1 / 16
17 września 2024 20:48
ID: 6128136296
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
KTMModel pojazdu
LCRok produkcji
2005
Przebieg
64 400 km
Pojemność skokowa
625 cm3
Moc
70 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
EnduroKolor
PomarańczowyKraj pochodzenia
FrancjaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Tuning
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
Witam
Sprzedam KTM którego szykowałem dla siebie.
Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości: photos.app.goo.gl/JDkqwHczZ78kc6a28
Na dokładnie ten model KTM chorowałem od kilku lat, zadbanego egzemplarza w którego warto inwestować szukałem ponad pół roku. Model ten ma najlepsze specyfikacje zawieszenia - skok itp.
Po zakupie zakochałem się i postanowiłem sobie że będzie jak nowy.
Na początku sezonu po zakupie zrobiłem rewizję silnika, wymieniłem tłok na nowy wraz z łańcuszkiem rozrządu, uszczelki, oringi, świeca,– łączny koszt około 1900pln
Łożyska, uszczelniacze i uszczelki pompy wody 200pln
Założyłem lampę LED z Homologacją, gdyż oryginał świecił dramatycznie – koszt około 500pln wraz z plastronem – załączam zdjęcia jak świeci
Założyłem nowe opony Michelin Pilot Power 2CT rocznik 2023 – opony dwuskładnikowe – twardsza mieszanka na środku opony, po bokach bardzo miękka dla lepszej przyczepności.
Bez rozgrzewania kleją się do asfaltu – koszt 1000pln
W zimę postanowiłem zrobić z niego ideał, chciałem żeby wyglądał jak nowy i tak został rozebrany praktycznie na części pierwsze.
Opiszę z grubsza co zostało zrobione lub wymienione:
Łożyska kół z uszczelniaczami , Łożyska główki ramy, Łożyska wahacza,a nawet i łożysko stopki hamulca – łącznie koszt około 1000pln
Wszystkie Łożyska kiwaka oraz przeguby amortyzatora które są tworzywa sztucznego przerobiłem na nieśmiertelne stosując łożyska igiełkowe – koszt około 500pln
Dodatkowo wzmocniłem łożyska kiwaka w ramie poprzez zastosowanie 3 łożysk, zamiast 2 jak jest zrobione oryginalnie.
Została wymieniona pompa sprzęgła magura na nową 600pln wraz ze sportowym wysprzęglikiem Sigutech 700pln – obie te rzeczy są "bolączką" tego modelu czego sam doświadczyłem jakiś czas po zakupie
Cały zestaw napędowy – koszt około 500pln
Akumulator żelowy 250pln
Aluminowe anodowane regulacje napięcia łańcha 60pln
Klamki sportowe- krótkie 250pln, Handbary 200pln, Manetki 60pln, Błotnik przedni 150pln,
udało mi się również kupić nowy ogon który nie jest dostępny w serwisie KTM od ponad 5 lat, prawdopodobnie była to ostatnia nowa sztuka na świecie – sprowadzałem go z Austrii koszt 500pln
Siedzenie zostało na nowo obszyte 200pln
Wyświetlacz biegów 200pln , poszerzenie stopki 40pln, korek chłodnicy 50pln
Nowa tarcza hamulcowa przód 360pln
Nowe klocki przód i tył 200pln
Motocykl dostał prawdziwy tytanowy tłumik Akrapovica
Gaźnik 41mm FCR 1400pln który posiada pompkę przyspieszacza ( nie gaśnie przy nagłym odkręceniu manetki na wolnych obrotach ), adapter do filtra powietrza 200pln
Zostały usunięte wszystkie zbędne systemy które również obniżają moc tj. Wtórny układ powietrza SAS oraz system EPC, wraz z przewodami z wiązki która została cała przejrzana i zregenerowana przeze mnie, zostały również poprawione przewody impulsatora oraz przewody stojana przy deklu których otulina z racji wieku się kruszy.
Motocykl bez DB killera ma moc około 70km i 70NM, jeżeli chodzi o osiągi w porównaniu do oryginału to dzieli je przepaść. Obecnie przy muśnięciu gazu motocykl prostuje boleśnie nadgarstki.
Zostały zrobione-zabezpieczone drobne ogniska rdzy na ramie, wypolerowałem kolektory wydechowe, rozusznik, stopkę hamulca, pólka zawieszenia, napisy ktm na silniku, pomalowane chłodnice, dosłownie wszystko co można było poprawić i ulepszyć – tak jak widać na zdjęciach
Udało mi się dzięki tym wszystkim przeróbkom zejść z wagą motocykla zalanego wszystkimi płynami oraz zatankowanego do pełna paliwem, do 130KG – stojak pod motor waży 5.1KG – zdjęcie
Wszystkie płyny, oleje i filtry są oczywiście nowe – zrobione zostało przeze mnie może 300km od złożenia motocykla.
Dodatkowo zostały zaaplikowane dwie strzykawki ceramizera dla motocykli sportowych do oleju silnikowego Ipone Katana Off Road 10W50
Silnik zrobi spokojnie kolejne 30kkm bez zaglądania do niego, prócz regulacji zaworów i wymiany oleju oczywiście.
Stopki pasażera wraz z mocowaniami posiadam jak na zdjęciach.
Przebieg 64400km
Jeżeli ktoś chce sprawdzić historię pojazdu to: numer VIN VBKGSN4095M786296 Data pierwszej rejestracji 12.01.2005
W kwietniu tego roku podjąłem decyzję o przeprowadzce do innego kraju i nie będę mieć możliwości go ze sobą zabrać dlatego jestem ZMUSZONY go sprzedać.
Badanie techniczne ważne do 02.09.2024 , Oc do 13.05.2025
Informacje o sprzedającym
Łukasz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie