1 / 6
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Krosowy
Pojemność skokowa
140 cm3
Opis
Atuty MRF 140 RC BIG
Czym wyróżnia się ten pit bike? Poznaj technologię, specyfikę silnika oraz elementy związane z komfortem i ergonomią. Zrozumienie tych aspektów jest kluczem do skutecznej prezentacji i sprzedaży pojazdów oraz dopasowania oferty do potrzeb
Nowa, ulepszona wersja
Bazą MRF 140 RC BIG jest wcześniejszy MRF 140 RC BIG Wheels. Nowy model doczekał się kilku udoskonaleń, które sprawiają, że MRF 140 RC BIG jest jeszcze lepszy i jeszcze bardziej uniwersalny. MRF 140 RC BIG to między innymi: regulowane klamki sprzęgła i hamulca (idealne do motocyklisty), nowa rama (i wytrzymała konstrukcja) czy trójkątny stojak (zamiast stopki bocznej).
Gdzie jeździć MRF 140 RC BIG
MRF 140 RC BIG spisuje się równie dobrze w terenie, jak i na torze. Można na nim z sukcesami startować w zawodach pit bike’owych. Większe koła pozwalają na dynamiczną jazdę i pewność prowadzenia w różnych warunkach. Lepsza zwrotność oraz łatwiejsze pokonywanie przeszkód sprawiają, że jazda jest płynniejsza i bezpieczniejsza.
Pit Bike z planem na rozwój
Każdy użytkownik pojazdu jest inny, ale szeroka gama dostępnych akcesoriów i części tuningowych umożliwia indywidualne dostosowanie MRF 140 RC BIG do potrzeb i oczekiwań ridera. Możliwość instalacji regulowanego zawieszenia oraz tuningowych części silnika, takich jak ostry wałek rozrządu czy lekkie magneto, sprawia, że ten model jest idealny dla pasjonatów personalizacji oraz tych, którzy oczekują jeszcze większych osiągów motocykla.
KLUCZOWE CECHY MRF 140 RC BIG
Bazą do powstania MRF 140 RC BIG był wcześniejszy model pit bike’a MRF 140 RC BIG Wheels. Do nowej wersji wprowadziliśmy szereg usprawnień — poniżej najważniejsze zmiany względem poprzedniego modelu:
zastosowanie ramy z modelu MRF 140 RC - typ CRF 70 (MRF36-106-011BK),
nowa osłona pod silnik,
odginane, regulowane klamki (MRF20-110-009),
nowy tłumik końcowy (MRF27-82-005),
trójkąt zamiast stopki bocznej,
wahacz z modelu MRF 140 RC (MRF34-99-010),
napęd na łańcuch 420,
nowa okleina (bez napisu BIG WHEELS).
Pozostałe wyróżniki MRF 140 RC BIG
Czterosuwowy silnik o pojemności 140 cm3 — prosty w obsłudze i bezawaryjny.
Manualna skrzynia biegów z czterema przełożeniami.
Oryginalny radiator chłodnicy oleju — skutecznie zmniejsza temperaturę oleju, obniżając jednocześnie temperaturę silnika. To znacznie przedłuża żywotność jego podzespołów oraz zapobiega przegrzaniu.
Siedzenie umieszczone na wysokości 88 cm.
Wytrzymała, aluminiowa kierownica z regulacją, umożliwiająca dopasowanie motocykla do sylwetki i wzrostu ridera, który dzięki temu zyskuje pełną kontrolę nad motocyklem podczas jazdy.
Koła o średnicy 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu ubrano w opony z wysokim bieżnikiem. To oznacza, że nowy MRF 140 RC BIG sprawdzi się w każdym terenie.
Hydrauliczne hamulce tarczowe z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu — gwarancja bezpiecznej jazdy i płynnego dozowania siły hamowania.
Trwałe miedziane klocki hamulcowe, które zmniejszają koszty eksploatacji i znacznie ułatwiają obsługę.
Duży zbiornik paliwa o pojemności 5,1 litra, pozwalający na długą zabawę w terenie.
Łatwa obsługa i dostępność części.
Dla kogo MRF MRF 140 RC BIG
Z racji swoich wymiarów i mocy 140 RC BIG jest jednym z najbardziej uniwersalnych pojazdów w ofercie MRF. Polecany jest młodzieży (w wieku powyżej 14 lat) i dorosłym. Wersja z większymi kołami jest wyższa, co sprawia, że motocykl lepiej nadaje się dla wyższych użytkowników oraz lepiej radzi sobie z przeszkodami terenowymi. Niezależnie od tego czy klient chce zacząć przygodę z pit bike’ami, startować w zawodach, czy kontynuować naukę jazdy – ten model to strzał w dziesiątkę i prawdziwy awans do mocnej ligi.
Pitbike MRF 140RC Big
Największy spośród rodziny MRF.
Nowa duża i lekka rama, większe koła tył 14, przód 17cali i oczywiście niezawodny silnik 140ccm.
Opis pitbike'a MRF 140RC Big:
silnik MRF140cm3 o
chłodnica oleju wykonana w technologi CNC
zawieszenie przednie standardowe o długim skoku
zawieszenie tylne - standard ( amortyzator 36cm - skok 65mm)
wzmocnione tarcze hamulcowe( 200 mm tył i 210mm przód)
większe i mocniejsze cylinderki hamulcowe (tył duży 1-tłoczkowy; przód 2-tłoczkowy)
przełożenie 15z przód 43z tył - łańcuch 428
felgi stalowe (14' tył i 17'przód)
tłumik nierdzewka MRF mod2
kute mocne klamki hamulca i sprzęgła.
nowa lżejsza rama!
wysoka mocna kierownica
stalowy wahacz tylny
aluminiowy anodowany korek wlewu paliwa wykonany w technologi CNC
rozstaw kół 123 cm
wysokość siedzenia 85 cm
wysokość kierownicy 116 cm
waga 71 kg
pojemność zbiornika 5,5 litra
SERWIS ZEROWY: 450 ZŁ - ZŁOŻENIE, REGULACJA (ZGODNIE
Z KARTĄ GWARANCYJNĄ POJAZDU)
2 grudnia 2024 16:10
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
MRF
Model pojazdu
Inny
Kolor
Inny kolor
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Potrzebujesz finansowania?
Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Główne usługi sprzedającego
Usługi finansowe
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
QUAD-CROSS
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 17:00
wtorek
10:00 - 17:00
środa
10:00 - 17:00
czwartek
10:00 - 17:00
piątek
10:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi
Usługi finansowe