1 / 23
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
XRVRok produkcji
1990
Przebieg
33 930 km
Pojemność skokowa
742 cm3
Moc
62 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
EnduroKolor
Inny kolorRodzaj koloru
Perłowy
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
Sprzedam Królową - XRV750 RD04 z 90 roku, której właścicielem jestem 4 rok, w tym czasie pokonała 20 tyś km. Moto z początku produkcji tej serii , lekko zmodyfikowane, nosi ślady inwencji twórczej każdego z poprzednich właścicieli, za co dziękuję , a i ja dołożyłem trochę. Afryka posiada :
- powiększony zbiornik paliwa do ponad 27 litrów - przy jeździe do 120km/h pozwala zrobić 500 km, drugi standardowy również posiadam, jest wypiaskowany, przygotowany do naprawy/lakierowania.
- zawieszenie przednie z zaworami + twardsze progresywne sprężyny
- zawieszenie tylne to zaadoptowany amortyzator z XTZ Super Tenere, z pełną regulacją napięcia i odbicia, pokrętło pod prawą owiewką , tuż obok akumulatora , dzięki temu jest sporo wyższa i smuklejsza.
- owiewka przednia, rajdowa jednoczęściowa skorupa montowana na szybko złączkach + dołożona szyba , efekt to jakaś ochrona przed wiatrem
- założony oryginalny niski błotnik + drugi wysoki jak na zdjęciach
- podniesiona kierownica + poszerzone składane podnóżki, dzięki czemu jazda na stojąco to naturalna pozycja, a z drugiej strony idealne odległości między podnóżkami, kierownicą a kanapą, by wygodnie siedzieć.
- osłony rąk + dolne gmole na przedzie, mam do niej również tylne +duży płaski bagażnik + płyta pod kufer Givi+ jakiś stary kufer.
- kierunkowskazy wymienione na mięciutkie elastyczne ledy
- opony - przód świeże Conti TKC80 , tył średnie Pirelli Scorpion Rally
- dołożone mocowanie i nawigacja Navitel .
- wyprowadzone przewody pod dodatkowy włącznik wentylatora.
- standardowo posiada dwie sprawne kontrolki poziomu paliwa
- pominięty czujnik stopki oraz dźwigni sprzęgła
- tłumik Laser ProEnduro
Przez 4 lata użytkowania miałem 2 awarię - jedna to rozcięta przednia opona, stąd różne ogumienie na kołach. Druga to w połowie drogi z Bieszczad zatarła się pompa paliwa - pominięta, dzięki grawitacji udało się dotrzeć do domu. Taki urok tej maszyny - prosta w budowie, niezniszczalna.
Silnik zalewany Motul 5100 10W40, pompa paliwa, filtry paliwa i powietrza świeże, olej i filtr do wymiany na koniec sezonu, świece już zakupiłem.
Łańcuch cały czas skrupulatnie smarowany przez jednostkę napędową.
Stan techniczny - utrzymywany cały czas , można wsiąść i przejechać się na Słowację, w Bieszczady, które zresztą we wrześniu po raz kolejny objechała.
Wygląd - charakterny, surowy , nie dla estetów czy kolekcjonerów.
Afryka jest całkiem wysoka, dla średnich / wyższych jeźdźców, kanapa na ponad 90 cm, ale przez swą szerokość powoduje, że przy moich 180 cm wzrostu, sięgam tylko palcami do podłoża - KTM 640 ADV ma kanapę na 94,5cm a stawiam pełne stopy na podłożu , taka ciekawostka. Za to kanapa prze wygodna, rekord 980km jednego dnia i 4 litery całe :). Bardzo fajny, elastyczny piec, idealny do jazdy solo z niedużym bagażem.
Badanie techniczne do 17.09.2025, OC do 08.12.2024, kpl. dokumentów, 2 komplety kluczyków. Prawidłowy krótki VIN - RD042000054, system otomoto uznaje go za niewłaściwy, w razie pytań proszę o kontakt telefoniczny, do obejrzenia w Raszynie.
Zapraszam
3 listopada 2024 12:45
Informacje o sprzedającym
Robert
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie