1 / 27
Najważniejsze
Przebieg
18 500 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
1 084 cm3
Moc
102 KM
Opis
Motocykl kupiony w Honda Plaza, jestem pierwszym i jedynym właścicielem. Stan idealny, żadnych wypadków, upadków, zarysowań - nic. Myślę że na zdjęciach widać stan, nie był picowany do tych fotek, stąd tu i ówdzie pewnie jakiś brudek, albo coś.
Gwarancja do sierpnia 2025 - nie jestem pewien ale chyba można w Hondzie dokupić rozszerzoną na kolejny rok lub dwa. Tak czy siak na razie jeszcze pół roku na gwarancji.
Opony wymienione jakieś 4 tys km temu - Michelin Road 6GT
Serwis po 1 tys km i po 12 tys km wykonane, mam faktury i dokumenty wszystkie.
Żadnych awarii, wszystko sprawne. Nigdy też się nic nie wydarzyło, motocykl nie wymagał żadnych napraw. Ekran dotykowy działa i nigdy się nie zawiesił ani nic, skrzynia dct także bez żadnych problemów.
Oczywiście w komplecie są fabryczne kufry boczne i wewnętrzne torby do nich. Kufra centralnego oryginalnego nie mam.
Dodatkowe wyposażenie:
- Gmole Heed - 1200 zł
- Dodatkowe lampy Denali - 1800 zł
- wysoka szyba GIVI -300 zł
- Komfortowa kanapa kierowcy OEM Honda - 700 zł
- Tylny błotnik 500zł
- Przedni błotnik 100zł
Czyli w sumie 4600 zł wg cen katalogowych
Wszystko to są rzeczy absolutnie niezbędne do bezpiecznej i komfortowej jazdy tym motocyklem i każdy użytkownik prędzej czy później je dokupi.
Jeśli komu się wydaje że dodatkowe lampy są zbędne, to polecam zwrócić uwagę o ile są one jaśniejsze od fabrycznych i jak mocno poprawiają widoczność motocykla na drodze. Lampy są podpięte do fabrycznej wiązki motocykla i sterowane z poziomu komputera, nie ma żadnych paskudnych kabli oraz zapalają się i gaszą razem ze stacyjką. Poza tym nie ma żadnych modyfikacji w tym motocyklu. Dodatkowo w gratisie dodaję bezprzewodowy sterownik do Android Auto, także już zamontowany i ukryty, tak więc po uruchomieniu stacyjki (i interkomu w kasku) wszystko się samo łączy, ekran przełącza się na mapę, jeśli się tak to skonfiguruje to samoczynnie włącza się Spotify itd, dość to jest wygodne. Oczywiście można AA/CP łączyć także po kablu jeśli się jedzie dalej i potrzebne ładowanie telefonu.
Ponadto na zdjęciach widoczny jest kufer centralny GIVI Maxia, wraz z niezbędną do jego zamontowania płytą. Płyta zostaje na motocyklu, ale kufer nie, bo potrzebuję go do nowego motocykla. Jeśli jednak nabywca koniecznie zachce, to mogę go pozostawić, ale za dopłatą. Kufer ten jest bardzo wygodny, mieszczą się do środka dwa pełnowymiarowe kaski. Można oczywiście kupić hondowski oryginał ale jest skandalicznie drogi, oraz nie każde dwa kaski do niego wchodzą, bo jest minimalnie węższy. Do zamontowanej na motocyklu płyty pasuje każdy kufer Givi z systemu Monokey, można sobie kupić większy, mniejszy itd.
Uprzejmie proszę o kontakt tylko za pomocą wiadomości na otomoto. Ze względu na pracę bardzo trudno się do mnie dodzwonić.
Motocykl stacjonuje w Warszawie i tu można go oglądać. Nie oferuję możliwości dowozu.
Pozdrawiam, Grzegorz.
15 kwietnia 2025 13:51
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
NT
Kolor
Szary
Rok produkcji
2023
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
1 084 cm3
Moc
102 KM
Typ nadwozia
Turystyczny
Skrzynia biegów
Automatyczna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Polska
Przebieg
18 500 km
Okres gwarancji producenta
2025-07-31
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Serwisowany w ASO
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
ABS
Immobilizer
Kufer
Podgrzewane manetki
Informacje o sprzedającym
Grzegorz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie