Inny Inny - 1
Inny Inny - 2
Inny Inny - 3
Inny Inny - 4
Inny Inny - 5
Inny Inny - 6
Inny Inny - 7

1 / 7

Inny Inny - 1
Inny Inny - 2
Inny Inny - 3
Inny Inny - 4
Inny Inny - 5
Inny Inny - 6
Inny Inny - 7

Szczegóły

Marka pojazdu

Inny

Model pojazdu

Inny

Rok produkcji

2023

Przebieg

1 km

Moc

10 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Elektryczny

Typ Silnika

Elektryczny

Skrzynia biegów

Bezstopniowa

Typ nadwozia

Krosowy

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Polska

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowy

Opis

Talaria jest to drugi na świecie lider w dziedzinie motocykli elektrycznych. Firma wyróżnia się bardzo szybkim rozwojem I innowacją. Dzięki stałemu kontaktowi z użytkownikami oraz społecznością oferowane produkty posiadają specyfikację oraz rozwiązania bardzo oczekiwane przez przyszłych nabywców.


Talaria Sting L1e to lekki motocykl elektryczny który jest świetnym środkiem transportu a także idealnym kompanem do szaleństw po miejskiej I nie tylko dżungli! Dzięki wysokim osiągom, rozbudowanemu zawieszeniu oraz agresywnej geometrii tory offroadowe, skoki oraz leśne szlaki nie są mu straszne. Ergonomia jest zoptymalizowana tak aby komfortowo mogły poruszać się nim zarówno młodsze jak i dorosłe osoby. Lekkość oraz zwinność sprawiają, że możliwość eksploracji jest nieograniczona. Motocykl zapakujesz na bagażnik rowerowy czy wstawisz go do windy. Poruszanie się tym pojazdem jest tanie ciche i bez emisyjne. Eksploatacja oraz obsługa są bardzo proste, dzięki czemu nie spędzisz długich godzin w warsztacie czy serwisie a będziesz cieszył się jazda. Producent zadbał o wysoki poziom zabezpieczeń układu elektrycznego dzięki czemu jest on bezpieczny nawet podczas użytkowania w najtrudniejszych warunkach. Kierowanie pojazdem jest bardzo proste i intuicyjne. Manetka gazu oraz hamulce to wszystko o co musisz się martwic. Prowadzenie jest przewidywalne a moc można regulować w szerokim zakresie dzięki czemu przyjemność z jazdy czerpać mogą nawet mało doświadczone osoby.


W trosce o utrzymanie jak największej jakości produktu oraz obsługi sprzedaż motocykli odbywa się poprzez nasz salon stacjonarny w Warszawie na Ul. Belgradzkiej 12. Motocykl przed trafieniem w ręce klienta zostaje sprawdzony pod kątem wad produkcyjnych, uszkodzeń w transporcie i poprawnej specyfikacji. Wykonany zostaje również przegląd zerowy podczas którego sprawdzane i regulowane są wszystkie podzespoły, aby poruszanie się pojazdem było w pełni bezpieczne. Na miejscu uzupełniana jest dokumentacja co pozwala na uzyskanie pełnego wsparcia technicznego oraz gwarancji producenta. Przyszły nabywca uzyskuje wszelkie niezbędne informacje oraz wskazówki dotyczące użytkowania po czym może rozpocząć swoja przygodę z motocyklami Talaria!


Jesteśmy autoryzowanym serwisem marki Talaria i wykonujemy wszystkie czynności obsługowe oraz serwisowe w całej gamie modeli. Oferujemy także usługi tuningu/modyfikacji w pełnym zakresie np. mocy, zasięgu, zawieszenia, kół, ergonomii czy wyglądu.


UWAGA!

Oferowany model posiada homologację drogową w kategorii L1e. Jest w pełni legalnie dopuszczony do ruchu, rejestracji oraz ubezpieczenia OC/AC. Wersja offroad dostępna w naszych pozostałych ogłoszeniach.


Ponadto przysługuje możliwość skorzystania z dopłaty w rządowym programie „Mój Elektryk” w kwocie 4000zł. Wystarczy, że po zakupie pojazdu wypełnisz wniosek o dotacje na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl/. Wsparcie dedykowane jest dla przedsiębiorców i podmiotów innych niż osoby fizyczne.


POJAZD:

Rama: Aluminium 6061 T4 i T6

Proces produkcji: Kucie z naciskiem 6000 ton

Wykończenie ramy: Anodyzowane

Oświetlenie: LED w aluminiowej obudowie

Zawieszenie przód: DNM USD-8

Zawieszenie tył: Fastace BDA53RC z kiwakiem

Opony: przód 70/100-19, tył 80/100-19

Zasięg: 76km @ 45 km/h

Prędkość maksymalna: 45km/h (75km/h po odblokowaniu)

Waga: 63 kg (z baterią)

Wymiary 1850 x 770 x 1075 mmm

Wysokość siedzenia: 870 mm

Baza kół: 1260mm

Prześwit: 280mm

Hamulce: 4-tłoczkowe hydrauliczne

Tarcze hamulcowe: 203mm


SILNIK

Typ: PMSM (Permanent Magnet Synchronous Motor)

Pozycja montażu: centralnie w ramie

Chłodzenie: powietrzne

Napięcie nominalne: 60V DC

Moc nominalna: 3000W

Moc maksymalna 6000W

Moment obrotowy: 34 Nm


PRZENIESIENIE NAPĘDU:

Początkowe przeniesienie napędu: przekładnia zębata zamknięta

Końcowe przeniesienie napędu: Łańcuch

Przełożenie 8.35 (44t) / 9.18 (48T)

Moment na tylnym kole: 284 Nm (przy zębatce 44) / 309 Nm (przy zębatce 48)


BATERIA:

Napięcie: 60V

Pojemność: 38.4 Ah

Waga baterii: 12.85 KG

Produkcja: LG typ 21700 (5000 MAH/ogniwo)

Ładowarka: 10A

Czas Ładowania: 4 godziny


ELEKTRONIKA:

Sterownik: FOC

Wyświetlacz: Multifunkcyjny OLED

Hamowanie Regeneracyjne: 4 Poziomowe regulowane wyświetlaczem

Homologacja: L1e, Lusterka wsteczne, Światła Mijania/Drogowe, Kierunkowskazy, Mocowanie tablicy rejestracyjnej, Blokada kierownicy

 

23 sierpnia 2024 13:08

Informacje o sprzedającym

Perun Electric Sp. z o. o.

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (9) tego sprzedawcy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store