1 / 23
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
SW-T400Rok produkcji
2009
Przebieg
31 414 km
Pojemność skokowa
399 cm3
Moc
39 KM
Rodzaj napędu
Pas napędowyRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
BezstopniowaTyp nadwozia
SkuterKolor
SrebrnyRodzaj koloru
Metalik
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Kufer
Podgrzewane manetki
Immobilizer
Opis
Dzień dobry,
na sprzedaż wystawiam swój prywatny motocykl (nie jestem handlarzem).
Motocykl od 2018 roku jest u nas w rodzinie i dzielnie służy (bezawaryjny). Oczywiście zarejestrowany i ubezpieczony.
Motocykl ma nieduży przebieg - można sprawdzić w wygenerowanym raporcie gov, że w osatatnich 8 latach średnio przybywało mu ok. 1000 km rocznie. Motocykl serwisowany, na zdjęciu pokazuję kolor oleju - na nowy sezon pewnie będzie do wymiany. W przekładni też został wymieniony olej (mimo, że producent tego nie zakłada). Opony są świeże, klocki i tarcze są ok. W gratisie - niezawodność hondy. Motocykl gotowy do drogi, można nim spokojnie wracać na kołach i na długą podróż.
Motocykl doposażony:
- w oryginalny kufer hondy - działa na ten sam kluczyk co w stacyjce (pomieści kask),
- boczne kufry tekstylne z pokrowcami przeciwdeszczowymi, można je nosić jak torby (posiadają paski na ramię),
- podgrzewane manetki,
- uchwyt na telefon,
- nowy akumulator (wymieniony na początku roku 2024),
- pokrowiec (którym przykrywam go w garażu by się nie kurzył, ale można go stosować na zewnątrz).
Bagażnik pod kanapą ogromny - pomieści dwa kaski, lub sporo ciuchów. Doliczając do tego boczne kufry i centralny, można się spakować na weekend i wyjechać w niemałą trasę. Motocykl wygodny, szeroka kanapa z podparciem dla kierowcy i pasażera (na kufrze dodatkowo).
Układ hamulcowy z systemami CBS i C-ABS bardzo skuteczny. W ruchu miejskim wystarczy używać jedynie lewej dźwigni, zaś prawą ręką obsługiwać rollgaz.
Silnik sprawdzony, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą - przebieg ok. 31 tys (jest to niewielki przebieg jak na ten silnik, można powiedzieć, że jest dobrze dotarty :)) przeniesienie napędu na koło tylne odbywa się za pomocą bezstopniowej przekładni v-matic. Silnik oczywiście na wtrysku - mocny i dynamiczny. Design ponadczasowy mimo upływu wieku.
Prędkość „przelotowa” to nawet 120- 130 km/h, wówczas ochrona kierowcy przed wiatrem jest nadal skuteczna, a spożycie paliwa mieści się w rozsądnych granicach. W trasie spalanie w okolicy 4 litrów, w mieście przy dynamicznej jeździe podchodzi do 5 litrów. Prędkość maksymalna ok. 150 km/h. Bardzo sprawnie przyspiesza, na światłach zostawia pozostałych w tyle.
Stan techniczny bardzo dobry, wizualny taki na 4+ ponieważ siłą rzeczy posiada ślady użytkowania, kilka rysek się znajdzie, natomiast całość jest sprawny i w oryginale. Nie jeżdżony w deszczu, tylko w ładną pogodę - na dojazdy do pracy lub małą trasę. Zaliczył też trasę do Czech w dwie osoby. Skuter zatem do jazdy po mieście jak i do małej turystyki.
Sprzedaję, ponieważ pomyślałem by przerzucić się na coś innego.
Zapraszam na oględziny, przejazd po opłaceniu pełnej kaucji. Mogę wysłać więcej zdjęć i film z zimnego rozruchu. Wrzucam zdjęcie dowodu rejestracyjnego z niezbędnymi danymi.
Ubezpieczony do maja 2025. Przegląd do maja 2025
20 listopada 2024 17:15
Informacje o sprzedającym
Maciej
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie