MZ ES - 1
MZ ES - 2
MZ ES - 3
MZ ES - 4
MZ ES - 5
MZ ES - 6
MZ ES - 7
MZ ES - 8
MZ ES - 9
MZ ES - 10
MZ ES - 11
MZ ES - 12
MZ ES - 13
MZ ES - 14
MZ ES - 15
MZ ES - 16
MZ ES - 17
MZ ES - 18
MZ ES - 19
MZ ES - 20
MZ ES - 21
MZ ES - 22
MZ ES - 23
MZ ES - 24
MZ ES - 25
MZ ES - 26
MZ ES - 27
MZ ES - 28
MZ ES - 29
MZ ES - 30
MZ ES - 31
MZ ES - 32
MZ ES - 33
MZ ES - 34
MZ ES - 35
MZ ES - 36
MZ ES - 37
MZ ES - 38

1 / 38

MZ ES - 1
MZ ES - 2
MZ ES - 3
MZ ES - 4
MZ ES - 5
MZ ES - 6
MZ ES - 7
MZ ES - 8
MZ ES - 9
MZ ES - 10
MZ ES - 11
MZ ES - 12
MZ ES - 13
MZ ES - 14
MZ ES - 15
MZ ES - 16
MZ ES - 17
MZ ES - 18
MZ ES - 19
MZ ES - 20
MZ ES - 21
MZ ES - 22
MZ ES - 23
MZ ES - 24
MZ ES - 25
MZ ES - 26
MZ ES - 27
MZ ES - 28
MZ ES - 29
MZ ES - 30
MZ ES - 31
MZ ES - 32
MZ ES - 33
MZ ES - 34
MZ ES - 35
MZ ES - 36
MZ ES - 37
MZ ES - 38

Szczegóły

Marka pojazdu

MZ

Model pojazdu

ES

Rok produkcji

1970

Przebieg

32 000 km

Pojemność skokowa

243 cm3

Moc

19 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Dwusuwowy

Typ nadwozia

Naked

Kolor

Beżowy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Zarejestrowany jako zabytek

Tak

Stan

Używany

Opis

MZ, Trophy,rok produkcji 1970... MZ została odrestaurowana na najwyższym możliwym poziomie,z pedantyczną starannością.Rama po wypiaskowaniu,i malowaniu proszkowym(żadnych dodatkowych spawów, cała w oryginale) amortyzatory,zregenerowane i pochromowane,wachacz tylny,w chromie, błotniki,pokrywy boczne, ręcznie malowane,zbiornik,lampa1015 alabaster ( Ori RAL), obręcze, szprychy,piasty,pochromowane,nowe łożyska kół,nowe szczęki hamulcowe.Instalacja elektryczna,nowa( J.J.) zapłon elektroniczny (J.J), prądnica orginalna 6V, stacyjka, skrzynka bezpieczników nowa, regulator napięcia, elektroniczny (J.J.)Lampa tylna,przednia,nanowa.Żarowki LED ( minimalny pobór energii) Gaźnik Mikuni vm28 ( nowy). Wał korbowy nowy (IFA) wszystkie łożyska w silniku nowe SKF uszczelniacze na wał corteco, Sprzęgło nowe, tłok oryginalny niemiecki,DDR,nowy,1 szlif (nie ten byle jaki zamiennik, pierścienie oryginalne noweDDR,) Cały silnik, łącznie z karterami został pochromowany,lusterka nowe pochromowane,nawet manetki zostały tak założone aby nie było widać tych okropnych dziur na śruby,podnóżki pasażera pochromowane.Każdy element MZ który się świeci to chrom na podkładzie miedzi.Tu nie ma żadnej polerki , wszystko chrom.MZ wygląda zjawiskowo,jest to najlepszy egzemplarz Trophy dostępny na rynku.Motocykl zarejestrowany jako pojazd zabytkowy, posiada aktualne ubezpieczenie.

 

7 września 2024 14:33

Informacje o sprzedającym

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Piła, pilski, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store