1 / 15
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
KTMModel pojazdu
SMTRok produkcji
2010
Przebieg
53 000 km
Pojemność skokowa
1 000 cm3
Moc
115 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
CzarnyRodzaj koloru
Matowy
Kraj pochodzenia
Wielka BrytaniaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Kufer
Podgrzewane manetki
Opis
UWAGA, proszę przeczytać przed przejściem dalej:
Przedmiotem sprzedaży jest KTM 990 SMT, czyli litrowe V2. Jeśli nie jesteś zainteresowany Vką, poszukujesz spokojnego i wygładzonego motocykla, odpuść sobie ten sprzęt. Z łatwością można znaleźć strony z opisami tego modelu (SMT), m. in. na motormani, itp. - we wszystkich jest bardzo dużo prawdy.
Sprzedam bardzo zadbany motocykl KTM 990 SMT z 2010 r., po dużym serwisie w 2024 r.
Motocykl od motocyklisty (Jest to mój 7 motocykl - wybrałem go jako ten docelowy).
W moich rękach od 2020 r. Motocykl, bezwypadkowy, garażowany, zarejestrowany, ubezpieczony (05.2025) i z PT (08.2025).
KTM jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, posiada udokumentowany przebieg oraz pełną historię serwisową do chwili obecnej.
Nie bierze oleju, ma oryginalny zestaw wydechowy, SAS itd.
Motocykl miał 1 właściciela w GB, po sprowadzeniu do Polski w 2019 r. pierwszym właścicielem był były zawodnik motocrossowy (motocykl był 3 / 4 motocyklem w garażu). Od 2020 w moich rękach.
KTM jest po bardzo dużym serwisie (w tym roku za 8000 zł):
dokładna dokumentacja fotograficzna oraz bardzo dokładny opis stanu motocykla sporządzony przez jeden z lepszych serwisów motocyklowych w kraju, z doświadczeniem w serwisie KTMów – do wysyłki na maila z uwagi na wielkość (sam opis to 4 strony A4).
Wszystkie części oryginalne KTMowskie lub zalecane jako lepsze od tych montowanych jako OEM (np. łożysko główki ramy – KOYO).
Wyposażony dodatkowo w: wysprzęglik Oberona, grzane manetki, handbary, tuningowe crash pady, dużą szybę, gniazdo 2xUSB, antypoślizgową kanapę, uchwyt pod telefon lub nawigację, centralny kufer KTM, łamane klamki, dodatki KTMowskie w stylu podnóżków, pokryw zbiorniczków itd.
Obecnie posiada opony marki Continental ContiRoadAttack 2, z 2020 r., w stanie - bdb.
Od przejścia w moje ręce, w skrócie:
- coroczne wymiany oleju i filtrów (niezależnie od przebiegu motocykla - wymiana części zawsze na oryginalne KTMowskie. Wszystko potwierdzone fakturami, za mojej kadencji wszystko ze sklepu KTM.PL);
- wysprzęglik OBERONA (2021)
- nowy akumulator (2022 r.)
SERWIS w 2024 - cały motocykl został bardzo dokładnie przeglądnięty (opis serwisu podczas którego cały motocykl został sprawdzony to 4 stronnicowy dokument z wyszczególnionymi pozycjami obejmującymi sprawdzenie praktycznie całego motocykla oraz dodatkowo pełna dokumentacja fotograficzna - do wglądu / przesłania na maila).
W jej ramach:
- wymieniony TPS (ORI)
- napinacz łańcucha rozrządu
- nowe: świece, filtr powietrza, wszystkie możliwe płyny
- nowa tarcza hamulcowa tył (ORI BREMBO) oraz klocki (zalecane: Galfer).
- nowe łożyska kół/tulejki, główki ramy, amortyzatora
- kontrola i ustawienie zaworów
- kontrola pozostałych części silnika (sprawdzenie / ustawienie / wymiana w opisie)
- i wiele innych.
Wszystkie stare części do wglądu / zabrania.
Minusy:
- motocykl ma ślad na owiewce po prawej stronie, po małej obcierce. Jest ona widoczna na zdjęciach (jest to jedyna pozostałość, miała miejsce nie za mojej kadencji).
- gumy zabieraka w niedługim czasie do wymiany, minimalnie drgająca osłona pod wydechem (wszystko dokładnie opisane w zestawieniu od serwisu).
Podsumowując, motocykl bardzo lekki i mocny aczkolwiek oddający płynnie i liniowo moc.
Zdecydowanie dla doświadczonych motocyklistów.
Stan motocykla można potwierdzić w dowolnym serwisie motocyklowym/u rzeczoznawców.
Motocykl posiada komplet 4 kluczyków, książkę serwisową, zestaw kluczy (ORI) itd.
Jestem jedynym właścicielem.
Jazda próbna po zdeponowaniu całej wartości motocykla oraz po podpisaniu umowy użyczenia do wykonania jazdy próbnej.
Powody sprzedaży: przyjście na świat drugiej córki / brak czasu na jazdę i spędzanie go w garażu.
Spędziłem rok na poszukiwaniu tego KTMa.
Cena jest do negocjacji jedynie jeśli cokolwiek spoza tego opisu nie będzie się zgadzać.
W przeciwnym razie proszę szanować czas własny oraz mój.
Motocykl nie był/nie będzie przygotowywany pod sprzedaż, niestety priorytety życiowe wymusiły na mnie podjęcie takiej a nie innej decyzji.
W razie potrzeby mogę przesłać więcej zdjęć a także filmy z rozruchem oraz pracą silnika (zimnego oraz po nagrzaniu).
3 października 2024 21:06
Informacje o sprzedającym
Tomek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie