1 / 3
Szczegóły
Opis
KTM 350 EXC-F, słynący ze zwinności typowej dla maszyn z silnikami 250 cm³ i równocześnie mocy bardziej pasującej do silników 450 cm³, stał się synonimem uniwersalności. Ale to nie znaczy, że musiał pójść na kompromisy. Szybko zdobył uznanie, jak tylko trafił na rynek w 2012 roku, i stał się czołowym w swojej klasie modelem dzięki nieskrępowanej przyjemności z jazdy i imponującej sile napędu. W roku 2025 jest jeszcze lepszy i mocniejszy, obierając sobie za cel pokonywanie dotychczasowych barier.
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 57.5 mm
ŚREDNICA 88 mm
SPRZĘGŁO Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 349.7 cm³
EMS Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 8.5 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 347 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
SEAT HEIGHT 963 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm
Kontakt:
Dawid
dawid.kulaszka@eurorider.pl
27 września 2024 13:56
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 17:00
środa
09:00 - 17:00
czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie
Oferowane usługi
Usługi finansowe
Naprawa samochodów
Usługi ubezpieczeniowe
Szybka naprawa