1 / 17
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
CRFRok produkcji
2011
Przebieg
121 km
Pojemność skokowa
250 cm3
Moc
30 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
EnduroKolor
CzerwonyRodzaj koloru
Matowy
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
Witam,
Sprzedam motocykl enduro Honda CRF 250X, dokładnie wersja HM MOTO CRE F 250X. Rok produkcji 2011, przebieg 121 motogodzin, pochodzi z polskiej dystrybucji (salon Honda MCS w Warszawie). Wyposażony w rozrusznik. Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony.
Motocykl kupiłem w grudniu 2020r., z przebiegiem 79 motogodzin. Po zakupie został wykonany serwis w warsztacie LOBO MOTO w Celestynowie, obejmujący: oczyszczenie głowicy, wymianę tłoka, smarowanie łożysk, czyszczenie gaźnika, wymianę płynu hamulcowego, serwis rozrusznika, wymianę akumulatora, wymianę zaworu ssącego, wymianę tylnej opony.
Wymieniłem również tłumik układu wydechowego Oryginalnie był założony taki sam (LeoVince X3 z logo HM) ale miał pękniętą karbonową końcówkę. Udało się zdobyć fabrycznie nowy sygnowany logo HM. Dodatkowo zamontowałem osłony dłoni, uchwyt pomocniczy i osłonę przedniej tarczy hamulcowej – wszystko Acerbis.
Następnie przed rozpoczęciem sezonu w 2023r., z przebiegiem 105 motogodzin został przeprowadzony kolejny serwis w warsztacie GW MOTORS w Mińsku Mazowieckim, obejmujący: serwis przednich amortyzatorów, serwis tylnego amortyzatora, serwis kiwaczki tylnego zawieszenia, wymianę łożyska główki ramy, wymianę łożysk w kołach, regulację luzów zaworowych, regenerację tylnego zacisku hamulcowego, wymianę tarcz i klocków hamulcowych (przód i tył), wymianę płynu hamulcowego, wymianę całego napędu (zębatka przód, zębatka tył, łańcuch i ślizg).
W czerwcu tego roku wymieniłem obie chłodnice (zamiennik, powiększone) wraz z ich wzmocnieniami.
Jedynym mankamentem jest brak wskazania prędkości – nie udało mi się dojść w czym jest problem, prawdopodobnie kalibracja. Jest instrukcja do prędkościomierza ale nie podejmowałem się tego.
Olej wymieniany co 10 motogodzin, filtr powietrza po każdym weekendzie kiedy motocykl był używany.
Do motocykla dokładam to co widoczne na zdjęciach - chemia którą stosowałem, 4 nowe filtry oleju, zapasowe filtry powietrza, komplet zapasowych śrub do elementów nadwozia, zapasowe rolki łańcucha, lusterko, instrukcje serwisowania w tym w języku polskim. Poza tym posiadam również DB killer do tłumika, stelaż tablicy rejestracyjnej z kierunkowskazami i wiązkę z przełącznikiem do kierunkowskazów. Jeden kierunkowskaz ma uszkodzoną obudowę.
Ze względu na to, że mało używałem motocykla i tylko poza drogami publicznymi, w tym sezonie nie wykonywałem przeglądu.
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu i oględzin.
4 listopada 2024 9:13
Informacje o sprzedającym
Adam
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie