Honda VFR - 1
Honda VFR - 2
Honda VFR - 3

1 / 3

Honda VFR - 1
Honda VFR - 2
Honda VFR - 3

29 września 2024 19:02

ID: 6128950315

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

VFR

Rok produkcji

1998

Przebieg

59 500 km

Pojemność skokowa

791 cm3

Moc

115 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kolor

Srebrny

Rodzaj koloru

Metalik

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Kufer

Opis

Sprzedaję swojego wiernego towarzysza – motocykl Honda VFR 800, z którym spędziłem trzy sezony. W tym czasie naprawdę się z nim zżyłem. Początkowo podchodziłem do tego modelu z pewnym sceptycyzmem, głównie ze względu na jego wiek. Jednak zarówno technik, który pomagał mi przy zakupie, jak i czas udowodniły mi, że nie miałem powodów do obaw. Gdybym miał opisać ten motocykl jednym słowem, byłaby to "niezawodność".


Od momentu zakupu, przeprowadzono następujące prace (wszystkie faktury i daty realizacji zostaną przekazane kupującemu):


- Zamówiono plastikowe owiewki Repsol w czarno-srebrnej kolorystyce tuż po zakupie.

- Zainstalowano tytanowy wydech BOS, który nie tylko świetnie brzmi, ale ma głęboki bas, nie męcząc przy tym słuchu.

- Wymieniono olej na MOTUL 10W40 7100 oraz filtry oleju i powietrza. Regularnie, co 5000 km, wykonywana była wymiana oleju i filtrów.

- Zakupiono nowe opony sportowo-turystyczne Bridgestone Battlax.

- Wymieniono tarcze hamulcowe NG (Hiszpania): dwie na przodzie i jedną na tyle.

- Zainstalowano komplet klocków hamulcowych TRW 6 szt.

- Wymieniono płyn hamulcowy.

- Zamontowano oryginalne świece Honda.

- Wymieniono akumulator.

- Zregenerowano przednie zawieszenie (dwie nowe lagi, nowa półka, łożysko główki ramy) oraz przeprowadzono pomiar geometrii laserem.

- Zamontowano nowe, przyciemniane, ale dobrze widoczne kierunkowskazy.

- Zainstalowano nowe żarówki Philips H4.

- Wymieniono regulator napięcia TourMax, co rozwiązało częsty problem w tym modelu.

- Przeprowadzono serwis tylnego amortyzatora.

- Dokonano regulacji przepustnic.


Łączna kwota robocizny i inwestycji w motocykl ok. 9-10 tys. zł


Motocykl ma pełny komplet dokumentów, wszystko zarejestrowane na mnie. Przejechał ze mną kawał Europy, zwiedzając m.in. Belgię, Estonię i polskie wybrzeże, nie sprawiając żadnych problemów na drodze.

Przebieg 59500 km


Obecnie sugeruję wymianę łańcucha i zębatek – choć można jeszcze na nich jeździć, warto to rozważyć. Zalecana jest również wymiana oleju i filtra.


Dodatkowo, nowemu właścicielowi przekażę oryginalny wydech, oryginalną dźwignię zmiany biegów, KUFER SHAD z zestawem mocowań(!) oraz inne części zamienne, które posiadam.


Motocykl przechowywany był zimą wyłącznie w garażu. Sprzedaż odbywa się na podstawie umowy kupna-sprzedaży. Powód sprzedaży jest prosty – potrzeby rodziny zmuszają mnie do zakupu samochodu.


Motocykl jest w pełni zadbany i gotowy na kolejne podróże.

 

Informacje o sprzedającym

Jan

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store