Moto Guzzi California - 2
Moto Guzzi California - 3
Moto Guzzi California - 4
Moto Guzzi California - 5
Moto Guzzi California - 6
Moto Guzzi California - 7
Moto Guzzi California - 8
Moto Guzzi California - 9

1 / 9

video
Moto Guzzi California - 2
Moto Guzzi California - 3
Moto Guzzi California - 4
Moto Guzzi California - 5
Moto Guzzi California - 6
Moto Guzzi California - 7
Moto Guzzi California - 8
Moto Guzzi California - 9

Najważniejsze

Przebieg

28 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Cruiser

Pojemność skokowa

1 064 cm3

Kraj pochodzenia

Niemcy

Opis

Witam!


Na wstępie odpowiem na częste pytanie, które otrzymuję: motor sprzedaję z oryginalnymi rurami - widocznymi na jednym ze zdjęć, oparte o motor - rury w stanie (jak cały motocykl) bardzo dobrym. Na sesji zdjęciowej miałem krótkie rury - ale nie są one na sprzedaż (wartość sentymentalna).


Motocykl ściągnąłem osobiście z Niemiec, ze Stuttgartu (pojechałem busem) 2 lata temu - kupiłem od Niemca-chłopaka, prywatny właściciel, który wcześniej kupił go od pierwszego właściciela (też Niemca).

To moja trzecia California Stone i wiem jak ma wyglądać :-) Tę kupiłem nieco bez sensu, z sentymentu i ... jednak jestem enduro / adv riderem obecnie i nie lubię już cruiserów - taka pomyłka 'młodości' :-)

Także sprzedaję.


Motor, jak na fotach, jest gdzieniegdzie spocony - zaznaczam, że to są spocenia, nie cieknący olej - przyszły właściciel, jak będzie miał chęć, może to dopieścić.


Kierunkowskazy są połapane na trytki - ale to już normalne w Cali - że od drgań pękają mocowania - tak kupiłem i trzyma się już dwa lata. Można oczywiście dopieścić.


Ostatnim felerem jest zepsuty czujnik poziomu paliwa, który wyciągnąłem z baku (na dole wkręcany) i zastąpiłem korkiem. Korek nieco przepuszcza - jak stoi motor nieużywany to po miesiącu jest trochę paliwa na cylindrze - należy to uszczelnić - choć nie jest to coś co cieknie, po prostu się sączy - po paru dniach stania może pojawi się pierwszy objaw - jakbym to wytarł to nikt by się nie zorientował przez tydzień. Te czujniki rezerwy trudno dostać (choć jest to możliwe), więc zastosowałem "patent" z korkiem - należy go jednak dopracować.


Motor jest w 100% funkcjonalny i gotowy do jazdy!


Ja na nim przez 2 lata zrobiłem z ... 1000 kilometrów może. Używam innych motocykli, zwłaszcza niedawno.... skutera - to mój główny środek transportu teraz.


No i chyba tyle. Motor posłuży kolejne 100 lat, jeśli będzie dbany - klasyk, który można naprawiać w nieskończoność.


Nie ma rdzy. Rama prosta, motor, gdy puścimy kierownicę, jedzie prosto. Ograniczniki skrętu na główce ramy są, brak śladów szlifowania po asfalcie.


Dla tych co czytają do końca, zdjęcia aktualne w wysokiej rozdzielczości:
https://drive.google.com/drive/folders/1-6QOLynZq-eZPn2IEDYb1fHCaYXpkG7R?usp=drive_link



Motor ma pełną dokumentację z Niemiec potwierdzającą przebieg.

 

4 marca 2025 7:50

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Moto Guzzi

Model pojazdu

California

Kolor

Biały

Rok produkcji

2005

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

13500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gdańsk, Osowa

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...