KTM LC - 1
KTM LC - 2
KTM LC - 3
KTM LC - 4
KTM LC - 5
KTM LC - 6
KTM LC - 7
KTM LC - 8
KTM LC - 9
KTM LC - 10
KTM LC - 11
KTM LC - 12
KTM LC - 13
KTM LC - 14
KTM LC - 15
KTM LC - 16

1 / 16

KTM LC - 1
KTM LC - 2
KTM LC - 3
KTM LC - 4
KTM LC - 5
KTM LC - 6
KTM LC - 7
KTM LC - 8
KTM LC - 9
KTM LC - 10
KTM LC - 11
KTM LC - 12
KTM LC - 13
KTM LC - 14
KTM LC - 15
KTM LC - 16

17 września 2024 20:48

ID: 6128136296

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

KTM

Model pojazdu

LC

Rok produkcji

2005

Przebieg

64 400 km

Pojemność skokowa

625 cm3

Moc

70 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Kraj pochodzenia

Francja

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Witam


Sprzedam KTM którego szykowałem dla siebie.


Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości: photos.app.goo.gl/JDkqwHczZ78kc6a28


Na dokładnie ten model KTM chorowałem od kilku lat, zadbanego egzemplarza w którego warto inwestować szukałem ponad pół roku. Model ten ma najlepsze specyfikacje zawieszenia - skok itp.


Po zakupie zakochałem się i postanowiłem sobie że będzie jak nowy.


Na początku sezonu po zakupie zrobiłem rewizję silnika, wymieniłem tłok na nowy wraz z łańcuszkiem rozrządu, uszczelki, oringi, świeca,– łączny koszt około 1900pln


Łożyska, uszczelniacze i uszczelki pompy wody 200pln


Założyłem lampę LED z Homologacją, gdyż oryginał świecił dramatycznie – koszt około 500pln wraz z plastronem – załączam zdjęcia jak świeci


Założyłem nowe opony Michelin Pilot Power 2CT rocznik 2023 – opony dwuskładnikowe – twardsza mieszanka na środku opony, po bokach bardzo miękka dla lepszej przyczepności.

Bez rozgrzewania kleją się do asfaltu – koszt 1000pln


W zimę postanowiłem zrobić z niego ideał, chciałem żeby wyglądał jak nowy i tak został rozebrany praktycznie na części pierwsze.


Opiszę z grubsza co zostało zrobione lub wymienione:


Łożyska kół z uszczelniaczami , Łożyska główki ramy, Łożyska wahacza,a nawet i łożysko stopki hamulca – łącznie koszt około 1000pln


Wszystkie Łożyska kiwaka oraz przeguby amortyzatora które są tworzywa sztucznego przerobiłem na nieśmiertelne stosując łożyska igiełkowe – koszt około 500pln


Dodatkowo wzmocniłem łożyska kiwaka w ramie poprzez zastosowanie 3 łożysk, zamiast 2 jak jest zrobione oryginalnie.


Została wymieniona pompa sprzęgła magura na nową 600pln wraz ze sportowym wysprzęglikiem Sigutech 700pln – obie te rzeczy są "bolączką" tego modelu czego sam doświadczyłem jakiś czas po zakupie


Cały zestaw napędowy – koszt około 500pln


Akumulator żelowy 250pln


Aluminowe anodowane regulacje napięcia łańcha 60pln


Klamki sportowe- krótkie 250pln, Handbary 200pln, Manetki 60pln, Błotnik przedni 150pln,

udało mi się również kupić nowy ogon który nie jest dostępny w serwisie KTM od ponad 5 lat, prawdopodobnie była to ostatnia nowa sztuka na świecie – sprowadzałem go z Austrii koszt 500pln


Siedzenie zostało na nowo obszyte 200pln


Wyświetlacz biegów 200pln , poszerzenie stopki 40pln, korek chłodnicy 50pln


Nowa tarcza hamulcowa przód 360pln


Nowe klocki przód i tył 200pln


Motocykl dostał prawdziwy tytanowy tłumik Akrapovica


Gaźnik 41mm FCR 1400pln który posiada pompkę przyspieszacza ( nie gaśnie przy nagłym odkręceniu manetki na wolnych obrotach ), adapter do filtra powietrza 200pln


Zostały usunięte wszystkie zbędne systemy które również obniżają moc tj. Wtórny układ powietrza SAS oraz system EPC, wraz z przewodami z wiązki która została cała przejrzana i zregenerowana przeze mnie, zostały również poprawione przewody impulsatora oraz przewody stojana przy deklu których otulina z racji wieku się kruszy.


Motocykl bez DB killera ma moc około 70km i 70NM, jeżeli chodzi o osiągi w porównaniu do oryginału to dzieli je przepaść. Obecnie przy muśnięciu gazu motocykl prostuje boleśnie nadgarstki.


Zostały zrobione-zabezpieczone drobne ogniska rdzy na ramie, wypolerowałem kolektory wydechowe, rozusznik, stopkę hamulca, pólka zawieszenia, napisy ktm na silniku, pomalowane chłodnice, dosłownie wszystko co można było poprawić i ulepszyć – tak jak widać na zdjęciach


Udało mi się dzięki tym wszystkim przeróbkom zejść z wagą motocykla zalanego wszystkimi płynami oraz zatankowanego do pełna paliwem, do 130KG – stojak pod motor waży 5.1KG – zdjęcie


Wszystkie płyny, oleje i filtry są oczywiście nowe – zrobione zostało przeze mnie może 300km od złożenia motocykla.

Dodatkowo zostały zaaplikowane dwie strzykawki ceramizera dla motocykli sportowych do oleju silnikowego Ipone Katana Off Road 10W50


Silnik zrobi spokojnie kolejne 30kkm bez zaglądania do niego, prócz regulacji zaworów i wymiany oleju oczywiście.


Stopki pasażera wraz z mocowaniami posiadam jak na zdjęciach.


Przebieg 64400km

Jeżeli ktoś chce sprawdzić historię pojazdu to: numer VIN VBKGSN4095M786296 Data pierwszej rejestracji 12.01.2005


W kwietniu tego roku podjąłem decyzję o przeprowadzce do innego kraju i nie będę mieć możliwości go ze sobą zabrać dlatego jestem ZMUSZONY go sprzedać.


Badanie techniczne ważne do 02.09.2024 , Oc do 13.05.2025

 

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Komorów, pruszkowski, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store