1 / 9
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
KawasakiModel pojazdu
Z 650Rok produkcji
2017
Przebieg
34 700 km
Pojemność skokowa
649 cm3
Moc
68 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
NakedKolor
BiałyRodzaj koloru
Matowy
Kraj pochodzenia
PolskaNumer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakTuning
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Kufer
Podgrzewane manetki
Opis
W poniedziałek 21.10 kolejny wzrost ceny wyjściowej do 21.tys zł.
Wcześniejsza cena promocyjna 19,300 obowiązywała do soboty 19.10, do godzin przedpołudniowych. Później już nie będzie miało to znaczenia, więc planowany jest powrót do poziomu sprzed obniżki. Tak informacyjnie tylko piszę w nawiązaniu do kilku obserwujących oraz również jako ogólną odpowiedź na przesłane w związku z ogłoszeniem pytania. Ciśnienia na sprzedaż nie ma.
A dalej już część właściwa. Zapraszam ;)
Do sprzedania - Kawasaki Z650, 2017 rok produkcji. Motocykl z polskiego salonu, w moich rękach od początku. Aktualny przebieg to okolice 35.000km i jak dotychczas niewiele, ale ciągle rośnie.
Sprzęt regularnie serwisowany zgodnie z zaleceniami producenta, wszystko potwierdzone wpisami w książkę pojazdu.
Zwracam w tym miejscu uwagę i raz jeszcze podkreślam, że nie jestem handlarzem, a sprzedaję swój pojazd który pierwotnie miał mieć u mnie dożywocie, ale niestety, okoliczności uległy zmianie, stąd podjęta z bólem serca decyzja o sprzedaży.
Wyposażenie dodatkowe wliczone w cenę:
- Akcesoryjny wydech Ixila; ten model ma możliwość regulacji głośności dbkillera.
- Przyciemniana, wysoka szyba turystyczna.
- Wymienione sprężyny przedniego zawieszenia na progresywne Hyperpro, twardsze niż oryginały. Oryginalne zostaną przekazane razem w komplecie z motocyklem.
- Grzane manetki Oxford.
- Opony Michelin Pilot Road z bieżnikiem w stanie dobrym+ (zdjęcia)
- Napęd DID
- Akcesoryjne, składane klamki CNC. Oryginalne w komplecie z motocyklem.
- Kufer Givi V40NT, stelaż, płyta.
- Crashpady ramy Puig Pro.
- kątowe zawory wentyli 90 stopni.
- Skarpeta osłaniająca przed zabrudzeniami sprężynę tylnego wahacza.
- Akcesoryjne naklejki na felgach.
Opcjonalnie przyszłemu nabywcy mogę zaoferować oryginalny, pochodzący z tego modelu wydech który nigdy nie był używany. Motocykl odbierany z salonu od razu wyjechał na ixilu, także ten fabryczny jest nowy i nie używany. Jeśli przyszły nabywca nie zdecyduje się na wymianę, to z czasem zyska wartość kolekcjonerską... ;)
W zeszłym sezonie, przy przebiegu 28tys. wykonany został pełen duży, zalecany przez producenta dla tego przebiegu przegląd, łącznie z wymianą filtra paliwa.
W tym sezonie, przy przebiegu 32.400 km wymieniona tylna tarcza hamulcowa na TRW, założone klocki EBC HH oraz wymieniony płyn hamulcowy.
Układ napędowy w stanie co najmniej dobrym+. Łańcuch właściwie utrzymywany i regularnie smarowany.
Na motocykl założone są opony Michelin Pilot Road (2 z przodu, i ztcp 4 z tyłu)
Sprzęt świetny dla osób szukających ekonomicznego pojazdu do jazdy w mieście. Jeśli szukasz przecinaka do odkręcania na prostych - to nie ten sprzęt pomimo, że w ruchu miejskim z każdym litrowym motocyklem potrafi jechać tak samo równo. Jeśli szukasz maszyny do uprawiania dalekiej turystyki - to również nie do końca będzie trafny wybór, bo sprzęt jest lekki i w trasie bardzo podatny na szarpane podmuchy wiatru.
Ale jeśli potrzebujesz maszyny niezawodnej, zwrotnej i właśnie lekkiej, idealnej do manewrowania w zatłoczonym mieście, do tego takiej która zadowoli się niewielkim spalaniem rzędu 4,3 l/100km nawet przy dynamicznym odkręcaniu na niemieckich autostradach, oraz nie pochłonie góry wydatków z powodu kolejnych awarii charakteryzujących większość sprowadzonych z zagranicy "okazji z gwarantowanym i niskim przebiegiem", to jest sprzęt warty rozważenia. Mimo tego że przecież powszechnie wiadomo, że francuz czy belg zawsze kupuje sobie moto tylko po to aby przez kilka sezonów zrobić ~6 tysięcy km, zapewne jeżdżąc tylko do kościoła w niedzielę, a poza tym motocykl stoi w garażu przykryty kocem aby po latach za bezcen zostać oddanym w kolejne ręce, tym razem do Polski. Więc jeśli nie chcesz na swoim przykładzie sprawdzać ile może kosztować remont takich igiełek, a za to potrzebujesz niezawodnego i nieangażującego pojazdu do codziennych przejazdów przez miasto, równocześnie przyzwoicie gardłowo brzmiącego na akcesoryjnym wydechu ixila oraz kompletnie wyposażonego nawet na dalszy wypad za miasto, a do tego taniego w eksploatacji - to zapraszam do kontaktu.
Moto jest zwinne w ruchu miejskim i genialne przy przeciskaniu się w zatłoczonym mieście. Doskonale się również przerzuca w szybszych w zakrętach.
Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Wszystkie dotychczasowe przeglądy wykonywane były zgodnie z interwałami podawanymi przez producenta i na komponentach wysokiej jakości.
Motocykl nie miał żadnego szlifa, choć sprzęt oczywiście nosi ślady używania. Są widoczne obcierki tu i tam, a to od butów przy wsiadaniu, przytarcie lusterkiem albo osłoną klamki hamulca o ścianę w hali garażowej czy zarysowany zamkiem kurtki lakier na baku- są to detale świadczące o codziennym używaniu, bez picowania pod nowego klienta. Przez cały okres posiadania motocykl był garażowany.
Badanie techniczne ważne do 2025-04-27, koniec okresu ubezpieczenia 2025-02-28.
Cena do rozsądnej negocjacji. Nie interesują mnie oferty ani odwiedziny handlarzy.
Jazda testowa możliwa po podpisaniu umowy użyczenia oraz pozostawieniu umówionej kwoty w zastaw.
Do motocykla posiadam dwa komplety kluczy, książkę gwarancyjną z wpisami o wykonanych serwisach, kartę pojazdu, dwa komplety kluczy do kufra Givi v40nt.
Motocykl do obejrzenia w Gdańsku i okolicznych miejscowościach, również całe trójmiasto. Zapraszam do kontaktu.
20 października 2024 22:23
Informacje o sprzedającym
Krzysztof
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie