Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14
Honda CRF - 15
Honda CRF - 16
Honda CRF - 17

1 / 17

Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14
Honda CRF - 15
Honda CRF - 16
Honda CRF - 17

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CRF

Rok produkcji

2011

Przebieg

121 km

Pojemność skokowa

250 cm3

Moc

30 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Rodzaj koloru

Matowy

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Witam,

Sprzedam motocykl enduro Honda CRF 250X, dokładnie wersja HM MOTO CRE F 250X. Rok produkcji 2011, przebieg 121 motogodzin, pochodzi z polskiej dystrybucji (salon Honda MCS w Warszawie). Wyposażony w rozrusznik. Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony.


Motocykl kupiłem w grudniu 2020r., z przebiegiem 79 motogodzin. Po zakupie został wykonany serwis w warsztacie LOBO MOTO w Celestynowie, obejmujący: oczyszczenie głowicy, wymianę tłoka, smarowanie łożysk, czyszczenie gaźnika, wymianę płynu hamulcowego, serwis rozrusznika, wymianę akumulatora, wymianę zaworu ssącego, wymianę tylnej opony.


Wymieniłem również tłumik układu wydechowego Oryginalnie był założony taki sam (LeoVince X3 z logo HM) ale miał pękniętą karbonową końcówkę. Udało się zdobyć fabrycznie nowy sygnowany logo HM. Dodatkowo zamontowałem osłony dłoni, uchwyt pomocniczy i osłonę przedniej tarczy hamulcowej – wszystko Acerbis.


Następnie przed rozpoczęciem sezonu w 2023r., z przebiegiem 105 motogodzin został przeprowadzony kolejny serwis w warsztacie GW MOTORS w Mińsku Mazowieckim, obejmujący: serwis przednich amortyzatorów, serwis tylnego amortyzatora, serwis kiwaczki tylnego zawieszenia, wymianę łożyska główki ramy, wymianę łożysk w kołach, regulację luzów zaworowych, regenerację tylnego zacisku hamulcowego, wymianę tarcz i klocków hamulcowych (przód i tył), wymianę płynu hamulcowego, wymianę całego napędu (zębatka przód, zębatka tył, łańcuch i ślizg).


W czerwcu tego roku wymieniłem obie chłodnice (zamiennik, powiększone) wraz z ich wzmocnieniami.

Jedynym mankamentem jest brak wskazania prędkości – nie udało mi się dojść w czym jest problem, prawdopodobnie kalibracja. Jest instrukcja do prędkościomierza ale nie podejmowałem się tego.


Olej wymieniany co 10 motogodzin, filtr powietrza po każdym weekendzie kiedy motocykl był używany.


Do motocykla dokładam to co widoczne na zdjęciach - chemia którą stosowałem, 4 nowe filtry oleju, zapasowe filtry powietrza, komplet zapasowych śrub do elementów nadwozia, zapasowe rolki łańcucha, lusterko, instrukcje serwisowania w tym w języku polskim. Poza tym posiadam również DB killer do tłumika, stelaż tablicy rejestracyjnej z kierunkowskazami i wiązkę z przełącznikiem do kierunkowskazów. Jeden kierunkowskaz ma uszkodzoną obudowę.


Ze względu na to, że mało używałem motocykla i tylko poza drogami publicznymi, w tym sezonie nie wykonywałem przeglądu.


Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu i oględzin.

 

4 listopada 2024 9:13

Informacje o sprzedającym

Adam

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Grębków, węgrowski, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store