KAYO K5 - 1
KAYO K5 - 2
KAYO K5 - 3
KAYO K5 - 4
KAYO K5 - 5
KAYO K5 - 6
KAYO K5 - 7
KAYO K5 - 8
KAYO K5 - 9
KAYO K5 - 10
KAYO K5 - 11
KAYO K5 - 12
KAYO K5 - 13

1 / 13

KAYO K5 - 1
KAYO K5 - 2
KAYO K5 - 3
KAYO K5 - 4
KAYO K5 - 5
KAYO K5 - 6
KAYO K5 - 7
KAYO K5 - 8
KAYO K5 - 9
KAYO K5 - 10
KAYO K5 - 11
KAYO K5 - 12
KAYO K5 - 13

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

300 cm3

Kraj pochodzenia

Chiny

Opis

KAYO K5 300 ENDURO napędzany jednocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 300 cm3, daje moc i moment obrotowy, który sprawia, że każdy teren stanie się placem zabaw. Regulowane zawieszenie i świetna geometria pozwalają mierzyć się z trudnym podjazdem, czy eksplorować nieznane szlaki. KAYO K5 300 ENDURO to odpowiedni wybór dla pasjonatów off-roadu z doświadczeniem, którzy poszukują maszyny dostarczającej adrenaliny i emocji w każdej sekundzie jazdy, zachowując przy tym precyzję i stabilność na każdym rodzaju nawierzchni.


Produkt dostępny w niższej cenie 13 499 zł przy samodzielnym montażu, dostarczony w oryginalnym opakowaniu.


Chłodzony cieczą czterosuw


Serce K5 300 ENDURO to chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik o pojemności 300 cm3. Oznacza to zawsze dostępną moc, bez względu na warunki. Chłodzenie cieczą utrzymuje optymalną temperaturę silnika, dzięki czemu można cieszyć się jazdą bez obaw o przegrzanie.

Czterozaworowa głowica


Silnik wyposażony jest w czterozaworową głowicę, która zapewnia lepszy przepływ mieszanki paliwowo-powietrznej. Efektem jest płynne i precyzyjne oddawanie mocy przy każdorazowym dodaniu gazu, co zapewnia dynamiczne przyspieszenie. To rozwiązanie pozwala również na uzyskanie wyższego momentu obrotowego przy niskich i średnich obrotach, co sprawia, że motocykl doskonale radzi sobie w wymagających warunkach, takich jak strome podjazdy czy trudne trasy.

Bogate wyposażenie


KAYO K5 300 ENDURO nie idzie na kompromisy. Wyposażony w przednią lampę LED zapewnia doskonałą widoczność nawet o zmroku. Odporna na uszkodzenia kierownica typu fatbar i kute klamki gwarantują trwałość i wytrzymałość w trudnych warunkach terenowych. Natomiast duże tarcze hamulcowe o średnicy 270 mm z przodu i 240 mm z tyłu oraz miedziane klocki hamulcowe dają gwarancję skutecznego i pewnego hamowania.

Zawieszenie i koła


KAYO K5 300 ENDURO wyposażono w zawieszenie z regulacją. Przedni widelec posiada regulację odbicia, a mocowany systemem dźwigniowym tylny amortyzator można regulować na odbiciu i kompresji. Dzięki temu rider czuje pewność i stabilność w każdym zakręcie i przy lądowaniu po skoku. Motocykl posiada również aluminiowe koła w rozmiarze 21″ z przodu i 18″ z tyłu. Wzmocnione szprychy oraz trzymaki zapewniają komfort jazdy na najbardziej wymagających trasach.

Kluczowe cechy KAYO K5 300 ENDURO


Czterosuwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 300 cm3 z czterozaworową głowicą i 6-stopniową skrzynią biegów

Układ wydechowy ze stali nierdzewnej

Elektryczny rozrusznik w standardzie

Gaźnik NIBBI PWK34

Wysokiej jakości zawieszenie mające regulację tłumienia odbicia (przód i tył) oraz kompresji (tył)

Hydrauliczne hamulce wyposażone w duże tarcze o średnicy 270 mm z przodu i 240 mm z tyłu

Wytrzymała kierownica typu fatbar

Lekkie i odporne na uszkodzenia aluminiowe koła w rozmiarze 21″ przód i 18″ tył

Zbiornik paliwa o pojemności aż 7,5 l

Siedzenie na wysokości 92,5 cm



Jedną z największych zalet KAYO K5 300 ENDURO są niskie koszty serwisowania. Części zamienne są dostępne w bardzo przystępnych cenach, co oznacza, że wymiana ich bądź ewentualne naprawy motocykla nie obciążą budżetu tak, jak w przypadku droższych, markowych modeli. Dzięki temu KAYO K5 staje się nie tylko konkurencyjny pod względem ceny zakupu, ale i codziennego użytkowania.

Rzadsze remonty – więcej jazdy, mniej przestojów



Chłodzenie cieczą w modelu K5 to kluczowa różnica w stosunku do KAYO T4 300 ENDURO przekładająca się na lepszą wydajność w trudnych warunkach.

Minimalny sugerowany wiek użytkownika: 16 lat, ze względu na moc i charakter motocykla. Raczej dla nastolatków, którzy mają za sobą pierwsze kroki w świecie moto.

Pojazd niedopuszczony do ruchu drogowego - może być użytkowany jedynie poza drogami publicznymi.


Typ silnika

Czterosuwowy

Pojemność silnika (cm3)

300

Moc (W)

Nie dotyczy

Ilość oleju w silniku (ml)

900

Stopień sprężania

10.5

Chłodzony powietrzem

Nie

Chłodzony cieczą

Tak

Chłodzony olejem

Nie

Chłodnica oleju

Nie

Pojemność zbiornika (L)

7.5

Rodzaj skrzyni biegów (Automatyczna/Automatyczna CVT/ Manualna/Półautomatyczna)

Manualna

Skrzynia (ile biegów)

6

Układ biegów

1-N-2-3-4-5-6

Bieg wsteczny

Nie

Stopka boczna

Tak

Stojak w zestawie

Nie

Seryjny cichy tłumik

Nie

Rozrusznik nożny

Nie

Rozrusznik elektryczny

Tak

Rozrusznik na linke

Nie

Tryby prędkości (pojazdy elektryczne)

Nie dotyczy

Rozmiar koła przód (")

21

Rozmiar koła tył (")

18

Waga pojazdu (Kg)

121

Możliwość montażu większych kół

Nie

Możliwość montażu wyższego siedzenia

Nie

Możliwość montażu niższego siedzenia

Nie

Szerokość pojazdu (cm)

80

Długość pojazdu (cm)

212

Wysokość pojazdu (cm)

120

Wysokość do siedzenia (cm)

92.5

Prześwit (cm)

30

Rozstaw osi pojazdu (cm)

144.5

Wtrysk paliwa

Nie

Marka gaźnika

NIBBI

Model gaźnika

PWK 34

Regulacja gazu

Nie

Airbox

Tak

Rozmiar filtra (mm)

Nie dotyczy

Seryjne lekkie magneto

NIe

Typ akumulatora/baterii (Kwasowo ołowiowy/ Litow jonowy)

Kwasowo ołowiowy

Oznaczenie akumulatora

YTZ7S

Napięcie Volt (V) Pojazd elektryczny

Nie dotyczy

Pojemność akumulatora (Ah) Pojazd elektryczny

Nie dotyczy

Marka amortortyzatora przód

KAYO

Długość amortyzatora przód (mm)

880

Regulacje amortyzatora przód (COM)

Nie

Regulacje amortyzatora przód (REB)

Tak

Rama (Stalowa/Aluminiowa)

Stalowa

Wahacz tył (Stalowy/Aluminiowy)

Aluminiowy

Wahacz długość (mm)

580

Łańcuch rozmiar (oznaczenie)

520

Rozmiar opon przód

80/100-21

Rozmiar opon tył

110/100-18

Rodzaj układu hamulcowego

Tarczowy hydrauliczny

Średnica tarczy hamulcowej przód (mm)

270

Zacisk przód

1 Zacisk 2 Tłoczkowy

Średnica tarczy hamulcowej tył (mm)

240

Zacisk tył

1 Zacisk 1 Tłoczkowy

Obręcze kół Stalowe/Aluminiowe

Aluminiowe

Marka amortortyzatora tył

KAYO

Długość amortyzatora tył (mm)

470

Regulacje amortyzatora tył (COM)

Tak

Regulacje amortyzatora tył (REB)

Tak

Zalecany wiek minimalny (od ilu lat)

16

 

29 listopada 2024 14:22

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

KAYO

Model pojazdu

K5

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2024

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

10425

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Główne usługi sprzedającego

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Przegląd techniczny icon

    Przegląd techniczny

  • Naprawa mobilna icon

    Naprawa mobilna

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

QUAD VEGAS

QUAD VEGAS
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (25) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 16:00

  • wtorek

    09:00 - 16:00

  • środa

    09:00 - 16:00

  • czwartek

    09:00 - 16:00

  • piątek

    09:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Przegląd techniczny icon

    Przegląd techniczny

  • Naprawa mobilna icon

    Naprawa mobilna

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store