Moto Guzzi V7 - 1
Moto Guzzi V7 - 2
Moto Guzzi V7 - 3
Moto Guzzi V7 - 4
Moto Guzzi V7 - 5
Moto Guzzi V7 - 6
Moto Guzzi V7 - 7
Moto Guzzi V7 - 8
Moto Guzzi V7 - 9
Moto Guzzi V7 - 10
Moto Guzzi V7 - 11
Moto Guzzi V7 - 12
Moto Guzzi V7 - 13
Moto Guzzi V7 - 14
Moto Guzzi V7 - 15

1 / 15

Moto Guzzi V7 - 1
Moto Guzzi V7 - 2
Moto Guzzi V7 - 3
Moto Guzzi V7 - 4
Moto Guzzi V7 - 5
Moto Guzzi V7 - 6
Moto Guzzi V7 - 7
Moto Guzzi V7 - 8
Moto Guzzi V7 - 9
Moto Guzzi V7 - 10
Moto Guzzi V7 - 11
Moto Guzzi V7 - 12
Moto Guzzi V7 - 13
Moto Guzzi V7 - 14
Moto Guzzi V7 - 15

17 września 2024 14:59

ID: 6128061044

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Moto Guzzi

Model pojazdu

V7

Rok produkcji

2014

Przebieg

38 000 km

Pojemność skokowa

744 cm3

Moc

48 KM

Rodzaj napędu

Wał kardana

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Rodzaj koloru

Metalik

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

dzien dobry Poszukiwaczu, polecam Twojej uprzejmej uwadze conajmniej ciekawy egzemplarz juz fabrycznie ciekawego modelu motocykla.

proforma, bo nie jestes tu przypadkiem - jest to I generacja 'poliftowa' czyli z jedna przepustnica, bez ABSu/TC i bez filtra weglowego.


sztuka oryginalnie sprzedana na Wyspach, przebieg w formularzu podalem juz przeliczony z mil, ktorych drogomierz pokazuje niespelna 24 tysiace na moment pisania tych slow. jestem drugim wlascicielem w Polsce. badanie wazne do maja 2025, ubezpieczenie do konca pazdziernika br.


pojazd - jak widzisz na zdjeciach - przeszedl troche modyfikacji, podyktowanych moim widzimisie, wzgledami estetycznymi, ergonomicznymi albo kombinacja powyzszych. komponenty fabryczne zachowalem, nie ma tu mowy o sytuacji 'dzwon podstawa tuningu'. elementy dodane / zmienione wobec serii wyeksponowalem na zdjeciach, dwa slowa opisu:

- gumowe nakladki na zbiornik (oem)

- 'skarpety' na lagi (rowniez oem)

- wszystkie elementy galanterii wymienione z plastikowych na metalowe - blotniki, boczki, oswietlenie, przelaczniki

- oswietlenie zastosowalem ledowe z homologacja, zarowkowy zostal tylko przedni reflektro, bo zaden rozsadnie kosztujacy led nie swiecil zadowalajaco, ze o wygladzie nie wspomne.

- aluminiowe koncowki kierownicy 'custom', czyli od lokalnego tokarza :)

- pojedyncze lusterko Highsider

- wydechy IXIL Ironhead o srogim brzmieniu, zupelnie innym niz Mistral czy Agostini

- gmole RDmoto

- stelaze Givi TE8201


motocykl jest u mnie od 3 lat i prawie 29 tysiecy km, z czego w tym roku zrobil niecale 4 tysiace, poniewaz dokupilem 125tke, na ktorej nagniatam na codzien i 'Guzik' stal sie bardziej weekendowy. znam go raczej na wylot, bo wszystkie modyfikacje i czynnosci serwisowe wykonuje samodzielnie - z tego powodu moge opowiadac o nim godzinami, wiec najlepiej bedzie jak zadzwonisz albo przyjedziesz, bo ten opis juz jest za dlugi.


co do sumy wywolawczej - drogo? no drogo, ale oprocz rzeczy wymienionych wyzej tylko w tym roku wjechaly takie tematy jak:

- sprezyny przedniego zawieszenia Wilbers, progresywne, z olejem 'zero friction' i regulatorami napiecia wstepnego

- tarcza przednia (NG)

- klocki na oba koła (Vesrah / Galfer)

- tylny przewod w oplocie (Goodridge)

- akumulator

- opony (Dunlop TT100GP w rozmiarze +1 od serii, czyli 110/80-18 i 150/70-17 - wreszcie przestal wygladac jak rower :))

- amortyzatory tylne (oem)

- mapa silnika od griso.org

- lozysko oporowe sprzegla i modyfikacja wysprzeglika

- i inni

policz zatem samodzielnie ile to wszystko moglo kosztowac i odpowiedz sobie na pytanie czy na pewno spadlem z duzej wysokosci bez kakakasku, tudziez czy znamy sie na tyle zebym mogl pozwolic sobie na robienie Ci drogich prezentow :)


...a to przeciez nie koniec pakietu, bo jest jeszcze zapas czesci i utensyliow takich jak linki, filtry, chemia, etc., uzbiera sie tego dobry bagaznik szpeju.


dlaczego w takim razie wystawiam, skoro to takie cudo? otoz bo moge, tudziez ciekawosc innych smakow motocyklizmu wespol z deficytem rozciagliwosci garazu pchaja mnie do tego irracjonalnego postepku :)


na wszystkie pytania odpowiem przez telefon, o pieniadzach rozmawiamy tylko na zywo.

jazda probna = gotowka w kwocie wywolawczej na stol - nie mam problemu nawet jesli zechcesz tylko sprawdzic czy koncepcja Ci pasuje, ale badz przygotowany.

do zobaczenia Poszukiwaczu

 

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Marki, wołomiński, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store