KTM SMT - 1
KTM SMT - 2
KTM SMT - 3
KTM SMT - 4
KTM SMT - 5
KTM SMT - 6
KTM SMT - 7
KTM SMT - 8
KTM SMT - 9
KTM SMT - 10
KTM SMT - 11
KTM SMT - 12
KTM SMT - 13
KTM SMT - 14
KTM SMT - 15

1 / 15

KTM SMT - 1
KTM SMT - 2
KTM SMT - 3
KTM SMT - 4
KTM SMT - 5
KTM SMT - 6
KTM SMT - 7
KTM SMT - 8
KTM SMT - 9
KTM SMT - 10
KTM SMT - 11
KTM SMT - 12
KTM SMT - 13
KTM SMT - 14
KTM SMT - 15

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

KTM

Model pojazdu

SMT

Rok produkcji

2010

Przebieg

53 000 km

Pojemność skokowa

1 000 cm3

Moc

115 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Matowy

Kraj pochodzenia

Wielka Brytania

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Kufer

Podgrzewane manetki

Opis

UWAGA, proszę przeczytać przed przejściem dalej:

Przedmiotem sprzedaży jest KTM 990 SMT, czyli litrowe V2. Jeśli nie jesteś zainteresowany Vką, poszukujesz spokojnego i wygładzonego motocykla, odpuść sobie ten sprzęt. Z łatwością można znaleźć strony z opisami tego modelu (SMT), m. in. na motormani, itp. - we wszystkich jest bardzo dużo prawdy.


Sprzedam bardzo zadbany motocykl KTM 990 SMT z 2010 r., po dużym serwisie w 2024 r.


Motocykl od motocyklisty (Jest to mój 7 motocykl - wybrałem go jako ten docelowy).


W moich rękach od 2020 r. Motocykl, bezwypadkowy, garażowany, zarejestrowany, ubezpieczony (05.2025) i z PT (08.2025).

KTM jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, posiada udokumentowany przebieg oraz pełną historię serwisową do chwili obecnej.

Nie bierze oleju, ma oryginalny zestaw wydechowy, SAS itd.

Motocykl miał 1 właściciela w GB, po sprowadzeniu do Polski w 2019 r. pierwszym właścicielem był były zawodnik motocrossowy (motocykl był 3 / 4 motocyklem w garażu). Od 2020 w moich rękach.


KTM jest po bardzo dużym serwisie (w tym roku za 8000 zł):

dokładna dokumentacja fotograficzna oraz bardzo dokładny opis stanu motocykla sporządzony przez jeden z lepszych serwisów motocyklowych w kraju, z doświadczeniem w serwisie KTMów – do wysyłki na maila z uwagi na wielkość (sam opis to 4 strony A4).


Wszystkie części oryginalne KTMowskie lub zalecane jako lepsze od tych montowanych jako OEM (np. łożysko główki ramy – KOYO).


Wyposażony dodatkowo w: wysprzęglik Oberona, grzane manetki, handbary, tuningowe crash pady, dużą szybę, gniazdo 2xUSB, antypoślizgową kanapę, uchwyt pod telefon lub nawigację, centralny kufer KTM, łamane klamki, dodatki KTMowskie w stylu podnóżków, pokryw zbiorniczków itd.

Obecnie posiada opony marki Continental ContiRoadAttack 2, z 2020 r., w stanie - bdb.


Od przejścia w moje ręce, w skrócie:

- coroczne wymiany oleju i filtrów (niezależnie od przebiegu motocykla - wymiana części zawsze na oryginalne KTMowskie. Wszystko potwierdzone fakturami, za mojej kadencji wszystko ze sklepu KTM.PL);

- wysprzęglik OBERONA (2021)

- nowy akumulator (2022 r.)


SERWIS w 2024 - cały motocykl został bardzo dokładnie przeglądnięty (opis serwisu podczas którego cały motocykl został sprawdzony to 4 stronnicowy dokument z wyszczególnionymi pozycjami obejmującymi sprawdzenie praktycznie całego motocykla oraz dodatkowo pełna dokumentacja fotograficzna - do wglądu / przesłania na maila).


W jej ramach:

- wymieniony TPS (ORI)

- napinacz łańcucha rozrządu

- nowe: świece, filtr powietrza, wszystkie możliwe płyny

- nowa tarcza hamulcowa tył (ORI BREMBO) oraz klocki (zalecane: Galfer).

- nowe łożyska kół/tulejki, główki ramy, amortyzatora

- kontrola i ustawienie zaworów

- kontrola pozostałych części silnika (sprawdzenie / ustawienie / wymiana w opisie)

- i wiele innych.


Wszystkie stare części do wglądu / zabrania.


Minusy:

- motocykl ma ślad na owiewce po prawej stronie, po małej obcierce. Jest ona widoczna na zdjęciach (jest to jedyna pozostałość, miała miejsce nie za mojej kadencji).

- gumy zabieraka w niedługim czasie do wymiany, minimalnie drgająca osłona pod wydechem (wszystko dokładnie opisane w zestawieniu od serwisu).


Podsumowując, motocykl bardzo lekki i mocny aczkolwiek oddający płynnie i liniowo moc.

Zdecydowanie dla doświadczonych motocyklistów.

Stan motocykla można potwierdzić w dowolnym serwisie motocyklowym/u rzeczoznawców.

Motocykl posiada komplet 4 kluczyków, książkę serwisową, zestaw kluczy (ORI) itd.

Jestem jedynym właścicielem.


Jazda próbna po zdeponowaniu całej wartości motocykla oraz po podpisaniu umowy użyczenia do wykonania jazdy próbnej.


Powody sprzedaży: przyjście na świat drugiej córki / brak czasu na jazdę i spędzanie go w garażu.


Spędziłem rok na poszukiwaniu tego KTMa.


Cena jest do negocjacji jedynie jeśli cokolwiek spoza tego opisu nie będzie się zgadzać.

W przeciwnym razie proszę szanować czas własny oraz mój.

Motocykl nie był/nie będzie przygotowywany pod sprzedaż, niestety priorytety życiowe wymusiły na mnie podjęcie takiej a nie innej decyzji.


W razie potrzeby mogę przesłać więcej zdjęć a także filmy z rozruchem oraz pracą silnika (zimnego oraz po nagrzaniu).

 

3 października 2024 21:06

Informacje o sprzedającym

Tomek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Rzeszów, Podkarpackie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store