Honda XL - 1
Honda XL - 2
Honda XL - 3
Honda XL - 4
Honda XL - 5
Honda XL - 6
Honda XL - 7
Honda XL - 8
Honda XL - 9
Honda XL - 10
Honda XL - 11
Honda XL - 12
Honda XL - 13
Honda XL - 14
Honda XL - 15
Honda XL - 16
Honda XL - 17
Honda XL - 18
Honda XL - 19
Honda XL - 20
Honda XL - 21
Honda XL - 22
Honda XL - 23
Honda XL - 24
Honda XL - 25
Honda XL - 26
Honda XL - 27
Honda XL - 28
Honda XL - 29
Honda XL - 30
Honda XL - 31
Honda XL - 32
Honda XL - 33
Honda XL - 34

1 / 34

Honda XL - 1
Honda XL - 2
Honda XL - 3
Honda XL - 4
Honda XL - 5
Honda XL - 6
Honda XL - 7
Honda XL - 8
Honda XL - 9
Honda XL - 10
Honda XL - 11
Honda XL - 12
Honda XL - 13
Honda XL - 14
Honda XL - 15
Honda XL - 16
Honda XL - 17
Honda XL - 18
Honda XL - 19
Honda XL - 20
Honda XL - 21
Honda XL - 22
Honda XL - 23
Honda XL - 24
Honda XL - 25
Honda XL - 26
Honda XL - 27
Honda XL - 28
Honda XL - 29
Honda XL - 30
Honda XL - 31
Honda XL - 32
Honda XL - 33
Honda XL - 34

Szczegóły

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

XL

Rok produkcji

2000

Przebieg

98 400 km

Pojemność skokowa

650 cm3

Moc

50 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Krosowy

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

Wyposażenie

Kufer

Podgrzewane manetki

Immobilizer

Opis

Sprzedam mojego trampka

Motocykl w fajnym stanie, nosi ślady użytkowania - ma 25 lat i blisko 100kkm przebiegu.


Na wyposażeniu są grzane manetki, olejarka automatyczna łańcucha, gmole wysokie BARXON (mocno polecane do tego modelu na grupach), stelaże pod kufry boczne będą pasowały monokey - z odpowiednimi adapterami, kufer centralny givi na 2 kaski, akcesoryjna szyba/owiewka RALLY od Fabio Goffi (włoski producent dodatków do transalpa), halogeny na gmolach, poszerzenie stopki bocznej stopki bocznej, stopka centralna, wskaźnik ładowania


W cenie motocykla dokładam fanty widoczne na zdjęciach - tankbag Modeka, inna szyba wysoka z deflektorem darkojak, ładowarka do aku (w motocyklu jest wyprowadzone gniazdo), dętka na tył, olej na wymianę - pozostało po wymianie, wystarczy dokupić ok 1 L, zębatka zdawcza JT, regulowane korki zawieszenia - nie zdążyłem założyć jeszcze. Komplet klocków na przód - kupiłem bo myślałem, że są zużyte, one po prostu takie cienkie są, więc zostały


Wizualnie jest na 4. Wszytko trzyma się dobrze i jest mało trytkologi

Są rysy, odpryski na lakierze i elementach plastikowych, co starałem się uwidocznić na zdjęciach.

Standardowo dla modelu połamany zaczep od plastików, mocowanie błotnika złamane, rysy na gmolach, handbarach i lusterkach.


Mechanicznie jest na 5. Silnik odpala na zimo i ciepło, wałek jest w dobrym stanie, przyspiesza normalnie jak na trampka, pali 6-6.5L/na sto kilometrów, poboru oleju nie zaobserwowałem. Skrzynia działa płynnie.

Zawieszenie nie wykazuje problemów - nie ma wycieków, ani stuków.


Przed kolejnym sezonem oprócz standardowej obsługi serwisowej trzeba by wymienić napęd. Opony myślę jeszcze na 1 sezon, ale jak ktoś lubi gruby bieżnik, to też trzeba by się rozejrzeć za nowymi

Na tą chwilę nie widzę konieczności poważniejszych prac serwisowych, ale przy tym przebiegu trzeba brać pod uwagę, że za X tysięcy dojdzie być może sprzęgło/rozrząd.


Jazda testowa we Wrocławiu oczywiście możliwa, ale pod zastaw gotówki.



 

3 listopada 2024 20:59

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Psie Pole

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store