1 / 3
29 września 2024 19:02
ID: 6128950315
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
VFRRok produkcji
1998
Przebieg
59 500 km
Pojemność skokowa
791 cm3
Moc
115 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
SrebrnyRodzaj koloru
Metalik
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Kufer
Opis
Sprzedaję swojego wiernego towarzysza – motocykl Honda VFR 800, z którym spędziłem trzy sezony. W tym czasie naprawdę się z nim zżyłem. Początkowo podchodziłem do tego modelu z pewnym sceptycyzmem, głównie ze względu na jego wiek. Jednak zarówno technik, który pomagał mi przy zakupie, jak i czas udowodniły mi, że nie miałem powodów do obaw. Gdybym miał opisać ten motocykl jednym słowem, byłaby to "niezawodność".
Od momentu zakupu, przeprowadzono następujące prace (wszystkie faktury i daty realizacji zostaną przekazane kupującemu):
- Zamówiono plastikowe owiewki Repsol w czarno-srebrnej kolorystyce tuż po zakupie.
- Zainstalowano tytanowy wydech BOS, który nie tylko świetnie brzmi, ale ma głęboki bas, nie męcząc przy tym słuchu.
- Wymieniono olej na MOTUL 10W40 7100 oraz filtry oleju i powietrza. Regularnie, co 5000 km, wykonywana była wymiana oleju i filtrów.
- Zakupiono nowe opony sportowo-turystyczne Bridgestone Battlax.
- Wymieniono tarcze hamulcowe NG (Hiszpania): dwie na przodzie i jedną na tyle.
- Zainstalowano komplet klocków hamulcowych TRW 6 szt.
- Wymieniono płyn hamulcowy.
- Zamontowano oryginalne świece Honda.
- Wymieniono akumulator.
- Zregenerowano przednie zawieszenie (dwie nowe lagi, nowa półka, łożysko główki ramy) oraz przeprowadzono pomiar geometrii laserem.
- Zamontowano nowe, przyciemniane, ale dobrze widoczne kierunkowskazy.
- Zainstalowano nowe żarówki Philips H4.
- Wymieniono regulator napięcia TourMax, co rozwiązało częsty problem w tym modelu.
- Przeprowadzono serwis tylnego amortyzatora.
- Dokonano regulacji przepustnic.
Łączna kwota robocizny i inwestycji w motocykl ok. 9-10 tys. zł
Motocykl ma pełny komplet dokumentów, wszystko zarejestrowane na mnie. Przejechał ze mną kawał Europy, zwiedzając m.in. Belgię, Estonię i polskie wybrzeże, nie sprawiając żadnych problemów na drodze.
Przebieg 59500 km
Obecnie sugeruję wymianę łańcucha i zębatek – choć można jeszcze na nich jeździć, warto to rozważyć. Zalecana jest również wymiana oleju i filtra.
Dodatkowo, nowemu właścicielowi przekażę oryginalny wydech, oryginalną dźwignię zmiany biegów, KUFER SHAD z zestawem mocowań(!) oraz inne części zamienne, które posiadam.
Motocykl przechowywany był zimą wyłącznie w garażu. Sprzedaż odbywa się na podstawie umowy kupna-sprzedaży. Powód sprzedaży jest prosty – potrzeby rodziny zmuszają mnie do zakupu samochodu.
Motocykl jest w pełni zadbany i gotowy na kolejne podróże.
Informacje o sprzedającym
Jan
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie