnika oraz skrzyni wraz z nowymi podkładkami co 10.000km lub minimum raz w roku (zawsze z wymianą dwóch filtrów powietrza - na wszystko mam rachunki). Z pozostałych rzeczy w motocyklu:

-regulacja luzów zaworowych

-wymieniony akumulator


Gotowy do dalekich wypraw i jazdy w delikatnym terenie. Dwa komplety opon terenowe nowe (obecnie) i szosowe (zapas).


Do wymiany na ten moment:

-powoli napęd (jeszcze w granicy normy naciągu)


Motocykl posiada ważny przegląd i ubezpieczenie.


Zapraszam na oględziny i jazdę próbną po zostawieniu pełnej kwoty.


Cena nie podlega negocjacji.


Pierwsza poważnie zainteresowana osoba odjedzie motocyklem.


100% prosta rama 100% oryginalna, bez napraw typu spawy, bez żadnej szpachli, możliwość sprawdzenia w dowolnym serwisie. Jestem motocyklistą od dziecka i szanuję czas innych - polecam motocykl z czystym sumieniem.


P.S.

Uprzedzam pytania,

motocykl nie ma naklejek na bocznych owiewkach oraz przednim błotniku ponieważ z tego co się dowiedziałem poprzedni właściciel w Niemczech szykował go pod delikatny "off-road", zdjął wszystkie naklejki i założył bezbarwną folię ochronną natomiast niestety nie udało mu się dokończyć projektu - gdyż motocykl miał próbę kradzieży i ubezpieczalnia zwróciła mu pieniądze po czym motocykl trafił do Polski.

 

27 października 2024 21:31

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gdańsk, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store