1 / 16
12 września 2024 13:12
ID: 6128106553
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
GLRok produkcji
2014
Przebieg
85 013 km
Pojemność skokowa
1 832 cm3
Moc
118 KM
Rodzaj napędu
Wał kardanaRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
CzarnyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
Stany ZjednoczoneData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Kufer
Podgrzewane manetki
Radio
Opis
Sprzedam swój motocykl. W moich rękach od 2018 roku. Jestem pierwszym właścicielem w PL.
Należę do Gold Wing Club Of Poland i tam można pytać o ten motor.
Motocykl był z aukcji w USA i przyjechał nieznacznie uszkodzony - od początku przeznaczony dla mnie. Całość napraw i import zrealizował Doktor Goldwing z Gaszowic k. Rybnika. Elementy uszkodzone zostały wymienione wyłącznie na oryginalne części Honda. Żadnego druciarstwa i półśrodków. Jak napisałem, uszkodzenia były nieduże i sprowadziły się praktycznie wyłącznie do plastików. Przy okazji zmieniono łożyska główki ramy na stożkowe. To należy zrobić w każdym GL 1800.
Zwracam uwagę na czarny kolor motocykla. To oryginalne lakierowanie z czarną ramą, która nie występuje w motocyklach sprzed 2014 roku. Czarna, oryginalna rama jest rzadkością zarezerwowaną tylko dla niektórych wariantów kolorystycznych, nie mówiąc już o samym kolorze motocykla, który jest po prostu piękny. Bez najmniejszej przesady, ale motocykle w tym, czarnym lakierowaniu, z czarnymi kołami, gmolami, rurami wydechowymi itp, w pełnej opcji fabrycznej, czyli z ABS i NAVI, stanowią ogromną rzadkość.
Motocykl jest w bardzo dobrym stanie. Nie wymaga żadnego wkładu finansowego i w przyszłym sezonie całość prac sprowadzi się do wymiany oleju. W tym motocyklu jest wymieniany wraz z filtrem co 6 tys.
Na sprzedaż zdecydowałem się zupełnie spontanicznie 3 dni temu. Dosłownie dwa tygodnie temu kupiłem do niego nowy akumulator żelowy, a w ubiegłym tygodniu nowy uchwyt telefonu. Motocykl jest dopieszczony bo mam naturę pedanta.
Przed sezonem, przy przebiegu ~81.000, zostały wykonane następujące czynności serwisowe:
1. Wymienione filtry oleju i powietrza.
2. Wymieniony olej silnikowy.
3. Wymieniony olej w tylnej przekładni.
4. Wymienione świece zapłonowe.
5. Wymieniony płyn hamulcowy.
6. Wymieniony płyn hydrauliczny w układzie sprzęgła.
Opony przejadą jeszcze bezpiecznie ok. 15 tys. - wymienione były w 2022 roku.
Wyposażenie: To najbogatsza wersja wyposażenia bez AirBag.
ABS - najważniejszy element bezpieczeństwa (poza oponami i hamulcami oczywiście). Nie kupuj dla siebie motocykla bez ABS - to warunek konieczny jeżeli poważnie myślisz o jeździe w różnych warunkach atmosferycznych, a do tego właśnie jest GL. Handlarze powiedzą Wam, że ABS nie ma znaczenia, ale zapewniam że sami jeżdżą motocyklami wyłącznie z ABS.
NAVI - warto na to również zwrócić uwagę (duży ekran). Niby wszyscy jeżdżą teraz z Google Map. Prawda, ale NAVI w motocyklu nie raz uratuje Ci tyłek. Mapy są aktualne z 2023 roku.
AUDIO PREMIUM - to wersja z wbudowanym, oryginalnym wzmacniaczem mocy w układzie Audio. GL bez tego układu kiepsko gra. Motocykl obsługuje pliki audio z pendrive - USB jest w kuferku centralnym.
COMFORT - To m.in. podgrzewane manetki, fotel i nawiewy ciepłego powietrza na nogi.
Dodatkowe wyposażenie:
SUPERBRASE - to specjalne usztywnienie przednich lag na wysokości błotnika. Dla tego motocykla to wyposażenie obowiązkowe.
BAGAŻNIK NA CENTRALNYM KUFEKRU - to nie wymaga komentarza. Ten na moim motocyklu jest pomalowany proszkowo.
MODUŁ BLUETOOTH - motocykl jest wyposażony w zestaw głośnomówiący i łączy się z telefonem. Dzięki niemu usłyszysz poprzez instalację interkomową komunikaty nawigacji czy YANOSIKA w telefonie i swobodnie porozmawiasz przez telefon. Zestaw zabudowany w moim motocyklu pozwala dodatkowo na streamowanie muzyki do kasku kierowcy z telefonu.
CB RADIO - Oczywiście fabryczne CB Honda dedykowane do GL.
HAK HOLOWNICZY z WIĄZKĄ i GNIAZDEM - jeżeli zapadnie decyzja o przyczepie to sprawa jest oczywista. Dodaję, tzw. BALKONIK (bagażnik na hak) - pomalowany proszkowo na czarno.
KOŃCÓWKI RUR WYDECHOWYCH - dorzucę też oryginalne, które były w tym motocyklu (czarne). Obecnie są końcówki skierowane w dół. Niezbędne przy używaniu balkonika na haku. Bez nich gorące spaliny palą bagaż na balkoniku.
HALOGENY - te w moim motocyklu mają 3 funkcje - światła do jazdy dziennej, dodatkowe kierunkowskazy i halogeny. Widać je na załączonym filmie.
CENTRALNY SPOJLER Z DODATKOWYM ŚWIATŁEM - w moim przypadku dwie funkcje tego światła, czyli światło do jazdy i dodatkowy STOP. Funkcja STOP posiada dodatkowy przerywacz powodujący spowalnianie mrugania po wciśnięciu hamulca. Widać to na filmie.
DODATKOWE OŚWIETLENIE WEWNĄTRZ KUFRA CENTRALNEGO - pierwszy zlot na ciemnym kampingu i zrozumiesz dlaczego to takie ważne.
UCHWYT TELEFONU z ŁADOWARKĄ INDUKCYJNĄ - nie wymaga komentarza. Założyłem go 3 dni temu i zamieniłem z X-GRIP. Widać ten uchwyt na zdjęciach. Ten model ma dodatkowo daszek przeciwsłoneczny - bardzo solidna konstrukcja.
Do motocykla mam też przyczepę ESCAPADE (USA). Przyczepa jest w tej samej kolorystyce co motocykl. Mogę rozważyć sprzedaż w komplecie, ale o tym pogadamy jak się spotkamy.
Informacje o sprzedającym
Marek Bronder
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie