1 / 15
17 września 2024 14:59
ID: 6128061044
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
Moto GuzziModel pojazdu
V7Rok produkcji
2014
Przebieg
38 000 km
Pojemność skokowa
744 cm3
Moc
48 KM
Rodzaj napędu
Wał kardanaRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowySkrzynia biegów
ManualnaTyp nadwozia
NakedKolor
CzerwonyRodzaj koloru
Metalik
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Opis
dzien dobry Poszukiwaczu, polecam Twojej uprzejmej uwadze conajmniej ciekawy egzemplarz juz fabrycznie ciekawego modelu motocykla.
proforma, bo nie jestes tu przypadkiem - jest to I generacja 'poliftowa' czyli z jedna przepustnica, bez ABSu/TC i bez filtra weglowego.
sztuka oryginalnie sprzedana na Wyspach, przebieg w formularzu podalem juz przeliczony z mil, ktorych drogomierz pokazuje niespelna 24 tysiace na moment pisania tych slow. jestem drugim wlascicielem w Polsce. badanie wazne do maja 2025, ubezpieczenie do konca pazdziernika br.
pojazd - jak widzisz na zdjeciach - przeszedl troche modyfikacji, podyktowanych moim widzimisie, wzgledami estetycznymi, ergonomicznymi albo kombinacja powyzszych. komponenty fabryczne zachowalem, nie ma tu mowy o sytuacji 'dzwon podstawa tuningu'. elementy dodane / zmienione wobec serii wyeksponowalem na zdjeciach, dwa slowa opisu:
- gumowe nakladki na zbiornik (oem)
- 'skarpety' na lagi (rowniez oem)
- wszystkie elementy galanterii wymienione z plastikowych na metalowe - blotniki, boczki, oswietlenie, przelaczniki
- oswietlenie zastosowalem ledowe z homologacja, zarowkowy zostal tylko przedni reflektro, bo zaden rozsadnie kosztujacy led nie swiecil zadowalajaco, ze o wygladzie nie wspomne.
- aluminiowe koncowki kierownicy 'custom', czyli od lokalnego tokarza :)
- pojedyncze lusterko Highsider
- wydechy IXIL Ironhead o srogim brzmieniu, zupelnie innym niz Mistral czy Agostini
- gmole RDmoto
- stelaze Givi TE8201
motocykl jest u mnie od 3 lat i prawie 29 tysiecy km, z czego w tym roku zrobil niecale 4 tysiace, poniewaz dokupilem 125tke, na ktorej nagniatam na codzien i 'Guzik' stal sie bardziej weekendowy. znam go raczej na wylot, bo wszystkie modyfikacje i czynnosci serwisowe wykonuje samodzielnie - z tego powodu moge opowiadac o nim godzinami, wiec najlepiej bedzie jak zadzwonisz albo przyjedziesz, bo ten opis juz jest za dlugi.
co do sumy wywolawczej - drogo? no drogo, ale oprocz rzeczy wymienionych wyzej tylko w tym roku wjechaly takie tematy jak:
- sprezyny przedniego zawieszenia Wilbers, progresywne, z olejem 'zero friction' i regulatorami napiecia wstepnego
- tarcza przednia (NG)
- klocki na oba koła (Vesrah / Galfer)
- tylny przewod w oplocie (Goodridge)
- akumulator
- opony (Dunlop TT100GP w rozmiarze +1 od serii, czyli 110/80-18 i 150/70-17 - wreszcie przestal wygladac jak rower :))
- amortyzatory tylne (oem)
- mapa silnika od griso.org
- lozysko oporowe sprzegla i modyfikacja wysprzeglika
- i inni
policz zatem samodzielnie ile to wszystko moglo kosztowac i odpowiedz sobie na pytanie czy na pewno spadlem z duzej wysokosci bez kakakasku, tudziez czy znamy sie na tyle zebym mogl pozwolic sobie na robienie Ci drogich prezentow :)
...a to przeciez nie koniec pakietu, bo jest jeszcze zapas czesci i utensyliow takich jak linki, filtry, chemia, etc., uzbiera sie tego dobry bagaznik szpeju.
dlaczego w takim razie wystawiam, skoro to takie cudo? otoz bo moge, tudziez ciekawosc innych smakow motocyklizmu wespol z deficytem rozciagliwosci garazu pchaja mnie do tego irracjonalnego postepku :)
na wszystkie pytania odpowiem przez telefon, o pieniadzach rozmawiamy tylko na zywo.
jazda probna = gotowka w kwocie wywolawczej na stol - nie mam problemu nawet jesli zechcesz tylko sprawdzic czy koncepcja Ci pasuje, ale badz przygotowany.
do zobaczenia Poszukiwaczu
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie