1 / 12
12 września 2024 6:03
ID: 6128318632
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
KeewayModel pojazdu
InnyRok produkcji
2024
Przebieg
5 650 km
Pojemność skokowa
124 cm3
Moc
11 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
DwusuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
CruiserKolor
CzarnyRodzaj koloru
Matowy
lub do (przebieg km)
16000 km
Kraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
Przedstawiam mój własny, osobisty "lekki i zwrotny motocykl, z okiełznaniem którego poradzi sobie nawet drobny i niezbyt doświadczony jeździec. Jego niewątpliwymi zaletami są porządne wykonanie, niezły wygląd, wyjątkowo umiarkowany apetyt na paliwo i rozsądna cena". Były wypady weekendowe w Beskidy, jazda w mieście i jednodniowe, relaksacyjne przejażdżki na 300 km.
Przejechane ma 5652km, kupiłem go w salonie w kwietniu tego roku (2024) - jestem pierwszym właścicielem - i sporo jeździłem. Motocykl jest na gwarancji, OC ważne do 29.04.2025, badanie techniczne do 11.04.2027 (jako nowy sprzęt). Maszyna od nowości garażowana. Do jej prowadzenia wystarczy kategoria B.
Pozycja kierowcy jest wygodna, jak na rasowym cruiserze, motocykl prowadzi się przyjemnie, w ruchu miejskim jest zwrotny, na trasie dobrze trzyma się drogi i łatwo wchodzi w zakręty. Sprzęt jest doskonały dla początkujących oraz dla zaawansowanych motocyklistów, którzy chcą mieć ekonomicznego mini-cruisera. Powód sprzedaży: przesiadłem się na większą maszynę i nie mam miejsca w garażu na dwa motocykle. Zdaża mi się jeszcze na Keewayu skoczyć na miasto - jest ekonomiczny i bardzo przyjemny w prowadzeniu.
Za napęd odpowiada chłodzony powietrzem, jednocylindrowy silnik o mocy 11KM, z nowoczesnym układem wtryskowym i pięciobiegową skrzynią biegów (dobre osiągi, niezawodność i ekonomia). Zawieszenie: "z przodu klasyczne teleskopy, z tyłu dwuramienny wahacz z amortyzatorami olejowo–gazowymi. Niby bez fajerwerków, za to solidnie i zgodnie z przepisem na cruisera".
Zmiany, które wprowadziłem, dodają mu charakteru - akcesoryjne lusterka montowane w manetki (oryginalne w komplecie), "piórnik" na narzędzia, dedykowany i mocny stelaż pod sakwy i same sakwy z ekoskóry z uchwytem na kubek/termos. Na kierownicy zamontowałem uchwyt na telefon z tłumieniem drgań, ładowaniem indukcyjnym i dodatkowym wyjściem USB (kable schowane pod zbiornikiem), pod bakiem jest woltomierz z kolejnym wyjściem USB. Dodatkowo - względem oryginału - pomalowałem czarnym matem boczne plastiki - poprzednie "nie grały mi" z resztą umaszczenia. Dodatkowym atutem może być unikalna tablica rejestracyjna, która przechodzi na nowego właściciela :)
Na zbiorniku centralnie widoczna jest punktowa "wgniotka", uszkodzenie powstało podczas transportu do salonu. Nie wpływa na wygląd czy funkcjonalność, zostawiłem ją bez naprawy.
Trzy ostatnie zdjęcia przedstawiają motocykl zaraz po wyjechaniu z salonu. Motocykl sprzedaję "jak jest", z wszystkimi dodatkami. Cena do delikatnej negocjacji.
Opisy:
https://swiatmotocykli.pl/testy/lechpotynski/keeway-k-light-125i-mroczny-rycerz-test-opinia-dane-techniczne-cena/
https://motor-land.com.pl/keeway-k-light-125-ile-kosztuja-marzenia/
Dane techniczne (za dystrybutorem):
Pojemność silnika: 124 ccm
Oznaczenie silnika: QJ157FMI-A
Rodzaj: 1-cylinder/4-suw/2-zawory
Średnica cylindra x skok tłoka: ø 56.5 mm ×49.5 mm
Moc maksymalna: 7.8 kW przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 8.9 Nm przy 7500 obr/min
Stopień sprężania: 9:1
Zasilanie: Wtrysk
Typ: OHV Zapłon: T.L.I
Rozruch: Elektryczny; nożny
Smarowanie: Ciśnieniowe rozbryzgowe
Chłodzenie: Chłodzony powietrzem
Skrzynia biegów: 5-biegów
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe
Waga: 144 kg
Wysokość siedzenia: 715 mm
Długość: 2140 mm
Szerokość: 780 mm
Wysokość: 1100 mm
Prześwit: 150 mm
Rozstaw osi: 1440 mm
Typ ramy: Rama kołyskowa
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Skok zawieszania przód: 120 mm
Zawieszenie tył: Amortyzator olejowy
Skok zawieszanie tył: 55 mm
Rozmiar opony przód: 90/90-17″
Rozmiar opony tył: 130/90-15″
Hamulec przód: Tarcza
Rozmiar hamulca przód: 280 mm
Hamulec tył: Tarcza
Rozmiar hamulca tył: 240 mm
Prędkość maksymalna: 95 km/h
Maksymalna ładowność: 150 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 11.8 L
Akumulator: 12V6Ah
Informacje o sprzedającym
Przemysław
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie