Kymco Xciting - 1
Kymco Xciting - 2
Kymco Xciting - 3
Kymco Xciting - 4
Kymco Xciting - 5
Kymco Xciting - 6
Kymco Xciting - 7
Kymco Xciting - 8
Kymco Xciting - 9
Kymco Xciting - 10
Kymco Xciting - 11
Kymco Xciting - 12
Kymco Xciting - 13
Kymco Xciting - 14
Kymco Xciting - 15
Kymco Xciting - 16
Kymco Xciting - 17
Kymco Xciting - 18

1 / 18

Kymco Xciting - 1
Kymco Xciting - 2
Kymco Xciting - 3
Kymco Xciting - 4
Kymco Xciting - 5
Kymco Xciting - 6
Kymco Xciting - 7
Kymco Xciting - 8
Kymco Xciting - 9
Kymco Xciting - 10
Kymco Xciting - 11
Kymco Xciting - 12
Kymco Xciting - 13
Kymco Xciting - 14
Kymco Xciting - 15
Kymco Xciting - 16
Kymco Xciting - 17
Kymco Xciting - 18

Najważniejsze

Przebieg

18 540 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Bezstopniowa

Typ nadwozia

Skuter

Pojemność skokowa

400 cm3

Moc

37 KM

Opis

Sprzedam zadbany bezwypadkowy skuter w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Kupiłem go w marcu 2024r. w Niemczech z tablicą rejestracyjną bo był zarejestrowany, posiadam dokument "DEKRA" czyli niemiecki przegląd techniczny, kopie dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu. Na maila mogę wysłać zdjęcia transportowe skutera.


Pierwsza rejestracja - 21.12.2015r., a więc praktycznie skuter był eksploatowany dopiero od 2016r. Pojazd jak na swój rocznik posiada niewielki przebieg 18540 km, o którym świadczą wszystkie części eksploatacyjne (są fabryczne), których zużycie jest zgodne z przebiegiem skutera.

Klocki hamulcowe, opony Metzeler DOT-23.19 i cały układ napędowy są w b. dobrym stanie.


W 2023r. niemiecki właściciel oprócz serwisu olejowego wymienił akumulator, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy i olej w przekładni CVT. Po zakupie w marcu 2024r. wymieniłem tylko olej z filtrem. W tym roku w styczniu wymieniłem olej silnikowy z filtrem i olej w przekładni CVT oraz filtr powietrza (niepotrzebnie bo fabryczny jest czysty).


Sam od 25 lat serwisuję moje motocykle i skutery. Na wszystkie wymienione części i płyny eksploatacyjne posiadam dowody zakupu, stare części i puste opakowania.


Skuter posiada ABS na oba koła i przewody hamulcowe w stalowym oplocie.

W schowku po lewej stronie kierownicy jest gniazdo zapalniczki 12V zasilane po stacyjce.


Skuter bogato wyposażyłem pod kątem turystyki do czego głównie mi służył. Koszt wszystkiego to ponad 3 tys. zł nie licząc mojej pracy.


- kufer centralny Shad 45L, na 2 szczękowe kaski w rozm. XXL


- wysoka szyba turystyczna Puig


- światła do jazdy dziennej i doświetlania zakrętów zamontowane na dedykowanych do tego skutera uchwytach z niezależnym włączaniem


- 2 tempomaty mechaniczne: nadgarstkowy i drugi z blokadą manetki przydatny na autostradzie i drogach "S"


- w bagażniku pod kanapą jest gniazdo 12V do podłączenia prostownika lub ładowarki telefonu - stałe zasilanie z akumulatora. Do kierownicy (schowany pod plastikami) poprowadzony jest kabel micro USB


- alarm z dwoma pilotami


- samozaciskowy uchwyt na kubek/bidon/butelkę


- poprzeczka kierownicy na różne wyposażenie (uchwyty mocujące są pod lusterkami)


- oklejone felgi paskami odblaskowymi


- tłumik sportowy pełen przelot z wyjmowanym DB Killerem - fabryczny 8,5kg z katalizatorem daję w komplecie dla potencjalnego miłośnika mniejszej mocy i dużego spalania.


- crash-pady chroniące tłumik


Dzięki akcesoryjnemu tłumikowi bez katalizatora skuter jest dużo zrywniejszy i mniej pali. W mieszanej jeździe nigdy nie przekroczyłem 4L/100km, a w turystyce 100% w trasie przy rozsądnej jeździe - 3,5L/100km.


Max moment obrotowy - 38 N.m, ciągnie od samego dołu.


Po każdym serwisie olejowym zaaplikowałem ceramizator do silnika i przekładni CVT co znacznie zmniejsza zużycie tych urządzeń, a w starszych pojazdach odczuwalnie poprawia ich pracę.


Wszystkie naklejki na karoserii są na taśmie dwustronnej, które można łatwo usunąć przy pomocy suszarki do włosów.


Badanie techniczne do 14.03.2026r, OC do 13.03.2026r


Subiektywnie dla mnie jest to za duży i za ciężki sprzęt do miejskiej jazdy. Mam 175 cm i podeprzeć mogę się tylko palcami co w mieście jest stresujące i może skończyć się położeniem skutera.


Dla kogo jest Xciting 400i? Dla każdego ridera, który ceni sobie komfort i wygodę podróżowania oraz ma co najmniej 178 cm wzrostu.


Preferowana forma kontaktu telefonicznie, na pisemną odpowiedź trzeba poczekać nawet kilka dni.

 

19 kwietnia 2025 11:58

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Kymco

Model pojazdu

Xciting

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2015

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

ABS

Alarm

Immobilizer

Kufer

Informacje o sprzedającym

Zbigniew

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store