Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14

1 / 14

Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CRF

Rok produkcji

2021

Przebieg

34 500 km

Pojemność skokowa

1 100 cm3

Moc

110 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Leasing

Tak

Rodzaj koloru

Perłowy

Opłata początkowa

29900 PLN

Miesięczna rata

1311 PLN

Liczba pozostałych rat

18

Wartość wykupu

733.7 PLN

Kraj pochodzenia

Polska

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Podgrzewane manetki

Opis

Do sprzedania Honda CRF 1100 Africa Twin Adventure Sports manual

Rok 2021

Przebieg 34 600 (rośnie)

Motocykl kupiony w Polskim salonie Honda, jestem jego pierwszym właścicielem.

Motocykl nigdy nie użytkowany w terenie. Tylko szosa w 100 %.

Żadnej gleby poza jednym delikatny incydentem na parkingu ( położył się delikatnie ponieważ zapomniałem rozłożyć bocznej stopki i na pamiątkę mam pękniętą lewą klamkę – końcówkę i plastikowy handbar pękł na mocowaniu przez co jest złapany na trytkę co nie jest żadnym problemem i jest praktycznie nie widoczne)

Motocykl ma przerobiony pełny układ wydechowy na Akrapawicza ( wylot + końcówka) , brzmi tak basowo pięknie że aż miło posłuchać . Wyjmowane debekilery, oraz dodatkowo dodaje zwykły kompletny tłumik ( koszt samego tłumika wykonanego na zamówienie to 4700 + robota = suma 5900 ) oraz wywalony katalizator. Jego obecna moc to 110 KM oraz waga to 229 kg ( zatankowany) więc jest lżejszy od oryginału o około 10 kg co jest odczuwalne podczas jazdy

Motocykl nie ma żadnych pneumatycznych zawieszeń itp. Jest ostatnim wypustem motocykla który nie ma głupot które się psują. Nie ma automatycznej skrzyni biegów.

Piękny standardowy motocykl, stan bardzo dobry bez wkładu finansowego. Posiada jakieś delikatne ryski ale są one nie widoczne.

Dodatkowo motocykl posiada spojlery aerodynamiczne podnoszące ochronę przed wiatrem ( oryginalne Hondy akcesoryjne) oraz osłony akcesoryjne na bokach baku co zabezpiecza go przed porysowaniem i stabilizuje jazdę ( gumowe oryginalne osłony również firmy Honda)

Uwaga : moto sprzedaje bez kufra tylnego , bez płyty montażowej kufra tylnego, bez nawigacji ale z uchwytem na kierownicy widocznym na zdjęciach pod Garmina ( nawigację używam w różnych pojazdach)

Sprzęt aktualnie jest w leasingu i mogę wykupić i sprzedać normalnie lub możemy zrobić cesję leasingu co będzie szybsze. Do ustalenia.


W przypadku pytań proszę dzwonić.


Cena netto pojazdu 54 132 , kwota która pozostała do spłaty w ratach ( pozostało 18 rat po 1311 netto = 23 598 ) a wykup końcowy to 633,70 netto.


Odstępne leasingu 29 900 netto + vat ( pełna faktura vat )




W przypadku kiedy będę płacił następna ratę a motocykl jeszcze się nie sprzeda zrobimy rekalkulacje wg portalu leasingowego tak aby wszystko się zgadzało nie mniej jednak cena bazowa sprzedaży pojazdu się nie zmienia i wynosi 54 132 netto

 

18 listopada 2024 14:40

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Fabryczna

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store