Inny Inny - 1
Inny Inny - 2
Inny Inny - 3
Inny Inny - 4
Inny Inny - 5
Inny Inny - 6
Inny Inny - 7
Inny Inny - 8
Inny Inny - 9
Inny Inny - 10
Inny Inny - 11
Inny Inny - 12
Inny Inny - 13
Inny Inny - 14
Inny Inny - 15
Inny Inny - 16
Inny Inny - 17
Inny Inny - 18
Inny Inny - 19
Inny Inny - 20
Inny Inny - 21
Inny Inny - 22
Inny Inny - 23
Inny Inny - 24
Inny Inny - 25
Inny Inny - 26
Inny Inny - 27
Inny Inny - 28
Inny Inny - 29
Inny Inny - 30
Inny Inny - 31
Inny Inny - 32
Inny Inny - 33
Inny Inny - 34
Inny Inny - 35
Inny Inny - 36
Inny Inny - 37
Inny Inny - 38
Inny Inny - 39

1 / 39

Inny Inny - 1
Inny Inny - 2
Inny Inny - 3
Inny Inny - 4
Inny Inny - 5
Inny Inny - 6
Inny Inny - 7
Inny Inny - 8
Inny Inny - 9
Inny Inny - 10
Inny Inny - 11
Inny Inny - 12
Inny Inny - 13
Inny Inny - 14
Inny Inny - 15
Inny Inny - 16
Inny Inny - 17
Inny Inny - 18
Inny Inny - 19
Inny Inny - 20
Inny Inny - 21
Inny Inny - 22
Inny Inny - 23
Inny Inny - 24
Inny Inny - 25
Inny Inny - 26
Inny Inny - 27
Inny Inny - 28
Inny Inny - 29
Inny Inny - 30
Inny Inny - 31
Inny Inny - 32
Inny Inny - 33
Inny Inny - 34
Inny Inny - 35
Inny Inny - 36
Inny Inny - 37
Inny Inny - 38
Inny Inny - 39

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Marka pojazdu

Inny

Model pojazdu

Inny

Rok produkcji

2013

Przebieg

41 km

Pojemność skokowa

1 850 cm3

Moc

120 KM

Rodzaj napędu

Pas napędowy

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Chopper

Kolor

Bordowy

Rodzaj koloru

Metalik

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Opis

MOTOCYKL JDF CHOPPERS


PO PEŁNYM SERWISIE / W 100% GOTOWY DO JAZDY / STAN IDEALNY


Do sprzedania jest jedyny w swoim rodzaju Custom zbudowany w Polsce przez firmę JDF Choppers.

Motocykl jest unikatowym chopperem, który polecamy każdemu pasjonatowi dwóch kółek.

Custom jest zarejestrowany w Polsce i można nim się poruszać po drogach, nie wymaga wkładu własnego.

Firma JDF Choppers zakończyła budowę tej pięknej bestii w 2013r.

Motocykl zdobył kilka nagród w swojej kategorii:

2014 Krotoszyn - najładniejszy motocykl

2014- mistrz Europy w kategorii chopper/Cruiser

2015-VI Custom Festival Poznań - pierwsze miejsce w kategorii Chopper/Cruiser

Jest również zapisany na łamach gazety,,Świat motocykli"

https://swiatmotocykli.pl/galeria/lech-wangin/tuning-dziku-czyli-lek-na-codziennosc/


Silnik :


Typ: S&S EVO Style, czterosuwowy, chłodzony powietrzem

Układ: dwucylindrowy widlasty

Pojemność skokowa: 1600 ccm

Stopień sprężania: 10:1

Wałek rozrządu: Andrews EV 27

Zasilanie: gaźnik Mikuni HSR 48

Filtr powietrza: Aftermarket

Wydechy: Vance & Hines


Przeniesienie napędu :

Silnik-sprzęgło: pas zębaty 3″

Sprzęgło: wielotarczowe suche BDL

Napęd tylnego koła: pasem zębatym (DAYCO PANTHER ULTRA CORD-1,1/8X136Z)

Skrzynia biegów: H-D 5-biegowa

Rozrusznik: 2,4 kW


Podwozie :

Rama: podwójna stalowa typu Softail JDF Choppers

Wahacz: stalowy jednoramienny JDF Choppers

Amortyzatory tylne: H-D

Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy Ultima

Błotnik tylny: JDF Choppers

Błotnik przedni: JDF Choppers

Zbiornik Paliwa: JDF Choppers

Zbiornik oleju: JDF CHoppers

Koło przednie: ze stali nierdzewnej 100 szprych, opona Avon 90/90-19

Koło tylne: stalowe OG Wire Wheels z USA, szprych 150, opona Avon 240/10-18

Hamulec przedni: jedna tarcza DNA zacisk 4-tłoczkowy Wilwood

Hamulec tylny: puley brake system, zacisk 6-tłoczkowy Tokicko, zaadaptowany z japońskiego motocykla sportowego / JDF Choppers


Wyposażenie i osprzęt :

Podnóżki i dźwignie: Accutronix USA

Kierownica: JDF Choppers

Osprzęt kierownicy: DNA

Lusterka: Custom Chrome Eclipse Flame Steam

Manetki: Custom-Chrome

Reflektor Andrzej Ritter

Lampa tylna: Custom-Chrome

Siodło: JDF Choppers

Malowanie: BIR Jeremi Borkacki


Maszynę, która jest na zdjęciach, Dziku zbudował dla siebie.


