1 / 27
Najważniejsze
Przebieg
2 998 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
510 cm3
Moc
18 KM
Opis
KMT 520/525 EXC RFS 6 biegów SUPERMOTO
Motocykl w moich rękach od paru lat, zrejestrowany i ubezpieczony. Po zakupie przeprowadziłem klika napraw w tym:
Wymiana tłoku, korbowodu, łożysk wału itd. Wykonane przez byłego pracownika KTM Rapid
Nowy wałek rozrządu (w starym pompa wody wyrobiła rowek)
Zestaw naprawczy pompy sprzęgła
Dołożyłem osłony chłodnic
Wymieniłem dźwignię zmiany biegów
Zrobiłem regeneracje rozrusznika
Założyłem nowe przewody: do rozrusznika i do masy (po wymianie motocykl ładnie odpalał)
Zakupiłem nowy korek wraz z filtrem wewnętrznym
Dokupiłem drugi filtr powietrza
Wymieniłem napęd
Założyłem nowy ślizg łańcuch
Ze względu na to że pompa sprzęgła po kilku godzinach zaczęła ponownie cieknąć kupiłem nową pompę sprzęgła i nowy przewód hydrauliczny do wysprzęglika.
Założyłem osłonę silnika
Zakupiłem i użytkowałem motocykl na kołach enduro (opona tył 160/60R17, opon przód ). Wymian filtrów i oleju po 3 mth od remontu potem, wymiana co 10 mth. Motocykl okazał się zbyt mocny do moich umiejętności (kontuzja). Przesiadłem się na 2T, a do sprzedawanego motocykla założyłem koła supermoto bezdętkowe (zakupione wraz z motocyklem 2T – posiadają ślady użytkowania, poprzedni właściciel pomalował obręcze na czarny połysk).
Wraz z kołami super moto:
Założyłem nowe klocki hamulcowe z przodu,
Wymieniłem ogon wraz z kierunkowskazami.
Wymieniłem przekaźnik na nowy
Założyłem nowy przerywacz kierunkowskazów.
Wymieniłem wysprzęglik na inny używana (założyłem nowy zestaw uszczelnień)
Nowe łożyska tylnego amortyzatora (góra i dół) wraz ze śrubami
Założyłem bandaż na rurę wydechową
Nowe kostki napięcia łańcucha
Nowe gripy
Przejechałem się 520 na kołach super moto około 100 km (kilka wyjazdów koło komina w ciągu 3 lat). Ze względu na to, że motocykl prawie cały czas stoi (w suchym ogrzewanym garażu) zdecydowałem się na sprzedaż. Obecnie silnik po wymianie tłoka ma około 70 mth (bateria w licznik mth padła). Z kopki pali zimny czy ciepły, rozrusznik kręci ale akuma już słaba.
To nie jest nowy motocyk i ma liczne ślady użytkowania. Był to mój pierwszy motocykl, w którego włożyłem mnóstwo pieniędzy - robiłem go pod siebie. Silnik RFS uważany jest za silnik pancerny.
Motocykl posiada świeżo wykupione OC (do 27.02.2026), a następny przegląd do października 2025 (04.10.2025).
28 lutego 2025 17:57
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
KTM
Model pojazdu
EXC 500
Kolor
Pomarańczowy
Rok produkcji
2000
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
510 cm3
Moc
18 KM
Typ nadwozia
Enduro
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Przebieg
2 998 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Marek
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie