Kawasaki Ninja - 1
Kawasaki Ninja - 2
Kawasaki Ninja - 3
Kawasaki Ninja - 4
Kawasaki Ninja - 5
Kawasaki Ninja - 6
Kawasaki Ninja - 7
Kawasaki Ninja - 8
Kawasaki Ninja - 9

1 / 9

Kawasaki Ninja - 1
Kawasaki Ninja - 2
Kawasaki Ninja - 3
Kawasaki Ninja - 4
Kawasaki Ninja - 5
Kawasaki Ninja - 6
Kawasaki Ninja - 7
Kawasaki Ninja - 8
Kawasaki Ninja - 9

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Sportowy

Pojemność skokowa

399 cm3

Moc

77 KM

Opis

Kawasaki Ninja ZX-4R 2024 Promocja Salon Kawasaki Tarnów
W kategorii Super-sportów o pojemności 400 cm3 Kawasaki wprowadza rewolucyjny model Supersport. Ninja ZX-4R wyposażony jest w 4-cylindrowy, rzędowy silnik pojemności 400 cm3 o wiodących w swojej klasie osiągach w kompaktowym podwoziu. Zarówno na torze, jak i na ulicy, doświadczanie radości płynącej z bezprecedensowej mocy Ninja ZX-4R, ekscytującego dźwięku przy 15.000 obr/min i zwinnego prowadzenia z pewnością obudzi w Tobie wyścigową duszę.

Cechy :

Duże tarcze hamulcowe

Dwie przednie tarcze hamulcowe ZX-4R o średnicy 290 mm i radialnie montowane zaciski monoblokowe zapewniają dużą siłę hamowania, oferując jednocześnie doskonałe wyczucie hamowania, aby wzbudzić zaufanie zarówno na torze, jak i na ulicy.

Wyścigowe zawieszenie

Odwrócony widelec o średnicy ø37 mm Ninja ZX-4R wykorzystuje elementy wewnętrzne SFFBP, aby zapewnić zarówno osiągi na torze wyścigowym, jak i codzienną użyteczność, podczas gdy tylne zawieszenie Horizontal Back-link oferuje progresywny charakter. Dodatkowo, ZX-4RR posiada możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyn przedniego zawieszenia.

Rama kratownicowa

Zaprojektowana przy użyciu zaawansowanej analizy sztywności dynamicznej Kawasaki, ta kratownicowa rama wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie zapewnia wymaganą równowagę między wytrzymałością a elastycznością podwozia, aby uzyskać zwinne prowadzenie Ninja ZX-4R w stylu supersport.

Kolorowy wyświetlacz z trybem pomiaru okrążeń

Kolorowy, w pełni cyfrowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala z możliwością wyboru trybów wyświetlania (Normal, Circuit - tor) wyświetla najważniejsze informacje, zarówno na ulicy, jak i na torze. Tryb Circuit pokazuje wybrany bieg, czasy okrążeń i obroty powyżej 10 000 w bardziej widoczny sposób.

Wysoko-obrotowe osiągi

Z tzw 'redlightem' powyżej 15 000 obr/min nie ma najmniejszych wątpliwości co do potencjału tego silnika - jednostka 4-cylindrowa wyposażona w technologię inspirowaną wyścigami, wykorzystywaną również w Ninja ZX-10R. Wysokie obroty zapewniają niepowtarzalny dźwięk silnika charakterystyczny dla wyczynowej rzędówki Kawasaki.

Doładowanie powietrza (Ram Air Intake)

Uzupełnieniem centralnie umieszczonego wlotu Ram Air jest boczny kanał Ram Air, zaprojektowany w oparciu o know-how zaczerpnięty z Ninjy H2, kieruje powietrze do obudowy filtra powietrza i przyczynia się do doskonałych osiągów. Agresywny wygląd i dźwięk dolotu zwiększają wrażenia z jazdy rzędową 'czwórką' i wizualnie identyfikują motocykl jako jeden z modeli Kawasaki Ninja ZX.

Łączność ze smartfonem

Technologia Bluetooth umożliwia połączenie motocykla ze smartfonami za pośrednictwem aplikacji "RIDEOLOGY THE APP", umożliwiając kierowcy dostęp do szeregu funkcji w celu zwiększenia wrażeń z jazdy motocyklem i monitorowania poszczególnych parametrów.

Wiodący w klasie silnik 4-cylindrowy

Oświetlenie Full-LED

Od podwójnych reflektorów po tylne światło inspirowane Ninją ZX-10R, oświetlenie Ninja ZX-4R jest pełni wykonane w technologii LED.

Całkowicie nowy silnik 4-cylindrowy

Ergonomia ZX-4R

Naturalnie agresywna pozycja jazdy (bardziej pochylona niż w Ninjy 400, ale nadal komfortowa) pozwala kierowcy wykorzystać możliwości Ninja ZX-4R. Zbiornik paliwa jest smukły, co sprzyja dobremu kontaktowi z motocyklem, podczas gdy kształt twardej poduszki siedzenia ułatwia transfer masy ciała kierowcy podczas jazdy sportowej i jest wygodny podczas dłuższych przejażdżek.

Styling Ninja

Jak przystało na najpotężniejszą maszynę w klasie 400 cm3, agresywna stylistyka Ninja ZX-4R emanuje aurą swojej mocy i wybuchowego charakteru.

Kolorowy wyświetlacz z trybem pomiaru okrążeń

Kolorowy, w pełni cyfrowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala z możliwością wyboru trybów wyświetlania (Normal, Circuit - tor) wyświetla najważniejsze informacje, zarówno na ulicy, jak i na torze. Tryb Circuit pokazuje wybrany bieg, czasy okrążeń i obroty powyżej 10 000 w bardziej widoczny sposób.

Dane techniczne :
Silnik

Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy

Pojemność skokowa silnika 399 cm³

Średnica x skok 57 x 39.1 mm

Stopień sprężania 12.3:1

Układ zaworów 16 zaworów DOHC

Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 34 mm x 4

Układ rozruchowy Elektryczny

Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Osiągi & Przeniesienie Napędu

Moc maksymalna 57 kW {77 KM} / 14,500 obr./min

Zużycie paliwa 5,1l/100km

Emisja C02 120g/km

Maksymalny moment obrotowy 39 N•m {4 kgf•m} / 13,000 obr./min

Przełożenie 6-biegowa

Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony

Przełożenie podstawowe 2.029 (69/34)

Przełożenie biegu 1 2.929 (41/14)

Przełożenie biegu 2 2.056 (37/18)

Przełożenie biegu 3 1.619 (34/21)

Przełożenie biegu 4 1.333 (32/24)

Przełożenie biegu 5 1.154 (30/26)

Przełożenie biegu 6 1.037 (28/27)

Przełożenie całkowite 3.429 (48/14)

Sprzęgło Mokre wielotarczowe

Hamulce & Zawieszenie

Hamulce, przednie Podwójne półpływające tarcze 290 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy

Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok

Zawieszenie, przednie Odwrócony widelec ø37 mm (SFF-BP) z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężynami górnymi

Zawieszenie, tylne Poziome Back-Link z amortyzatorem gazowym i regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Rama & Wymiary

Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie

Ślad 97 mm

Skok zawieszenia, przednie 120 mm

Skok zawieszenia, tylne 112 mm

Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)

Opona, tylna 160/60ZR17M/C (69W)

Dł x Szer x Wys1,990 x 765 x 1,110 mm

Rozstaw osi 1,380 mm

Prześwit pod pojazdem 135 mm

Pojemność zbiornika paliwa 15 litrów

Wysokość siedzenia 800 mm

Masa pojazdu gotowego do użytku 189 kg

 

29 stycznia 2025 10:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Kawasaki

Model pojazdu

Ninja

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2024

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

31050

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Informacje o sprzedającym

Dobek Racing Tarnów

Dobek Racing Tarnów
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (107) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    9:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store