Budowa trwała trzy lata, bo projekt musiał być z konieczności realizowany w czasie wolnym. Pierwszeństwo zawsze mają motocykle klientów. Siłą rzeczy podczas tak długiej realizacji projektu koncepcja nie raz ulegała zmianie, jednak wystarczy nawet pobieżny rzut oka, by stwierdzić, że ten chopper wygląda naprawdę intrygująco – ma swój styl i nie sposób odmówić mu oryginalnej formy.


Punktem wyjścia do budowy tej maszyny był kupiony okazyjnie silnik S&S o pojemności 1600 ccm. Zważywszy, że ta zacna, amerykańska jednostka napędowa wyposażona jest w ostry wałek rozrządu Andrews, zapłon Dyna 2000 oraz gaźnik Mikuni HSR 48, możecie być spokojni – każdy energiczniejszy ruch rolgazu spowoduje szelmowski grymas na twarzy jeźdźca i autograf z przypalonej gumy na asfalcie. O właściwy podkład akustyczny zadbają wydechy Vance & Hines, które Jakub lekko skrócił, by nie przysłaniały pięknego, tylnego koła.


Tu dochodzimy do clou programu, którym są ekstrawaganckie, customowe koła. Tylne – to gęsto najeżona szprychami, chromowana, samochodowa felga. Na takich obręczach toczą się najbardziej wypasione lowridery, którymi zadają szyku ziomale z latynoskich dzielnic amerykańskich metropolii. Dziku tak mocno je sobie upodobał, że postanowił dobudować do niego motocykl – oczywiście choppera z długim widelcem.


Wybór kół miał swoje konsekwencje, jeśli idzie o budowę ramy, którą Dziku wykonał własnoręcznie. Musiała mieć jednostronny wahacz. Gęsto szprychowane, przednie koło pasujące stylem do tylnego udało się znaleźć w Szwecji. Tam też lubią smukłe choppery z potężnymi silnikami i bajeranckimi kołami.


Potomkowie Wikingów produkują mnóstwo klimatycznych gratów, choć nie są to rzeczy tanie. Szerokość tylnej opony – 240 mm – na tle tego, co Dziku ma zwyczaj robić, należy uznać za umiarkowaną. Długi, chromowany widelec prowadzący przednie koło to wyrób amerykańskiej firmy Ultima.


Widelec wieńczy szeroka i prosta w formie kierownica. Natomiast reflektory umieszczono w oczodołach wyszczerzonej w złowrogim grymasie czachy. Tak osobliwą obudowę reflektora zrobił artysta plastyk z Bydgoszczy. Fakt, że przy swej długości sylwetka maszyny zdaje się być dość zwarta, to efekt umiarkowanej wysokości, na której spoczywa główka ramy.


Oprócz gęsto szprychowanych, połyskujących chromem kół i trupiej czachy z przodu, kolejnym magnesem dla spojrzeń jest blacharka motocykla. Duże fragmenty struktury nośnej, czyli ramy, pokrywają fantazyjnie ukształtowane płaty blachy, a misternie uformowany zbiornik paliwa kompletnie odbiega od tego, co zwykliśmy widywać w motocyklach. Naprawdę robi wrażenie. Zła wiadomość jest taka, że mieści jedynie 7 l paliwa. Ale nie ma tego złego, które w ostatecznym rozrachunku nie wychodzi na dobre – w trasie Dziku ma więcej okazji, by napawać się swym dziełem.


CENA BRUTTO


Ustalona cena jest kwotą brutto - Umowa Kupna-Sprzedaży / Faktura VAT marża


ZAPRASZAM NA


✔️ Kontrolę motocykla w dowolnym serwisie


✔️ Możliwość skorzystania z jazdy próbnej


✔️ Motocykl dostępny - do obejrzenia na miejscu


KONTAKT :


Robert * EVO.CLUB *


ul. Mickiewicza 22


39-100 Ropczyce


✔️ TEL :


✔️ MAIL : robert@evo.com.pl


Dysponujemy w pełni oświetlonym pomieszczeniem do prezentacji samochodów, możliwość podjęcia decyzji o zakupie bez względu na porę dnia i panujące warunki atmosferyczne

Służymy pomocą w procedurze leasingu, kredytu, możliwość finansowania na preferencyjnych warunkach

Proponujemy także pomoc w sprzedaży dotychczasowego pojazdu / rozliczenie rozliczeniu / możliwość zamiany zamiana - przy zamianie cena ustalana indywidualnie

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. kodeksu cywilnego

Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia

Dodatkowo

bonifikata rabat upust zniżka opust obniżka cen promocja okazja

 

18 października 2024 19:22

Informacje o sprzedającym

Robert

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Ropczyce, ropczycko-sędziszowski, Podkarpackie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store