1 / 24
Szczegóły
Marka pojazdu
IndianModel pojazdu
ChieftainRok produkcji
2019
Przebieg
23 800 km
Pojemność skokowa
1 890 cm3
Moc
87 KM
Rodzaj napędu
Pas napędowyRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
DwusuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
CruiserKolor
BrązowyRodzaj koloru
Matowy
Kraj pochodzenia
Stany ZjednoczoneData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Tuning
TakStan
Używany
Wyposażenie
ABS
Alarm
Immobilizer
Radio
Opis
Poniżej wersja polska.
The bike is fully repaired and in good order, has 14795 original miles (23810 kilometres). The engine is tuned to Thunderstroke 116 ci Big Bore Kit (1890 cm3). This increases the power to 65 kW (87 hp) and torque to 136 lb-ft (185 Nm), which is more than the newer 116 ci engine (171 Nm). Pulls like a beast.
The bike has gps navigation with 7” touchscreen display, 100 Watt speaker system, radio with antenna and bluetooth for connecting your phone and headset, USB socket in telephone storage under the windshield, electically regulated windshield, cruise control, tyre pressure sensors, rear cylinder deactivation, three riding modes (standard, touring and sport), alarm system and keyless ignition. Very efficient brakes (two 300 mm floating rotors with 4 piston calipers in front and a 300 mm floating rotor with 2 piston caliper in rear) with ABS, superb streering and suspention with the rear Fox shock pneumatically adjusted. The bike weights 795 lb (361 kg) but is super easy to ride due to the low centre of gravity. Very low seat height (25.6 in or 650 mm) allows both tall and shorter riders to easily handle the heavy machine.
Indian Chieftain’s closest competitor is Harley Street Glide. The Inidan is acknowledged for significantly better handling and more comfortable ride, superior suspention (the Fox rear mono shock has 4.5” travel vs 2.1” on Street Glide, front suspension travel is 4.7” and 4.6” respectively), greater ground clearance (5.1” vs 4.9”), better equipment and lower price.
The bike has passed technical inspection, is registered and insured in Poland and fully serviced just a few days ago: fully synthetic engine oil Motul 7100 4T 20W50, oil filter, brake fluid, fully refurbished forks (Motul oil, AllBalls oil and dust seals, bushings, retention springs, o-rings and washers), new original Yuasa battery, new key fob. Tyres and brake pads are in nearly new condition.
Please call to arrange viewing. We speak English, Ukrainian and russian. Our Polish is very limited.
Wishing you safe and pleasurefull riding.
Motocykl jest w pełni naprawiony i w dobrym stanie, ma 14795 oryginalnych mil (23810 kilometrów). Silnik jest dostrojony do Thunderstroke 116 ci Big Bore Kit (1890 cm3). Zwiększa to moc do 65 kW (87 KM) i moment obrotowy do 136 lb-ft (185 Nm), co jest więcej niż w nowszym silniku 116 ci (171 Nm). Ciągnie jak bestia.
Motocykl ma nawigację GPS z 7-calowym ekranem dotykowym, 100-watowy system głośników, radio z anteną i Bluetooth do podłączania telefonu i zestawu słuchawkowego, gniazdo USB w schowku na telefon pod szybą, elektrycznie regulowaną szybę, tempomat, czujniki ciśnienia w oponach, dezaktywację tylnego cylindra, trzy tryby jazdy (standardowy, turystyczny i sportowy), system alarmowy i bezkluczykowy zapłon. Bardzo wydajne hamulce (dwa 300 mm pływające tarcze z zaciskami 4-tłoczkowymi z przodu i 300 mm pływający tarcza z zaciskiem 2-tłoczkowym z tyłu) z ABS, doskonałe prowadzenie i zawieszenie z tylnym amortyzatorem Fox regulowanym pneumatycznie. Motocykl waży 795 funtów (361 kg), ale jest superłatwy w prowadzeniu ze względu na nisko położony środek ciężkości. Bardzo niska wysokość siedziska (25,6 cala lub 650 mm) pozwala zarówno wysokim, jak i niższym kierowcom na łatwe radzenie sobie z ciężką maszyną.
Najbliższym konkurentem Indian Chieftain Dark Horse jest Harley Street Glide. Inidan jest znany ze znacznie lepszego prowadzenia i wygodniejszej jazdy, lepszego zawieszenia (tylny amortyzator Fox mono ma skok 4,5” w porównaniu do 2,1” w Street Glide, skok przedniego zawieszenia wynosi odpowiednio 4,7” i 4,6”), większego prześwitu (5,1” w porównaniu do 4,9”), lepszego wyposażenia i niższej ceny.
Motocykl przeszedł przegląd techniczny, jest zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce, a kilka dni temu przeszedł pełen serwis: w pełni syntetyczny olej silnikowy Motul 7100 4T 20W50, filtr oleju, płyn hamulcowy, całkowicie odnowione widelce (olej Motul, uszczelki olejowe i przeciwpyłowe AllBalls, tuleje, sprężyny mocujące, pierścienie uszczelniające i podkładki), nowy oryginalny akumulator Yuasa, nowy kluczyk. Opony i klocki hamulcowe są w stanie niemal nowym.
Zadzwoń, aby umówić się na oglądanie. Mówimy po angielsku, ukraińsku i rosyjsku. Nasz polski jest bardzo ograniczony.
Życzymy bezpiecznej i przyjemnej jazdy.
27 listopada 2024 0:47
Informacje o sprzedającym
Maria
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie