1 / 11
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
Moto GuzziModel pojazdu
InnyRok produkcji
1988
Przebieg
28 900 km
Pojemność skokowa
643 cm3
Moc
50 KM
Rodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowyTyp nadwozia
NakedKolor
Inny kolorData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
https://www.insella.it/news/moto-guzzi-v65-cafe-racer-pjp-motocykle
https://www.bikeexif.com/moto-guzzi-v65-cafe-racer
VIN: 14233
Zdobył 3 miejsce w kategorii Cafe Racer w Mistrzostwach Polski Motocykli Customowych 2012 w Poznaniu.
Motocykl przebudowany na bazie Motoguzzi V 65 z roku 1986.
Inspiracją budowy był kultowy model z lat siedemdziesiątych - Motoguzzi V7.
Modyfikacje:
Rama - zmodyfikowana przez PJP Motocykle - osadzenie łożysk główki ramy, ograniczniki skrętu w główce ramy, dodatkowa rama stabilizująca i usztywniająca konstrukcję okolicy środkowej części skrzyni biegów.
Przednie zawieszenie: Suzuki GSX R 1100 - 87
Tylne amortyzatory: Bitubo WM 2E
Koła: Oryginalne Moto Guzzi V 65 - 18 " (restaurowane i lakierowane w PJP)
Silnik: Wykorzystano silnik wraz ze skrzynią biegów z motocykla Moto Guzzi Nevada 750 z roku 2002, ponieważ oryginalny silnik na skutek wcześniejszej złej eksploatacji oraz obsługi serwisowej nadawał się do kapitalnego remontu. W nowym silniku zmieniono geometrię dolotów i wylotów w głowicach dostosowując je do bardziej sportowych parametrów.
Zasilanie: Gaźniki sportowe Mikuni TM-36
Układ wydechowy: Wykonany w PJP, tłumiki modyfikowane w PJP
Układ hamulcowy: Pompa hamulcowa Suzuki GSX R
Pompa hamulcowa tył: Suzuki GSX R
Tarcza hamulcowa przód: Ducati 900 SS
Tarcza hamulcowa tył: oryginalna Moto Guzzi V 65
Zacisk przód: Brembo Ducati 900 SS plus adaptor PJP
Zacisk tył: Brembo org. V 65
dodatkowy numer telefonu:
8 listopada 2024 17:40
Informacje o sprzedającym
Marek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie