Moto Guzzi Stelvio - 1
Moto Guzzi Stelvio - 2
Moto Guzzi Stelvio - 3
Moto Guzzi Stelvio - 4
Moto Guzzi Stelvio - 5
Moto Guzzi Stelvio - 6
Moto Guzzi Stelvio - 7
Moto Guzzi Stelvio - 8
Moto Guzzi Stelvio - 9
Moto Guzzi Stelvio - 10
Moto Guzzi Stelvio - 11
Moto Guzzi Stelvio - 12
Moto Guzzi Stelvio - 13
Moto Guzzi Stelvio - 14
Moto Guzzi Stelvio - 15
Moto Guzzi Stelvio - 16

1 / 16

Moto Guzzi Stelvio - 1
Moto Guzzi Stelvio - 2
Moto Guzzi Stelvio - 3
Moto Guzzi Stelvio - 4
Moto Guzzi Stelvio - 5
Moto Guzzi Stelvio - 6
Moto Guzzi Stelvio - 7
Moto Guzzi Stelvio - 8
Moto Guzzi Stelvio - 9
Moto Guzzi Stelvio - 10
Moto Guzzi Stelvio - 11
Moto Guzzi Stelvio - 12
Moto Guzzi Stelvio - 13
Moto Guzzi Stelvio - 14
Moto Guzzi Stelvio - 15
Moto Guzzi Stelvio - 16

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Moto Guzzi

Model pojazdu

Stelvio

Rok produkcji

2008

Przebieg

43 500 km

Pojemność skokowa

1 151 cm3

Moc

105 KM

Rodzaj napędu

Wał kardana

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Włochy

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Immobilizer

Alarm

Podgrzewane manetki

Opis

Sprzedam lub zamienię(auto dostawcze/terenowe) wyjątkowy motocykl o włoskim rodowodzie, konkurent BMW GS'a, kuzyn Ducati Multistrad'y, ciekawa alternatywa dla Triumph'a Tiger'a czy Yamahy Tracer.
-Moto Guzzi Stelvio 1200 4V, o mocy 105KM(przedlift), do kraju przyjechał w końcu 2023r. (po długich poszukiwaniach), przebieg ok. 42tys., czyli niewiele jak na motocykl turystyczny, kupiony z prywatnych rąk we Włoszech. Posiada oryginalną książkę serwisową oraz futerał z narzędziami sygnowany logiem marki. Prawie każdy element motocykla ma grawer z logiem orła- ogromna dbałość o detale typowe w markach premium.

-W Polsce tylko w moich rękach, wizualnie i mechanicznie dla wymagających klientów- biorąc pod uwagę wiek, stan jest zaskakujący, na pewno robi ogromne wrażenie, na światłach kierowcy rzucają: "piękne Ducati!''.

-Mechanicznie: w czerwcu tego roku przeszedł pełny przegląd w Liberty Motors Serwis w Łodzi obejmujący: regulację zaworów, pełny serwis przedniego zawieszenia(wymiana uszczelniaczy, oleju, regulacja), wymiana klocków hamulcowych przód, wymiana opony tył(Pirelli Diablo Rosso), filtry oleje wymienione 650km temu zgodnie ze specyfikacją producenta.

-Sprzęt jest bardzo zrywny za sprawą małego dodatku: zewnętrznej jednostki sterującej pracą silnika JetPrime model MemJet Evo o wartości 180euro, można zmieniać mapy silnika- na najmocniejszej motocykl wg. serwisu może osiągać ok 120KM, reakcja na gaz jest bardzo wyraźna, osobiście używam go na mapie drogowej- w trasie lepsze wartości spalania- ok 6l/100km przy 140km/h.

-Motocykl jest bardzo ciekawie skonstruowany: potężny silnik V2 w zapasem momentu, genialny radialny układ hamulcowy Brembo na podwójnej tarczy pływającej, tył podobnie, napęd na wale Kardana nie jest nowością- prawie wszystkie MG są w niego wyposażone, komputer serwisowy wbudowany w kokpit- możliwość pełnej diagnostyki sprzętu, wskazuje kody błędów, daje możliwość programowania, ma tryb torowy do mierzenia czasów okrążeń, wskaźnik napięcia itp. O grzanych manetkach czy kilku schowkach już nie wspominam.

-Przegląd i OC do 02.25r.

Sprzęt gotowy do jazdy! Jeśli BMW spowszedniało, a na Multistradę brak funduszy to MG Stelvio jest najlepszą alternatywą- dla fanów bezkonkurencyjną!

Moto Guzzi Stelvio, dla tych którzy nigdy nie słyszeli krótki rys historyczny:
włoskie przedsiębiorstwo powstałe w roku 1921 w Mandello del Lario nad jeziorem Como. Firma należy do najdłużej działających fabryk motocykli na świecie. Inicjatorami powstania fabryki byli trzej przyjaciele z dywizjonu lotniczego Carlo Guzzi, Giorgio Parodi oraz Giovanni Ravelli, który zginął w katastrofie lotniczej przed wyprodukowaniem pierwszego seryjnego motocykla. Na jego cześć znakiem wytwórni wybrano orła korpusu powietrznego. Moto Guzzi było przez kilkadziesiąt lat największym producentem motocykli we Włoszech i słynęło z sukcesów w sportach motocyklowych. Od 1965 roku, wizytówką firmy jest chłodzony powietrzem poprzecznie ustawiony dwucylindrowy silnik widlasty o kącie rozwarcia cylindrów 90°.

 

19 października 2024 0:46

Informacje o sprzedającym

Maciek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Łódź, Widzew

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store