Inny Inny - 1
Inny Inny - 2
Inny Inny - 3
Inny Inny - 4
Inny Inny - 5
Inny Inny - 6
Inny Inny - 7
Inny Inny - 8
Inny Inny - 9
Inny Inny - 10

1 / 10

Inny Inny - 1
Inny Inny - 2
Inny Inny - 3
Inny Inny - 4
Inny Inny - 5
Inny Inny - 6
Inny Inny - 7
Inny Inny - 8
Inny Inny - 9
Inny Inny - 10

Szczegóły

Marka pojazdu

Inny

Model pojazdu

Inny

Rok produkcji

2024

Przebieg

1 km

Moc

10 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Elektryczny

Typ Silnika

Elektryczny

Skrzynia biegów

Bezstopniowa

Typ nadwozia

Enduro

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Matowy

Kraj pochodzenia

Polska

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Opis

Pierwsza taka oferta w Polsce! Perun Electric przedstawia linię fabrycznie modyfikowanych motocykli Talaria Sting. Dostępne w trzech wersjach na każdą kieszeń: Club, Team oraz Race. Istnieje także możliwość przygotowania pojazdu na indywidualne zamówienie.


Model Club posiada szereg najistotniejszych zmian które wpływają nie tylko na poprawę wyglądu ale także prowadzenie i osiągi motocykla. Jest to idealna baza do dalszych zmian w przyszłości. W modelu Club znajdziemy następujące modyfikacje:


ZESTAW KÓŁ 19/16

Wzmocnione koła wyposażone w rimlock oraz opony premium (Mitas, Bridgestone, Michelin, Dunlop). Dzięki takiej konfiguracji uzyskujemy ogromny wzrost trakcji, komfortu oraz zwiększoną odporność koła na przebicia i uszkodzenia. Poprawia się także geometria pojazdu oraz jego wyważenie.


OKLEINA PERUN ELECTRIC & BACKFIRE DESIGN

Zestaw grafik o zwiększonym pokryciu to nie tylko wyjątkowy wygląd! Gruby laminat 550 mikronów skutecznie chroni ramę oraz plastiki przed otarciami i uszkodzeniami. Możliwość personalizacji (kolorystyka, napisy, własne logo).


PODWYŻSZONA KIEROWNICA

Kierownica o zwiększonym wzniosie oraz szerokości. Poprawia pozycję sylwetki, zwiększa komfort jazdy oraz poprawia prowadzenie pojazdu.


PODNÓŻKI O ZWIĘKSZONEJ PRZYCZEPNOŚCI

Pegi aluminiowe CNC ze stalowymi pinami. Wraz z powiększoną platformą drastycznie zwiększają przyczepność buta a tym samym pozwalają na pewniejsze trzymanie motocykla. Ażurowa konstrukcja umożliwia łatwe oczyszczanie z błota.


SPIEKANE KLOCKI METALICZNE

Hamulce zostają wyposażone w zawodnicze klocki metaliczne o zwiększonej odporności na temperaturę. Hamulec uzyskuje maksymalną siłę niezależnie od warunków atmosferycznych.


PROFESJONALNE MANETKI

Zawodnicze gripy z miękkiej mieszanki, sklejone klejem i zabezpieczone drutem przeciw przesuwaniu i obracaniu się. Dodatkowo wyposażone w pianki antyodciskowe, zwiększają przyczepność dłoni oraz komfort trzymania kierownicy.


ZESTAW RELOKACJI OŚWIETLENIA

Nasz autorski zestaw relokacji przedniego, tylnego oświetlenia oraz tablicy rejestracyjnej. Całkowicie odmienia wygląd pojazdu a także zmniejsza ryzyko uszkodzenia oświetlenia w terenie.


POLE NUMEROWE

Motocrossowy plastron nadaje sportowego wyglądu oraz jest idealnym miejscem na umieszczenie Twojego ulubionego numeru lub logo.


PRZEDŁUŻANY BŁOTNIK TYLNY

Kilkukrotnie zwiększona długość nadaje motocyklowego wyglądu oraz osłania kierowcę przed wodą i błotem. Wykonany z bardzo elastycznego tworzywa przez co uszkodzenie jest praktycznie niemożliwe.


UWAGA!

Oferowany model posiada homologację drogową w kategorii L1e. Jest w pełni legalnie dopuszczony do ruchu, rejestracji oraz ubezpieczenia OC/AC. Wersja offroad dostępna w naszych pozostałych ogłoszeniach.


Ponadto przysługuje możliwość skorzystania z dopłaty w rządowym programie „Mój Elektryk” w kwocie 4000zł. Wystarczy, że po zakupie pojazdu wypełnisz wniosek o dotacje na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl/. Wsparcie dedykowane jest dla przedsiębiorców i podmiotów innych niż osoby fizyczne.


POJAZD:

Rama: Aluminium 6061 T4 i T6

Proces produkcji: Kucie z naciskiem 6000 ton

Wykończenie ramy: Anodyzowane

Oświetlenie: LED w aluminiowej obudowie

Zawieszenie przód: DNM USD-8

Zawieszenie tył: Fastace BDA53RC z kiwakiem

Opony: przód 70/100-19, tył 90/100-16

Zasięg: 76km @ 45 km/h

Prędkość maksymalna: 45km/h (75km/h po odblokowaniu)

Waga: 63 kg (z baterią)

Wymiary 1850 x 770 x 1075 mmm

Wysokość siedzenia: 870 mm

Baza kół: 1260mm

Prześwit: 280mm

Hamulce: 4-tłoczkowe hydrauliczne

Tarcze hamulcowe: 203mm


SILNIK

Typ: PMSM (Permanent Magnet Synchronous Motor)

Pozycja montażu: centralnie w ramie

Chłodzenie: powietrzne

Napięcie nominalne: 60V DC

Moc nominalna: 3000W

Moc maksymalna 6000W

Moment obrotowy: 34 Nm


PRZENIESIENIE NAPĘDU:

Początkowe przeniesienie napędu: przekładnia zębata zamknięta

Końcowe przeniesienie napędu: Łańcuch

Przełożenie 8.35 (44t) / 9.18 (48T)

Moment na tylnym kole: 284 Nm (przy zębatce 44) / 309 Nm (przy zębatce 48)


BATERIA:

Napięcie: 60V

Pojemność: 38.4 Ah

Waga baterii: 12.85 KG

Produkcja: LG typ 21700 (5000 MAH/ogniwo)

Ładowarka: 10A

Czas Ładowania: 4 godziny


ELEKTRONIKA:

Sterownik: FOC

Wyświetlacz: Multifunkcyjny OLED

Hamowanie Regeneracyjne: 4 Poziomowe regulowane wyświetlaczem

Homologacja: L1e, Lusterka wsteczne, Światła Mijania/Drogowe, Kierunkowskazy, Mocowanie tablicy rejestracyjnej, Blokada kierownicy



*Prezentowane w ofercie zdjęcia są poglądowe i nie odzwierciedlają dokładnej specyfikacji ani wyglądu oferowanego produktu. Szczegółowa galeria każdego modelu zostanie udostępniona wkrótce!

 

23 sierpnia 2024 13:50

Informacje o sprzedającym

Perun Electric Sp. z o. o.

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (9) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store