1 / 40
Szczegóły
Marka pojazdu
KTMModel pojazdu
AdventureRok produkcji
2011
Przebieg
10 km
Pojemność skokowa
990 cm3
Moc
115 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
CzarnyRodzaj koloru
Matowy
Gwarancja dealerska (w cenie)
24 miesięcy
Kraj pochodzenia
AustriaZarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
Używany
Opis
Prezentowany motocykl to rzadkość. Z pewnością tylko dla znawców marki lub kolekcjonerów. Może również stać się prawdziwą sztuką do "adventurowych" przygód. Jest gotowy do drogi. Egzemplarz ten jest nowy po totalnej odbudowie. Aktualnie jest tylko odpalany i krótka przebieżka żeby się wszystko "posmarowało"
Opis ogólny.
Zbudowany z nowych części fabrycznych. Wszystko lub prawie wszystko nowe. A tak żeby nie przesadzić to 90% części nowych 10% zregenerowanych do stanu jak nowe np. tylny zawias lub zbiorniki paliwa. Motocykl jest bez przebiegu mimo że jego fabryczny licznik wskazywał 46tys km. Najwyższa jakość, fabryczny standard. Pełna Gwarancja 2 lata.
Szczegóły
Silnik – zbudowany z nowych części. Całe wnętrze nowe. Zostały tylko body wał i wałki, które nie wykazywały śladów zużycia. Wymieniono wszystkie uszczelki, pierścienie, łożyska, pompy, pokrywy, świece, oleje, płyny, pompa wody, łańcuchy, głowice(reg.). Po rozbiórce można było stwierdzić, że prawie nic z tego nie było potrzebne, ale jak nowy to nowy.
Body – Rama fabrycznie nowa zamówiona po nr vin Z fabryki KTM (przychodzi oczywiście z oryginalnym nr vin i tabliczką znamionową z fabryki). Osie nowe. Fabrycznie nowe kompletne koła, opony, tarcze, klocki. Wszystkie plastiki czarne nowe KTM. Zbiornik i owiewki, profesjonalne odnowienie na nowych oryginalnych naklejkach – lakiernia z górnej półki. Siedzenie nowe, szyba nowa, błotniki fabrycznie nowe.
Zawiasy przód –fabrycznie nowy oryginał WP.
Tył – serwis i regeneracja w jednym z serwisów WP.
Osprzęt kierownicy – wszystko nowe (kierownica, lusterka, przełączniki, manetki, rolgaz, linki). Pompy (hamulec i sprzęgło) nowe częściowo.
Osprzęt techniczny – chłodnica, wiatraki i sprzęt towarzyszący fabrycznie nowy.
Alternator nowy. Pokrywy (pompa wody, alternator, sprzęgło) – fabrycznie nowe.
Układ hamulcowy – fabrycznie nowy i częściowo po serwisie np. zaciski.
Płyny – wszystkie nowe. Filtry wszystkie fabrycznie nowe. Oczywiście zawsze leję i montuje OEM a olej Motorex (zalany już drugi po 300km :) bo pierwszy poszedł na tzw. przepłukanie nowego silnika i testy)
Napęd - fabrycznie nowy - najdroższy DID. Zębatki fabrycznie nowe KTM.
Wydech - do wyboru: albo fabrycznie nowy aktualnie założony kompletny LEO VINCE z kolektorami, albo Akrap Tytanowy używany odnowiony.
Motocykl jest aktualnie po zakończonym przebiegu serwisowym (dotarcie i sprawdzenie) około 300 - 4000 km. I na tym etapie czeka na nowego właściciela. Celowo dodaję dużo zdjęć przed założonym body, po to aby zobaczyć co jest pod spodem.
Z pewnością będzie 1000 pytań do mnie. Proszę kierować je telefonicznie.
Sam jestem miłośnikiem marki i szykowałem sprzęt dla siebie. Wystawiam ogłoszenie trzeci raz jako "bez przebiegu". Jeśli się nie sprzeda zostaje ze mną na dłużej :).
Gdyby ktoś miał zamiar hejtować cenę to proszę o powstrzymanie się. Dla obrony powiem, że cena samych kompletnych kół z tarczami i oponami przekracza 11K.
Jeśli jesteś zakochany w modelu i chcesz tylko podjechać zobaczyć bez zamiaru zakupu to no problem – zapraszam na kawę.
9 października 2024 9:02
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu