Moto Guzzi Inny - 1
Moto Guzzi Inny - 2
Moto Guzzi Inny - 3
Moto Guzzi Inny - 4
Moto Guzzi Inny - 5
Moto Guzzi Inny - 6
Moto Guzzi Inny - 7
Moto Guzzi Inny - 8
Moto Guzzi Inny - 9
Moto Guzzi Inny - 10
Moto Guzzi Inny - 11

1 / 11

Moto Guzzi Inny - 1
Moto Guzzi Inny - 2
Moto Guzzi Inny - 3
Moto Guzzi Inny - 4
Moto Guzzi Inny - 5
Moto Guzzi Inny - 6
Moto Guzzi Inny - 7
Moto Guzzi Inny - 8
Moto Guzzi Inny - 9
Moto Guzzi Inny - 10
Moto Guzzi Inny - 11

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Moto Guzzi

Model pojazdu

Inny

Rok produkcji

1988

Przebieg

28 900 km

Pojemność skokowa

643 cm3

Moc

50 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Naked

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

https://www.insella.it/news/moto-guzzi-v65-cafe-racer-pjp-motocykle


https://www.bikeexif.com/moto-guzzi-v65-cafe-racer


VIN: 14233


Zdobył 3 miejsce w kategorii Cafe Racer w Mistrzostwach Polski Motocykli Customowych 2012 w Poznaniu.


Motocykl przebudowany na bazie Motoguzzi V 65 z roku 1986.


Inspiracją budowy był kultowy model z lat siedemdziesiątych - Motoguzzi V7.


Modyfikacje:


Rama - zmodyfikowana przez PJP Motocykle - osadzenie łożysk główki ramy, ograniczniki skrętu w główce ramy, dodatkowa rama stabilizująca i usztywniająca konstrukcję okolicy środkowej części skrzyni biegów.


Przednie zawieszenie: Suzuki GSX R 1100 - 87


Tylne amortyzatory: Bitubo WM 2E


Koła: Oryginalne Moto Guzzi V 65 - 18 " (restaurowane i lakierowane w PJP)


Silnik: Wykorzystano silnik wraz ze skrzynią biegów z motocykla Moto Guzzi Nevada 750 z roku 2002, ponieważ oryginalny silnik na skutek wcześniejszej złej eksploatacji oraz obsługi serwisowej nadawał się do kapitalnego remontu. W nowym silniku zmieniono geometrię dolotów i wylotów w głowicach dostosowując je do bardziej sportowych parametrów.


Zasilanie: Gaźniki sportowe Mikuni TM-36


Układ wydechowy: Wykonany w PJP, tłumiki modyfikowane w PJP


Układ hamulcowy: Pompa hamulcowa Suzuki GSX R


Pompa hamulcowa tył: Suzuki GSX R


Tarcza hamulcowa przód: Ducati 900 SS


Tarcza hamulcowa tył: oryginalna Moto Guzzi V 65


Zacisk przód: Brembo Ducati 900 SS plus adaptor PJP


Zacisk tył: Brembo org. V 65



dodatkowy numer telefonu:

 

8 listopada 2024 17:40

Informacje o sprzedającym

Marek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Mokotów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store