1 / 3
Szczegóły
Opis
KTM 300 EXC jak każdy dwusuw jest wyraźnie lżejszy, ma niżej położony środek ciężkości od modeli czterosuwowych, dlatego znacznie łatwiej manewrować nim, skakać czy wybierać tor jazdy na przeszkodzie. Kiedyś dwusuwy miały opinię mało elastycznych, ale przy dzisiejszej technologii zaworów membranowych w dolocie i zaworów na wydechu "przylepiają" tylne koło do śliskiej nawierzchni lepiej niż czterosuwy! 300 jest wręcz legendą w świecie hard enduro… Dodatkowe zalety to odporność na przegrzanie, nie ma kłopotu z odpaleniem nawet jak motocykl zrolował po nieudanym podjeździe. Motocykle tego typu wybierają dziś Błażusiak czy Jarvis i na pewno nie bez powodu!
Modele po roku 2017 mają zupełnie zmieniony napęd od rozrusznika, bez przekładni kątowej, znacznie trwalszy i niezawodny. Rewolucja to wałek wyrównoważający – nie ma dziś innego motocykla z takim rozwiązaniem . Wałek radykalnie zmniejsza drgania typowe dla dwusuwa!
Nowe jest w tym motocyklu prawie wszystko: nowy, lżejszy silnik posadowiony bliżej środka ciężkości, nowa rama i osłony obniżone w tylnej części, nowej generacji zawieszenia przednie i tylne… Wszystko to razem wzięte dodaje jeszcze więcej zwrotności i poczucia lekkości i panowania nad motocyklem w najtrudniejszych nawet warunkach.
Rewolucja modeli TPI to było zasilanie wtryskowe zamiast gaźnika. W modelach 2024 mamy kolejną ewolucję zasilania wtryskowego - system TBI, wtrysk do gardzieli z przepustnicą. Olej smarujący podawany przez elektryczną pompkę o komputerowo sterowanym wydatku dozowany jest do korpusu dolotowego z przepustnicą. Zalety w porównaniu ze starym rozwiązaniem – minimalne zużycie oleju i paliwa, idealna charakterystyka oddawania mocy niezależnie od warunków temperatury czy wysokości , nie ma ryzyka zalania przez pomyłkę czystego paliwa czy za dużo oleju do mieszanki. Po raz pierwszy zawór wydechowy sterowany komputerem!
Nowe na 2024 zawieszenie przednie X-plore zamknięty kartidż specjalny do enduro! Nowej konstrukcji amortyzator tylny – jak wcześniejsze Factory, dla zawodników, ale nadal PDS, czyli duży prześwit i tania eksploatacja. Wszystkie regulacje poktetłami, bez narzedzi.
Jak do każdego z modeli KTM dostępne setki przemyślanych, funkcjonalnych akcesoriów w rozsądnej cenie. Oczywiście pomarańczowych…
POJAZD JEST TERAZ DOSTĘPNY W SALONIE NMR W LUBLINIE
Wersja Champion Edition - większość dodatków, specjalnych części jak SixDays, lepsza cena!
Zadzwoń potwierdzić bieżącą dostępność motocykla! Tel lub
Możliwość odbioru osobistego.
Pojazd ma gwarancję importera, działającą w całej sieci serwisowej KTM.
Możliwy transport do kupującego - do uzgodnienia.
Możliwy zakup na raty i leasing, odliczenie VAT na firmę, motocykl sprzedajemy z homologacją drogowa i kartą pojazdu!
Kontakt: 081 7456171, .
Naprawa Motocykli Różnych; Nałęczowska 190, 20-050 Lublin,
11 listopada 2024 17:53
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie