KTM EXC - 1
KTM EXC - 2
KTM EXC - 3

1 / 3

KTM EXC - 1
KTM EXC - 2
KTM EXC - 3

Szczegóły

Marka pojazdu

KTM

Model pojazdu

EXC

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

300 cm3

Moc

59 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Dwusuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Możliwość finansowania

Tak

Leasing

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Opis

KTM 300 EXC jak każdy dwusuw jest wyraźnie lżejszy, ma niżej położony środek ciężkości od modeli czterosuwowych, dlatego znacznie łatwiej manewrować nim, skakać czy wybierać tor jazdy na przeszkodzie. Kiedyś dwusuwy miały opinię mało elastycznych, ale przy dzisiejszej technologii zaworów membranowych w dolocie i zaworów na wydechu "przylepiają" tylne koło do śliskiej nawierzchni lepiej niż czterosuwy! 300 jest wręcz legendą w świecie hard enduro… Dodatkowe zalety to odporność na przegrzanie, nie ma kłopotu z odpaleniem nawet jak motocykl zrolował po nieudanym podjeździe. Motocykle tego typu wybierają dziś Błażusiak czy Jarvis i na pewno nie bez powodu!

Modele po roku 2017 mają zupełnie zmieniony napęd od rozrusznika, bez przekładni kątowej, znacznie trwalszy i niezawodny. Rewolucja to wałek wyrównoważający – nie ma dziś innego motocykla z takim rozwiązaniem . Wałek radykalnie zmniejsza drgania typowe dla dwusuwa!

Nowe jest w tym motocyklu prawie wszystko: nowy, lżejszy silnik posadowiony bliżej środka ciężkości, nowa rama i osłony obniżone w tylnej części, nowej generacji zawieszenia przednie i tylne… Wszystko to razem wzięte dodaje jeszcze więcej zwrotności i poczucia lekkości i panowania nad motocyklem w najtrudniejszych nawet warunkach.

Rewolucja modeli TPI to było zasilanie wtryskowe zamiast gaźnika. W modelach 2024 mamy kolejną ewolucję zasilania wtryskowego - system TBI, wtrysk do gardzieli z przepustnicą. Olej smarujący podawany przez elektryczną pompkę o komputerowo sterowanym wydatku dozowany jest do korpusu dolotowego z przepustnicą. Zalety w porównaniu ze starym rozwiązaniem – minimalne zużycie oleju i paliwa, idealna charakterystyka oddawania mocy niezależnie od warunków temperatury czy wysokości , nie ma ryzyka zalania przez pomyłkę czystego paliwa czy za dużo oleju do mieszanki. Po raz pierwszy zawór wydechowy sterowany komputerem!

Nowe na 2024 zawieszenie przednie X-plore zamknięty kartidż specjalny do enduro! Nowej konstrukcji amortyzator tylny – jak wcześniejsze Factory, dla zawodników, ale nadal PDS, czyli duży prześwit i tania eksploatacja. Wszystkie regulacje poktetłami, bez narzedzi.

Jak do każdego z modeli KTM dostępne setki przemyślanych, funkcjonalnych akcesoriów w rozsądnej cenie. Oczywiście pomarańczowych…

POJAZD JEST TERAZ DOSTĘPNY W SALONIE NMR W LUBLINIE


Wersja Champion Edition - większość dodatków, specjalnych części jak SixDays, lepsza cena!


Zadzwoń potwierdzić bieżącą dostępność motocykla! Tel lub

Możliwość odbioru osobistego.

Pojazd ma gwarancję importera, działającą w całej sieci serwisowej KTM.

Możliwy transport do kupującego - do uzgodnienia.

Możliwy zakup na raty i leasing, odliczenie VAT na firmę, motocykl sprzedajemy z homologacją drogowa i kartą pojazdu!

Kontakt: 081 7456171, .

Naprawa Motocykli Różnych; Nałęczowska 190, 20-050 Lublin,

 

11 listopada 2024 17:53

Informacje o sprzedającym

Naprawa Motocykli Różnych

Tomasz
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (10) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte