Honda NC - 1
Honda NC - 2
Honda NC - 3

1 / 3

Honda NC - 1
Honda NC - 2
Honda NC - 3

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

745 cm3

Moc

59 KM

Opis

---- Nowość 2025 -----


Honda NC750X DCT - automatyczna skrzynia biegów

Rok produkcji 2024

Model roku 2025

Fabrycznie nowy dostępny w terminie styczeń/luty 2025 w kolorach:

- Earth Black

- Fighting Red

- Matte Pearl Glare White


Uwaga : Podana cena jest ceną orientacyjną, oczekujemy na potwierdzenie ceny detalicznej nowego modelu 2025.


Nowe, atrakcyjne nadwozie, zaprojektowane w minimalistycznym stylu, definiuje wizualnie całą sylwetkę, co przejawia się w stylistyce przedniej szyby oraz zmienionego reflektora LED. Nowy, kolorowy, 5-calowy ekran TFT zyskał nową strukturę menu i kolorystykę, zaprojektowane z myślą o optymalnej czytelności w jasnym świetle słonecznym. Zapewnia też łączność poprzez aplikację Honda RoadSync, obsługiwaną za pomocą uproszczonego, czteropozycyjnego przełącznika na kierownicy po lewej stronie. Kierowca może teraz korzystać ze wskazówek nawigacji na ekranie w trybie zakręt po zakręcie oraz innych funkcji smartfona. Wysokość siedziska ustawiono na wygodnym poziomie 800 mm; schowek umieszczony tam, gdzie zwykle znajduje się zbiornik paliwa, oferuje 23 pojemności.



Rzędowy, dwucylindrowy silnik łączy w sobie wysoką moc w zakresie niskich i średnich obrotów z kulturą pracy i oszczędnością paliwa. Moc maksymalna wynosi 59 KM (43,1 kW), a imponujący moment obrotowy 69 Nm. Zbiornik paliwa o pojemności 14,1 l pozwala na uzyskanie blisko 400 km zasięgu.



Podwozie składa się z ramy z rur stalowych, koło przednie prowadzi teleskopowy widelec 41 mm, z tyłu zastosowano kolumnę monoshock Pro-Link. W modelu na rok 2025 podwójne tarcze 296 mm zastępują pojedynczą przednią tarczę z poprzedniej wersji; 17-calowe przednie i tylne koła mają nową lekką konstrukcję „3 na 3”, co kompensuje wyższą masę nowego przedniego układu hamulcowego.



Model NC750X na rok 2025 będzie dostępny w następujących opcjach kolorystycznych:



**NOWOŚĆ** Earth Khaki z wykończeniem Graphite Black


**NOWOŚĆ** Earth Black z wykończeniem Mat Beta Silver Metallic


**NOWOŚĆ** Mat Pearl Glare White z wykończeniem Graphite Black


**NOWOŚĆ** Fighting Red z wykończeniem Graphite Black



Moc maksymalna 59 KM (43,1 kW), moment obrotowy 69 Nm

Zgodność z normą EURO5+, zużycie paliwa 3,6 l/100 km

Sprzęgło antyhoppingowe dla manualnej skrzyni biegów

Dostępna będzie również wersja o mocy 35 kW dla kierowców z kategorią prawa jazdy A2


System elektronicznej przepustnicy pozwolił na łatwe wprowadzenie trzech domyślnych trybów jazdy oraz trybu dostosowywania ustawień do preferencji użytkownika

Trzystopniowy system kontroli momentu obrotowego (HSTC) zyskał nową konfigurację dla trybu Rain



System elektronicznej przepustnicy zarządzający osiągami i charakterem silnika ułatwił wprowadzenie trzech wybieranych przez kierowcę trybów jazdy, obejmujących szeroki zakres warunków jazdy, z predefiniowanymi kombinacjami ustawień mocy i hamowania silnikiem oraz systemu kontroli momentu obrotowego HSTC. Wybór trybu jazdy jest realizowany przełącznikiem umieszczonym między lewą konsolą sterowania, a wyświetlaczem TFT.



Tryb SPORT zapewnia agresywne dostarczanie mocy (P) i hamowanie silnikiem (EB), z niskim poziomem interwencji HSTC i przekładnią DTC działającą w trybie 4.



Tryb RAIN zapewnia łagodne gospodarowanie mocą silnika (P) i delikatne hamowanie (EB), z wysoko ustawionymi progami interwencji HSTC i przekładnią DTC działającą w trybie 1. Został on dopracowany w celu płynniejszej interwencji HSTC.



Tryb STANDARD zapewnia zrównoważony poziom środkowy w dostarczaniu mocy silnika (P), hamowaniu silnikiem (EB) i w działaniu HSTC, przekładnia DTC zmienia biegi w trybie 2.



Tryb USER oferuje możliwość niestandardowego wyboru opcji niskiej/średniej/wysokiej mocy silnika (P) i hamowania silnikiem (EB)oraz czułości HSTC niskiej/średniej/wysokiej, a także możliwość wyłączenia tego systemu.


3.4 Przekładnia dwusprzęgłowa Dual Clutch Transmission (DCT)


Dwusprzęgłowe przekładnie DCT Hondy produkowane są już od 17 lat, a w Europie sprzedano ponad 230 000 jednośladów, wyposażonych w ten system przeniesienia napędu. System zapewnia stałą, płynną zmianę biegów i bardzo szybko korzystanie z tej przekładni staje się dla kierowcy zupełnie naturalne i oczywiste. Przekładnia korzysta z dwóch sprzęgieł: z jednego do rozruchu i do zasprzęglania biegów 1, 3 i 5, z drugiego do biegów 2, 4 i 6, z wałkiem głównym połączonym z jednym ze sprzęgieł, umieszczonym wewnątrz wałka głównego drugiego sprzęgła, co zapewnia bardzo zwartą budowę przekładni.



Nowe odlewane aluminiowe koła przednie i tylne koła „3 na 3”.Rozmiary obręczy, to 17 x 3,50 cala i 17 x 4,50 cala, a rozmiary opon 120/70 ZR17 i 160/60 ZR17 i oszczędność 1,8 kg, co eliminuje dodatkowy ciężar zmienionego przedniego układu hamulcowego i oszczędność 1,8 kg, co wyrównuje dodatkową masę zmienionego przedniego układu hamulcowego


Podwójne tarcze przednie o średnicy 296 mm są hamowana za pomocą 2-tłoczkowego zacisku, nowe są również lżejsze obręcze kół.Zawieszenie obejmuje widelec teleskopowy Showa 41 mm SBDV i tylne zawieszenie Pro-Link. Podobnie jak w poprzednim modelu, płynne przyspieszanie jest uzyskiwane za sprawą dwucylindrowego, dynamicznego silnika o pojemności 745 cm3, wyposażonego w elektroniczną przepustnicę Throttle By Wire, dzięki której obsługiwane są trzy domyślne tryby jazdy i trzy poziomy kontroli momentu obrotowego Hondy (HSTC).



KONTAKT:


Arek:

arkadiusz.sztych@daszuta.pl


Bartek:

bartek.bajorek@daszuta.pl



Tel.:

E-mail: honda@daszuta.pl


www.honda.daszuta.pl


AUTORYZOWANY DEALER MARKI HONDA

Honda Daszuta z siedzibą w Olsztynie

ul . Boenigka 34c

10-686 Olsztyn


Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, §1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nie aktualność ogłoszenia.

 

3 grudnia 2024 10:09

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

NC

Kolor

Inny kolor

Rok produkcji

2024

Typ Silnika

Czterosuwowy

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

28575

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Główne usługi sprzedającego

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Naprawy blacharskie icon

    Naprawy blacharskie

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

Honda Daszuta

Honda Daszuta
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2007

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (37) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    8:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Naprawy blacharskie icon

    Naprawy blacharskie

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store