1 / 17
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
NXRok produkcji
1994
Przebieg
61 000 km
Pojemność skokowa
644 cm3
Moc
43 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
EnduroKolor
BiałyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
Witam
Na sprzedaż mam kultowy motocykl Honda Dominator produkcji Japońskiej.
W moim posiadaniu od 5 sezonów przez które szczęśliwie przejechałem nim prawie 30 tyś. km.
W ramach ulepszeń zostało wymienono/zrobiono:
- wydech Laser ProDuro (oryginalny oddaje w zestawie)
- wymienione dysze w gażniku żeby motor miał pełną moc
- tylny amortyzator YSS (oryginalny oddaje w zestawie)
- w przednich lagach sprężyny zostały wydłużone i na nowo zachartowane
- do przednich lag zamontowane emulatory kartridża
- przedni hamulec został wymieniony na Brembo wraz z większą tarczą (276mm) oraz przewodem w stalowym oplocie (oryginalny oddaje w zestawie)
- zegary zostały wymienione na cyfrowy komputer Koso który seryjnie jest montowany np. do AJP lub Fantic (oryginalny oddaje w zestawie)
- podgrzewane manetki
- mocne osłony dłoni
Z serwisów/napraw w ostatnim czasie:
- olej w lagach
- olej w silniku
- wyczyszczone i przesmarowane łożyska w kiwaczce
- wymieniono kompletne sprzęgło (w sumie niepotrzebnie bo stare jest w limitach, tylko sprężyny były słabe, stare oddaje w zestawie)
- ssący krócieć nowy oryginalny
- wyregulowane zawory
W tym sezonie w profesjonalnym zakładzie została sprawdzona oraz wyczyszczona głowica. Prowadnice zaworów zdrowe, zawory dotarte, glowica splanowana, założono nowe uszczelniacze zaworów. Przy okazji sprawdzony został cylinder, wykryto zużycię więc naturalnie szlif plus nowy tłok Wossner z pierścieniami oraz sworzeniem. Dół silnika nie wykazuje oznak zużycia, skrzynia działa perfekcyjnie.
Silnik po remoncie sprawuje się wyśmienicie, nie bierze oleju, ma moc. Po remoncie przejechałem ok.10 tys. km bez najmniejszych problemów.
Wisienka na torcie: dostosowane koła od ścigacza CBR600 do wyjazdów asfaltowych. Dzięki temu można pośmigać po winklach z większą przyjemnością. Przekładka kół zajmuje ok. 30 min a zmienia charakter motocykla znacząco.
Motocykl ma swoje lata, ale jest to dobry egzemplarz udanego modelu. Mogę go polecić z czystym sumiemiem.
Zapraszam.
12 listopada 2024 15:57
Informacje o sprzedającym
Sergiusz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie