1 / 38
27 sierpnia 2024 14:01
ID: 6127740106
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
Moto GuzziModel pojazdu
NorgeRok produkcji
2013
Przebieg
90 500 km
Pojemność skokowa
1 151 cm3
Moc
102 KM
Rodzaj napędu
Wał kardanaRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
TurystycznyKolor
BiałyRodzaj koloru
Perłowy
Kraj pochodzenia
FrancjaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Kufer
Podgrzewane manetki
Opis
Prezentowany egzemplarz pochodzi z 2013 r. Po raz pierwszy zarejestrowano go w 2014 r. To ostatnia, maksymalnie wyposażona edycja GT, po wszystkich liftingach i akcjach serwisowych. Do napędu użyto ośmiozaworowego wzdłużnego V-twina o pojemności 1151 cm3 dysponującego maksymalną mocą 102 KM i momentem 104 Nm. Napęd przekazywany jest na tylne koło za pomocą wału napędowego CARC z przekładnią Cardana. Zmiany wobec wersji fabrycznej obejmują większy kufer centralny z oparciem pasażera (65 l), instalację pod zasilanie nawigacji TomTom, tankring SW-Motech i akcesoryjny, pięknie brzmiący wydech manufaktury Zard. Przebieg motocykla to 90 500 km.
Wyposażenie standardowe obejmuje:
- układ hamulcowy Brembo,
- zawieszenie Marzocchi,
- komplet kufrów z torbami wewnętrznymi,
- elektrycznie sterowaną szybę,
- podgrzewane manetki,
- komputer pokładowy z lap timerem,
- oparcie dla pasażera,
- centralną podstawkę,
- akcesoryjny wydech Zard,
- regulację napięcia wstępnego sprężyn.
Jestem drugim właścicielem motocykla – pierwszym był obywatel Francji, na co są stosowne dokumenty. Motocykl po zakupie miał problem z trzymaniem ciśnienia oleju (jest o tym fragment w poniższym filmie), ale został on szybko wyeliminowany w serwisie Polmotor na Kaczeńca w Warszawie, gdzie sprzęt był serwisowany do końca. W motocyklu wszystko działa, jest w pełni sprawny technicznie. Przebieg, osiągnięty głównie w trasie, to 90 500 km.
Z wad tego egzemplarza trzeba wymienić:
- otarcia lakieru, których źródłem jest wyłącznie liczba dalekich podróży i przygód z tym związanych, ponieważ motocykl nigdy nie leżał;
- brak czujnika otwarcia stopki bocznej – po zgubieniu trzeciego od wibracji stwierdziłem, że czwartego nie montuję;
- manetki, na skutek działania grzałek, mają trochę rozpuszczoną gumę,
- stan jednej z toreb do kufrów woła o interwencję kaletnika.
Informacje o sprzedającym
Rafał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie