1 / 20
24 sierpnia 2024 19:47
ID: 6127553589
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
KawasakiModel pojazdu
GTRRok produkcji
2007
Przebieg
65 300 km
Pojemność skokowa
1 352 cm3
Moc
160 KM
Rodzaj napędu
Wał kardanaRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
SzaryRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
BelgiaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Kufer
Podgrzewane manetki
Opis
Witam,
Ze względu na brak czasu na jazdę sprzedam:
Kawasaki GTR 1400 z 2007 roku.
Pierwsza rejestracja listopad 2007
Przebieg 65300km
OC i badanie techniczne ważne do czerwca 2025
Motocykl w kraju od 2016 roku, u mnie od grudnia 2021. Przejechałem nim bezawaryjnie 15 tys km.
Po zakupie zrobiłem duży serwis (olej motul 7100 10W40, płukanka, olej w kardanie, nowy płyn chłodniczy mannol, filtry, płyn hamulcowy i sprzęgłowy DOT 5.1, serwis lag, sprawdzenie luzów zaworowych i kontrola rozrządu, nowa uszczelka pod pokrywą zaworów i świece zapłonowe. Wszystko ORI. Zakupiłem nowy akumulator. W późniejszym czasie wymieniłem opony na Pirelli Angel GT2A wzmocnione (tył przy 55kkm przód przy 59kkm), klocki TRW SV. Tarcze zmienione przez poprzedniego właściciela (Moto Master).
Wyczyściłem i nasmarowalem mechanizm podnoszenia szyby. Luzu brak.
Wymieniłem również baterie w czujnikach ciśnienia. Są dobrane takie ze zgrzanymi drucikami a nie baterie "zegarkowe" więc nie ma druciarstwa. Na najbliższe kilka lat spokojnie starczą.
Dołożyłem żarówki Philips night braker a w miejscu kierunkowskazów zamontowałem światła dzienne DRL+ kierunkowskazy na diodach LED
Przed każdym sezonem wymieniony był olej w silniku i kardanie, płyn hamulcowy i sprzęgłowy, filtry, przeczyszczenie hamulce, zrobiona płukanka, W tym sezonie od wymiany zrobiony TYSIĄC km.
Motocykl nie leżał, ma gmole, owiewki nie były klejone a wszystkie śrubki i gwinty trzymają.
Chłodnica ma dołożony drugi wentylator.
Jedyne co, to przez moją głupotę musiałem wymienić śruby zacisków przód (ORI) bo imbus się obrobił i nie szło ich normalnie wykręcić.
Moto pali od strzała po zimie, płynnie oddaje moc.
Tłumik dominator ładnie gada (jest dbkiller), mam też oryginalny tłumik. Stópka boczna ma dołożone poszerzenie. Spokojnie można parkować na grząskim terenie. Wzmocniłem płytę pod kufrem centralnym (nie trzęsie się).
Moto ma grzane manetki, podwyższoną kierownicę, deflektor, który wytrzymuje 200kmh
Sprzedaję z założonym uchwytem na telefon + ładowarka USB oraz nawigacją Navitel G550 z aktualnymi mapami. Wszystko podłączone po zapłonie. Mam dwa kluczyki, zrobiłem własną książeczkę serwisową.
Motocykl był wykorzystywany zgonie z przeznaczeniem (polskie góry, Węgry, Słowacja, Czechy) mam dedykowane torby do kufrów bocznych polskiej produkcji (Mototorby)
Byłem też nim kilka razy na torze w Poznaniu i Bydgoszczy. Nie był pałowany, ale szybko tez pojeździł i nigdy nie zawiódł. Bolączka tego modelu czyli wyciek z pokrywy zaworów w lewym rogu wyeliminowana i na 100% nie pojawi się.
Pewnie o wielu kwestiach zapomniałem i mógłbym jeszcze dużo napisać, ale to ogłoszenie a nie historia życia. Na wszystkie inne pytania chętnie odpowiem zainteresowanym...
Informacje o sprzedającym
Tomasz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie