Kawasaki Z - 1
Kawasaki Z - 2

1 / 2

Kawasaki Z - 1
Kawasaki Z - 2

2 sierpnia 2024 19:03

ID: 6126896729

Szczegóły

Marka pojazdu

Kawasaki

Model pojazdu

Z

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

451 cm3

Moc

45 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Naked

Kolor

Czarny

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Gwarancja dealerska (w cenie)

48 miesięcy

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

Wyposażenie

ABS

Opis

Kawasaki Z 500 2024 Kawasaki Tarnów Dobek Racing

" All eyes on you" - czyli wszystkie oczy zwrócone na Ciebie gdy pokonujesz kilometry

całkowicie nowym supernakedem Z500. Dzięki charakterystycznemu nadwoziu i mocnemu

silnikowi o pojemności 451 cm3, ten agresywnie stylizowany streetfighter średniej

pojemności jest dla tych, którzy nie boją się być widoczni zawsze i wszędzie


Silnik

Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym

Pojemność skokowa silnika 451 cm³

Średnica x skok 70 x 58.6 mm

Stopień sprężania 11.3:1

Układ zaworów 8 zaworów DOHC

Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2

Układ rozruchowy Elektryczny

Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Osiągi & Przeniesienie Napędu

Moc maksymalna 33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min

Emisja C02 89 g/km

Maksymalny moment obrotowy 42.6 N•m {4.3 kgf•m} /

Przełożenie 6-biegowa

Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony

Przełożenie podstawowe 2.029 (69/34)

Przełożenie biegu 1 2.929 (41/14)

Przełożenie biegu 2 2.056 (37/18)

Przełożenie biegu 3 1.619 (34/21)

Przełożenie biegu 4 1.333 (32/24)

Przełożenie biegu 5 1.154 (30/26)

Przełożenie biegu 6 1.037 (28/27)

Przełożenie całkowite 3.071 (43/14)

Sprzęgło Mokre wielotarczowe

Hamulce & Zawieszenie

Hamulce, przednie Pojedyncza półpływająca tarcza 310 mm. Zacisk: dwutłoczkowy o zrównoważonym działaniu.

Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, zacisk: dwutłokowy.

Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 41 mm

Zawieszenie, tylne Amortyzator typu Bottom-Link Uni-Trak z doładowaniem gazowym i regulacją napięcia wstępnego

Rama & Wymiary

Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie

Ślad 92 mm

Skok zawieszenia, przednie 120 mm

Skok zawieszenia, tylne 130 mm

Opona, przednia 110/70R17M/C 54H

Opona, tylna 150/60R17M/C 66H

Dł x Szer x Wys 1,995 x 800 x 1,055 mm

Rozstaw osi 1,375 mm

Prześwit pod pojazdem 145 mm

Pojemność zbiornika paliwa 14 litrów

Wysokość siedzenia 785 mm

Masa pojazdu gotowego do użytku 167 kg


Nowa twarz Z500

Nowa "twarz" Z500 opiera się na nowo zaprojektowanym reflektorze, otoczonym agresywną przednią osłoną, aby nadać mu bardziej dynamicznego wyglądu.


Ergonomia przede wszystkim

Stosunkowo wyprostowana pozycja jazdy i szeroka kierownica zapewniają kierowcy idealną pozycję do aktywnej kontroli, ułatwiając dynamiczną, sportową jazdę.


Tarcza hamulcowa ø310 mm

Pływająca przednia tarcza hamulcowa Z500 o średnicy 310 mm (to taki sam rozmiar tarczy jak w Z1000) zapewnia pewną siłę hamowania. ABS zapewnia dodatkową pewność podczas jazdy.


Mocny silnik R2 451 cm3

Duża moc silnika średniej pojemności 451 cm3 jest dostępna w całym zakresie obrotów, aby ułatwić kierowcy korzystanie z niego, niezależnie od rodzaju jazdy, od niskich obrotów do przyspieszania ze startu w mieście po najwyższe obroty podczas jazdy autostradowej. Silnik w nowym Z500 jest w stanie sprostać każdemu zadaniu, bez względu na to bez względu na to, co to może być.


Sprzęgło anty-hoppingowe

Sprzęgło Kawasaki antyhoppingowe zapewnia lekki docisk sprzęgła, co jeszcze bardziej ułatwia jazdę w codziennych sytuacjach.


Stabilny dostęp do podłoża

Wysokość siedzenia 785 mm oraz smukła konstrukcja zarówno siedzenia, jak i tylnej części silnika zapewnia kierowcy swobodny dostęp stóp do podłoża. Płaski kształt siedziska zapewnia wystarczającą ilość wyściółki w przedniej części bez poświęcania wygodnego zasięgu do ziemi, co pomaga kierowcom cieszyć się motocyklem podczas wszystkich manewrów.


Zegary z łącznością ze smartfonem

Zarówno wyświetlacza LCD w modelach standardowych, jak i wyświetlacz TFT w modelach SE oferują łączność ze smartfonem, umożliwiając motocyklistom łączenie się z ich maszynami w celu korzystania z powiadomień na wyświetlaczu, dzienników jazdy i funkcji społecznościowych.


Wygląd motocykla Premium

Bez względu na to, pod jakim kątem Z500 jest widziany, jego potrójny przedni reflektor i agresywne linie jasno pokazują, że jest to członek rodziny Z, o agresywnym wyglądzie Supernaked i znakomitej prezencji na ulicy.


Nowy silnik o większej pojemności

Nowy silnik o pojemności 451 cm3 zapewnia płynne i mocne przyspieszenie. Przyspieszenie jest energiczne dzięki dużej mocy w niskim i średnim zakresie obrotów oraz dzięki wystarczającej mocy w wysokim zakresie obrotów, gdy przepustnica pozostaje wciśnięta. Dzięki dobrze wyważonej mocy wyjściowej i silnemu przyspieszeniu w całym zakresie obrotów, połączenie tego silnika z lekkim podwoziem sprawia, że motocykl idealnie nadaje się do różnego rodzaju przejażdżek, w tym do codziennej jazdy.


Design Supernakeda Kawasaki

Nowy Z500 ma ostry, agresywny styl i zachowuje muskularną linią innych motocykli z serii Z. Jego atletyczne nadwozie odzwierciedla jego osiągi, tworząc jednocześnie spójną konstrukcję, która wydaje się unosić nad silnikiem. Podobnie jak w przypadku innych modeli z serii Z, elementy projektu sugomi nadają mu sylwetkę natychmiast rozpoznawalną jako Kawasaki Supernaked.


Łatwe, przewidywalne prowadzenie

Podwozie ma supersportową konstrukcję z krótkim rozstawem kół i długimi wahaczami, uzupełnione o zoptymalizowany układ jezdny, który zapewnia lekkie i naturalne prowadzenie. Niska waga motocykla przyczynia się do łatwego prowadzenia i ułatwia manewrowanie, na przykład podczas parkowania.


Lekka rama kratownicowa

Z500 posiada ramę kratownicową podobną w konstrukcji do tej z Ninja H2. Zaawansowana analiza sztywności dynamicznej Kawasaki została wykorzystana do zapewnienia optymalnej sztywności przy niewielkiej masie. Silnik jest zamontowany na sztywno i wykorzystywany jako element nośny. Konstrukcja ramy znacząco przyczynia się do niskiej masy własnej motocykla.


Podwozie przyjazne dla użytkownika

Łatwość obsługi jest kluczem, ponieważ kompaktowe podwozie zostało zaprojektowane tak, aby było jak najbardziej przyjazne dla użytkownika. Przewidywalne prowadzenie dzięki podwoziu zaprojektowanemu z myślą o lekkości, zwrotności i centralizacji masy zapewnia doskonałe wyczucie i wzbudza zaufanie szerokiego grona kierowców. Łatwe prowadzenie ułatwia również manewrowanie podczas parkowania.

 

Informacje o sprzedającym

Dobek Racing Tarnów

Dobek Racing Tarnów
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (131) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    9:00 - 17:00

  • wtorek

    9:00 - 17:00

  • środa

    9:00 - 17:00

  • czwartek

    9:00 - 17:00

  • piątek

    9:00 - 17:00

  • sobota

    9:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store