1 / 7
Najważniejsze
Przebieg
7 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Bezstopniowa
Typ nadwozia
Skuter
Pojemność skokowa
550 cm3
Moc
51 KM
Opis
Prawie pierwszy właściciel. Kupiłem z przebiegiem ok 60 km w stanie salonowym (pierwszy właściciel kupił w listopadzie 2021, a mi sprzedał na wiosnę 2022). Dotarłem go i zrobiłem nim cały przebieg, który ma aktualnie; przebiegu już nie przybywa, bo mam inne moto, ale akumulator jest podłączony pod oximiser więc cały czas jest pod dobrą opieką.
Ze zmian w stosunku do oryginału to przemalowałem osłonę tłumika na czarny mat (oryginalnie jest taka brzydka, gładka i błyszcząca) oraz dorobiłem crossbar pod uchwyt na telefon (wygląda jak oryginał ale to mój autorski projekt z tłumieniem drgań nawet).
Motocykl bardzo zrywny i szybki, przy czym niezwykle zwinny i jakby wpasowany w ruch miejski. Lusterka na wysięgnikach są tak ustawione, że przelatują nad lusterkami osobówek, a ich wysunięcie do przodu zapewnia świetną widoczność i orientację sytuacji za kierowcą bez odwracania wzroku od jezdni przed motorem.
Dość bogata elektronika: system bezkluczykowy, świetnie działający ABS, kontrola ciśnienia opon, tryb deszczowy, system noodoe z fabryczną nawigacją, personalizacją zegarów i garścią innych podręcznych, mniej lub bardziej istotnych wskazań.
Schowek pod siedzeniem mieści dwa kaski lub zamiennie 2 laptopy lub sporo bagażu. Chyba nikt nie daje więcej miejsca na bagaż w motorze i w dodatku w ogóle tego nie widać na zewnątrz. Dodatkowo 2 schowki pod kierownicą w tym ten z lewej uzbrojony w gniazdo usb do ładowania telefonu.
Szyba i owiewki boczne świetnie chronią przed wiatrem, a nawet deszczem.
W razie jakby było zimno w łapki to jest 3-stopniowe podgrzewanie manetek... a co? W końcu to flagowiec ;-)
Motor świetnie nadaje się dla kogoś kto dojeżdża do miasta lub lubi za miasto wyjechać żeby zrobić jakąś niedługą trasę - ja osobiście tak po 200-300 km jednym ciągiem robiłem bez problemu, a mam 190 cm wzrostu więc wygoda musi być.
V max to licznikowo ponad 170 km/h (gps pokazuje trochę ponad 160) ale nie jest to już prędkość ani wygodna ani komfortowa. Tą określił bym na ok 140-150 km/h ze względu na jednak średniej wielkości koła (15 cali). Zawieszenie pomimo niewielkiego skoku daje niezłą wygodę, ale przede wszystkim pewne prowadzenie zarówno po prostej jak i co ciekawe w zakrętach (byle nie było dziur- to nie ADV). W zakrętach na gładkim jest naprawdę super: wspomniane zawieszenie, gumy metzeler 160/60 tył i 120 z przodu, hamulce brembo oraz świetnie działający ABS (nawet w zakrętach) i można tylną oponę eksploatować prawie do krawędzi :-).
Skoro już o osiągach mowa to wspomniany w tytule t-max nie podjeżdża nawet, choć pewnie ma ładniejszy znaczek i trochę lepsze wyposażenie... oraz znacznie wyższą cenę ;-)
Gratis dorzucam pokrowiec, wspomniany crossbar z uchwytem na telefon i ładowarkę Oxford Oximiser do konserwacji aku w zimie podłączaną do wyprowadzonej już wtyczki.
Moto serwisowane regularnie co roku po sezonie w serwisie autoryzowanym. Na marginesie nie jest to jakoś strasznie drogie w tym modelu - ok 600-700 zł. z wszystkimi płynami i filtrami.
Przegląd rejestracyjny ważny do października 2026, a OC do listopada 2025.
Opony nie palone, hamulce i klocki używane z rozwagą, wszystko idealne. Akumulator nowy na gwarancji- kupiony w maju 2024.
Jedyny minusik to drobny odprysk lakieru na przednim błotniku - 2 mm - jakiś kamień czy coś podleciało.
Kupować i jeździć, bo pogoda idzie :-D
PS. Przewiozę, pokażę co i jak ale nie pożyczam motoru na testy. Dla zdecydowanego kupca jazda próbna oczywiście, ale za kaucją (nie ma autocasco).
21 lutego 2025 13:46
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Kymco
Model pojazdu
AK 550
Kolor
Brązowy
Rok produkcji
2021
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
550 cm3
Moc
51 KM
Typ nadwozia
Skuter
Rodzaj koloru
Matowy
Skrzynia biegów
Bezstopniowa
Rodzaj napędu
Pas napędowy
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Polska
Przebieg
7 000 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Serwisowany w ASO
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
ABS
Immobilizer
Podgrzewane manetki
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie