Honda NX - 1
Honda NX - 2
Honda NX - 3
Honda NX - 4
Honda NX - 5
Honda NX - 6
Honda NX - 7
Honda NX - 8
Honda NX - 9
Honda NX - 10
Honda NX - 11
Honda NX - 12
Honda NX - 13
Honda NX - 14
Honda NX - 15
Honda NX - 16
Honda NX - 17

1 / 17

Honda NX - 1
Honda NX - 2
Honda NX - 3
Honda NX - 4
Honda NX - 5
Honda NX - 6
Honda NX - 7
Honda NX - 8
Honda NX - 9
Honda NX - 10
Honda NX - 11
Honda NX - 12
Honda NX - 13
Honda NX - 14
Honda NX - 15
Honda NX - 16
Honda NX - 17

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

NX

Rok produkcji

1994

Przebieg

61 000 km

Pojemność skokowa

644 cm3

Moc

43 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Kolor

Biały

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Witam


Na sprzedaż mam kultowy motocykl Honda Dominator produkcji Japońskiej.


W moim posiadaniu od 5 sezonów przez które szczęśliwie przejechałem nim prawie 30 tyś. km.


W ramach ulepszeń zostało wymienono/zrobiono:

- wydech Laser ProDuro (oryginalny oddaje w zestawie)

- wymienione dysze w gażniku żeby motor miał pełną moc

- tylny amortyzator YSS (oryginalny oddaje w zestawie)

- w przednich lagach sprężyny zostały wydłużone i na nowo zachartowane

- do przednich lag zamontowane emulatory kartridża

- przedni hamulec został wymieniony na Brembo wraz z większą tarczą (276mm) oraz przewodem w stalowym oplocie (oryginalny oddaje w zestawie)

- zegary zostały wymienione na cyfrowy komputer Koso który seryjnie jest montowany np. do AJP lub Fantic (oryginalny oddaje w zestawie)

- podgrzewane manetki

- mocne osłony dłoni


Z serwisów/napraw w ostatnim czasie:


- olej w lagach

- olej w silniku

- wyczyszczone i przesmarowane łożyska w kiwaczce

- wymieniono kompletne sprzęgło (w sumie niepotrzebnie bo stare jest w limitach, tylko sprężyny były słabe, stare oddaje w zestawie)

- ssący krócieć nowy oryginalny

- wyregulowane zawory


W tym sezonie w profesjonalnym zakładzie została sprawdzona oraz wyczyszczona głowica. Prowadnice zaworów zdrowe, zawory dotarte, glowica splanowana, założono nowe uszczelniacze zaworów. Przy okazji sprawdzony został cylinder, wykryto zużycię więc naturalnie szlif plus nowy tłok Wossner z pierścieniami oraz sworzeniem. Dół silnika nie wykazuje oznak zużycia, skrzynia działa perfekcyjnie.

Silnik po remoncie sprawuje się wyśmienicie, nie bierze oleju, ma moc. Po remoncie przejechałem ok.10 tys. km bez najmniejszych problemów.


Wisienka na torcie: dostosowane koła od ścigacza CBR600 do wyjazdów asfaltowych. Dzięki temu można pośmigać po winklach z większą przyjemnością. Przekładka kół zajmuje ok. 30 min a zmienia charakter motocykla znacząco.


Motocykl ma swoje lata, ale jest to dobry egzemplarz udanego modelu. Mogę go polecić z czystym sumiemiem.


Zapraszam.

 

12 listopada 2024 15:57

Informacje o sprzedającym

Sergiusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Ursynów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store