Keeway Inny - 2
Keeway Inny - 3
Keeway Inny - 4
Keeway Inny - 5
Keeway Inny - 6
Keeway Inny - 7
Keeway Inny - 8
Keeway Inny - 9
Keeway Inny - 10
Keeway Inny - 11
Keeway Inny - 12

1 / 12

video
Keeway Inny - 2
Keeway Inny - 3
Keeway Inny - 4
Keeway Inny - 5
Keeway Inny - 6
Keeway Inny - 7
Keeway Inny - 8
Keeway Inny - 9
Keeway Inny - 10
Keeway Inny - 11
Keeway Inny - 12

12 września 2024 6:03

ID: 6128318632

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Keeway

Model pojazdu

Inny

Rok produkcji

2024

Przebieg

5 650 km

Pojemność skokowa

124 cm3

Moc

11 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Dwusuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Cruiser

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Matowy

lub do (przebieg km)

16000 km

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Przedstawiam mój własny, osobisty "lekki i zwrotny motocykl, z okiełznaniem którego poradzi sobie nawet drobny i niezbyt doświadczony jeździec. Jego niewątpliwymi zaletami są porządne wykonanie, niezły wygląd, wyjątkowo umiarkowany apetyt na paliwo i rozsądna cena". Były wypady weekendowe w Beskidy, jazda w mieście i jednodniowe, relaksacyjne przejażdżki na 300 km.


Przejechane ma 5652km, kupiłem go w salonie w kwietniu tego roku (2024) - jestem pierwszym właścicielem - i sporo jeździłem. Motocykl jest na gwarancji, OC ważne do 29.04.2025, badanie techniczne do 11.04.2027 (jako nowy sprzęt). Maszyna od nowości garażowana. Do jej prowadzenia wystarczy kategoria B.


Pozycja kierowcy jest wygodna, jak na rasowym cruiserze, motocykl prowadzi się przyjemnie, w ruchu miejskim jest zwrotny, na trasie dobrze trzyma się drogi i łatwo wchodzi w zakręty. Sprzęt jest doskonały dla początkujących oraz dla zaawansowanych motocyklistów, którzy chcą mieć ekonomicznego mini-cruisera. Powód sprzedaży: przesiadłem się na większą maszynę i nie mam miejsca w garażu na dwa motocykle. Zdaża mi się jeszcze na Keewayu skoczyć na miasto - jest ekonomiczny i bardzo przyjemny w prowadzeniu.


Za napęd odpowiada chłodzony powietrzem, jednocylindrowy silnik o mocy 11KM, z nowoczesnym układem wtryskowym i pięciobiegową skrzynią biegów (dobre osiągi, niezawodność i ekonomia). Zawieszenie: "z przodu klasyczne teleskopy, z tyłu dwuramienny wahacz z amortyzatorami olejowo–gazowymi. Niby bez fajerwerków, za to solidnie i zgodnie z przepisem na cruisera".


Zmiany, które wprowadziłem, dodają mu charakteru - akcesoryjne lusterka montowane w manetki (oryginalne w komplecie), "piórnik" na narzędzia, dedykowany i mocny stelaż pod sakwy i same sakwy z ekoskóry z uchwytem na kubek/termos. Na kierownicy zamontowałem uchwyt na telefon z tłumieniem drgań, ładowaniem indukcyjnym i dodatkowym wyjściem USB (kable schowane pod zbiornikiem), pod bakiem jest woltomierz z kolejnym wyjściem USB. Dodatkowo - względem oryginału - pomalowałem czarnym matem boczne plastiki - poprzednie "nie grały mi" z resztą umaszczenia. Dodatkowym atutem może być unikalna tablica rejestracyjna, która przechodzi na nowego właściciela :)


Na zbiorniku centralnie widoczna jest punktowa "wgniotka", uszkodzenie powstało podczas transportu do salonu. Nie wpływa na wygląd czy funkcjonalność, zostawiłem ją bez naprawy.


Trzy ostatnie zdjęcia przedstawiają motocykl zaraz po wyjechaniu z salonu. Motocykl sprzedaję "jak jest", z wszystkimi dodatkami. Cena do delikatnej negocjacji.


Opisy:

https://swiatmotocykli.pl/testy/lechpotynski/keeway-k-light-125i-mroczny-rycerz-test-opinia-dane-techniczne-cena/

https://motor-land.com.pl/keeway-k-light-125-ile-kosztuja-marzenia/


Dane techniczne (za dystrybutorem):

Pojemność silnika: 124 ccm

Oznaczenie silnika: QJ157FMI-A

Rodzaj: 1-cylinder/4-suw/2-zawory

Średnica cylindra x skok tłoka: ø 56.5 mm ×49.5 mm

Moc maksymalna: 7.8 kW przy 9000 obr/min

Moment obrotowy: 8.9 Nm przy 7500 obr/min

Stopień sprężania: 9:1

Zasilanie: Wtrysk

Typ: OHV Zapłon: T.L.I

Rozruch: Elektryczny; nożny

Smarowanie: Ciśnieniowe rozbryzgowe

Chłodzenie: Chłodzony powietrzem

Skrzynia biegów: 5-biegów

Przeniesienie napędu: Łańcuch

Sprzęgło: Mokre wielotarczowe

Waga: 144 kg

Wysokość siedzenia: 715 mm

Długość: 2140 mm

Szerokość: 780 mm

Wysokość: 1100 mm

Prześwit: 150 mm

Rozstaw osi: 1440 mm

Typ ramy: Rama kołyskowa

Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy

Skok zawieszania przód: 120 mm

Zawieszenie tył: Amortyzator olejowy

Skok zawieszanie tył: 55 mm

Rozmiar opony przód: 90/90-17″

Rozmiar opony tył: 130/90-15″

Hamulec przód: Tarcza

Rozmiar hamulca przód: 280 mm

Hamulec tył: Tarcza

Rozmiar hamulca tył: 240 mm

Prędkość maksymalna: 95 km/h

Maksymalna ładowność: 150 kg

Pojemność zbiornika paliwa: 11.8 L

Akumulator: 12V6Ah

 

Informacje o sprzedającym

Przemysław

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Dąbrowa Górnicza, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store