1 / 12
Szczegóły
Opis
Salon Kawasaki Kraków prezentuje:
Kawasaki KX 450 Cross model 2024 !
Przez ostatnie lata, seria KX pomogła wielu mistrzom wejść na sam szczyt. Dążenie do
produkowania jeszcze lepszego motocykla MX było dla nas nadrzędnym celem.. Nasza flagowa
maszyna w kategorii MX - KX450, oferuje moc na najwyższym poziomie, aby zdominować
każdy tor. Przez dziesięciolecia nauczyliśmy się, czego potrzeba, aby
wygrywać i pozostać na szczycie. KX450 w pełni uosabia to dziedzictwo.
Wysokiej jakości układ hamulcowy Brembo
Zmodyfikowane elementy układu hamulcowego obejmują nawiercane tarcze hamulcowe Braking/Sunstar (ø270/240 mm) w połączeniu z zaciskiem Brembo i pompą hamulcową z przodu oraz zaciskiem Nissin i pompą hamulcową z tyłu. Wysokowydajny system zapewnia większą kontrolę nad hamulcami, przyczyniając się do lepszego wchodzenia w zakręty.
Elektryczny zapłon
Możliwość ponownego szybkiego uruchomienia silnika po wycieku może oznaczać ogromną różnicę między utrzymaniem prowadzenia a koniecznością walki o powrót do czołówki. Elektryczny rozrusznik sprawia, że ponowne uruchomienie silnika jest tak proste, jak naciśnięcie przycisku.
Tryb kontroli startu
Fabryczny system kontroli ruszania z miejsca zwiększa szansę na dobry start, pomagając kierowcy zmaksymalizować przyczepność podczas ruszania na nawierzchni o niskiej przyczepności.
Wyścigowe zawieszenie
Fabryczny przedni widelec z odwróconą sprężyną śrubową ø49 mm i tylne zawieszenie New Uni Trak oferują wyścigowe parametry zawieszenia i możliwość regulacji, aby umożliwić kierowcom dostosowanie ustawień do warunków.
Łączność ze smartphonem
Korzystając z aplikacji na smartfony "RIDEOLOGY THE APP KX", kierowcy mogą korzystać z map silnika swojego motocykla i dostosowywać ich parametry. Funkcjonalność (regulacja czasu paliwa i zapłonu) jest podobna do tej oferowanej przez dodatkowy zestaw KX FI Calibration Kit używany w poprzednich modelach. Dostępne są również dzienniki konserwacji i konfiguracji.
Uchwyty ODI Lock-On
Uchwyty ODI Lock-On ze średniej grubości mieszanki zapewniają doskonałe wyczucie chwytu, a ich śrubowy system mocowania znacznie ułatwia ich wymianę.
Jeszcze mocniejszy silnik
Układ dolotowy Downdraft oraz symetrycznie ustawione wlot i wylot zapewniają mocny over-run i płynną charakterystykę momentu obrotowego przy niskich obrotach. Przeprojektowany układ dolotowy oferuje znacznie prostszą drogę dla mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindra, podczas gdy centralnie umieszczony port wydechowy pokrywa się z dolotem, zapewniając wysoką wydajność przepływu powietrza - oba przyczyniają się do zwiększenia osiągów.
Sprzęgło hydrauliczne
W porównaniu z konwencjonalnym sprzęgłem, sprzęgło hydrauliczne zapewnia bardziej bezpośrednie wyczucie i lżejsze działanie dźwigni. Mniejszy luz, gdy sprzęgło nagrzewa się podczas intensywnego użytkowania, zapewnia bardziej spójne wyczucie.
Szybko zdejmowana pokrywa boczna
Boczną pokrywę można zdjąć bez użycia narzędzi, co ułatwia dostęp do wkładu filtra powietrza.
Ergonomia z możliwością regulacji
Wybór czterech pozycji kierownicy i dwóch pozycji podnóżków pozwala kierowcy dostosować pozycję jazdy do wymiarów ciała i preferencji.
Tryby zasilania
Korzystając z przycisku Mode (M) na manetce po lewej stronie, kierowcy mogą szybko i łatwo przełączać się między dwiema mapami silnika (Normal, Mild response) dostępnymi w ECU.
Smukłe, ergonomiczne nadwozie
Modele KX450 i KX450X, już wcześniej wysoko cenione za smukłą sylwetkę i ergonomię, otrzymały przeprojektowane nadwozie, które zapewnia jeszcze lepszy kontakt z maszyną. Nowo zaprojektowane osłony, pokrywy boczne i tylny błotnik są mocniejsze i eliminują elementy powodujące ryzyko zahaczenia, jeszcze bardziej ułatwiając ruchy kierowcy.
Lekka aluminiowa rama obwodowa
Przeprojektowana rama pomieściła najnowsze układy dolotowe i wydechowe silnika, zapewniając jednocześnie wysoki poziom lekkości, zwinności i opanowania. Poprawiono balans sztywności, co przekłada się na lepsze wyczucie przedniej części pojazdu, a tym samym, na lepsze osiągi na zakrętach w szerszym zakresie warunków.
Kawasaki Traction Control (KTRC)
Korzystając z przycisku Traction (T) na lewej manetce, kierowca może szybko i łatwo wybrać jeden z dwóch poziomów kontroli trakcji (słaby, mocny), aby dostosować go do warunków i preferencji. Kierowca może również wyłączyć system.
Możliwość finansowania
Kontakt:
Michał :
Serdecznie zapraszamy do salonu przy Al. 29-go Listopada 165 w Krakowie!
1 listopada 2024 14:13
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Naprawa samochodów
Usługi ubezpieczeniowe
Naprawy blacharskie
Serwis opon / przechowalnia