Inny Inny - 1
Inny Inny - 2
Inny Inny - 3
Inny Inny - 4
Inny Inny - 5
Inny Inny - 6
Inny Inny - 7
Inny Inny - 8
Inny Inny - 9
Inny Inny - 10
Inny Inny - 11
Inny Inny - 12
Inny Inny - 13
Inny Inny - 14
Inny Inny - 15
Inny Inny - 16
Inny Inny - 17
Inny Inny - 18
Inny Inny - 19
Inny Inny - 20
Inny Inny - 21
Inny Inny - 22
Inny Inny - 23
Inny Inny - 24
Inny Inny - 25
Inny Inny - 26
Inny Inny - 27

1 / 27

Inny Inny - 1
Inny Inny - 2
Inny Inny - 3
Inny Inny - 4
Inny Inny - 5
Inny Inny - 6
Inny Inny - 7
Inny Inny - 8
Inny Inny - 9
Inny Inny - 10
Inny Inny - 11
Inny Inny - 12
Inny Inny - 13
Inny Inny - 14
Inny Inny - 15
Inny Inny - 16
Inny Inny - 17
Inny Inny - 18
Inny Inny - 19
Inny Inny - 20
Inny Inny - 21
Inny Inny - 22
Inny Inny - 23
Inny Inny - 24
Inny Inny - 25
Inny Inny - 26
Inny Inny - 27

23 września 2024 18:22

ID: 6128713480

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

Inny

Model pojazdu

Inny

Rok produkcji

1958

Przebieg

4 601 km

Pojemność skokowa

175 cm3

Moc

9 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Kraj pochodzenia

Włochy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Bianchi Tonale 175 GT 1958r Kompletny motocykl do poskładania wraz z silnikiem po remoncie.

Więcej informacji udzielę telefonicznie, a poniżej kilka informacji na temat motocykla. Posiadam wszystkie części.

Zgodne numery ramy z silnikiem. Wszystko w oryginale.


Tonale, o którym mowa, pochodzi z około 1958 roku i wykorzystuje jednostronną piastę przednią, która od 1959 roku została zastąpiona wersją pełnowymiarową. Biorąc pod uwagę działanie wałka rozrządu w głowicy, silnik jest mylącą konstrukcją, wyglądającą jak zawór górnozaworowy, a nawet zawór boczny. Napęd łańcuchowy wałka rozrządu jest całkowicie ukryty wewnątrz hojnego żebra na lufie i głowicy, ale pomimo specyfikacji, Tonale w wersji szosowej 175 (wersje wyścigowe zostały rozwiercone do 204 cm3) 153 kg masy własnej (plus kierowca). Pamiętaj, że każdy młody Włoch z jednym z nich w latach pięćdziesiątych lub na początku lat sześćdziesiątych świetnie by się bawił, mknąc przez lokalne góry, pełna rama z podwójną pętlą i wyrafinowane zawieszenie dawały doskonałe prowadzenie.


Typowo włoski jest kołyszący się pedał zmiany biegów po prawej stronie, podobnie jak zmysłowy zbiornik paliwa z korkiem wlewu przytrzymywanym przez obracające się ramię sprężynowe. Jedynym instrumentem jest biały prędkościomierz Veglia, który znajduje się w reflektorze.


Możliwy transport.


Kontakt 5IO 8OO 555

 

Informacje o sprzedającym

BOLO

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (12) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store